Ca de-obicei alarma suna de dimineața si ma trezesc mormăind. Ma îmbrac si imi iau micul de jun, apoi imi iau gentuța preferata si o pun pe Tikki in ea.
Ies din casa si ma întâlnesc cu Alya:
- Hey, Alya!
- Buna, Marry! Te aștept ce ceva timp pe unde ai umblat?
- Eh, ma știi pe mine: nu-s prietena prea buna cu alarma.
- Cea mai buna, hihi!
O iau de mâna si pornim spre scoala. Ne întâlnim in fata școlii cu Adrien si Nino.
- Buna fetelor!
- Buna Adrien, spuse Alya fără nici pic de interes in timp ce răspundea la niște întrebări de pe blog-ul ei.
- Bbbbuna Aaadrrien.... am zis eu bâlbâindu-ma mai rău a de obicei.
- Hai sa mergem in clasa, s-a sunat. zise Nino salvându-ma de la situația asta jenanta in care ma bag mereu.
Intram toți in clasa, dar ii aud pe niște colegi cum se certau. Nu ii cunosteam erai noi veniți. Evident se certau cu Cloe. Cand veni profesoara încetara cearta si se așezara in bancile lor.
Eram acum clasa a 10-a si aveam foarte mulți colegi noi, dar nu... au plecat Ivan, Sabrina, Nathaniel, dar Cloe nu... cum sa plece tocmai ea?!
- Marinette Dupain-Cheng, se pare ca iar stai pe locul meu.
- Iar o luăm de la capăt... mormăi eu. Nu Cloe, asta este locul meu si sa știi ca nu am chef de tine, da?
- Ce vrei sa spui cu asta?!
- Vreau sa spun ca m-am saturat sa iti ascult ți-e toate fițele si sa te aud cum vorbești de tot ce ai si nu o sa ma mișc din banca asta nici moarta, ma auzi? Acum du-te si gasestesti un loc pana nu începe ora!
Cloe, jenata si nervoasa, merge in prima banca si mormăie ceva, fac pariu ca ma înjura, dar măcar am scăpat de ea. Doamna profesoara intra in clasa si se prezenta copiilor noi si ii prezenta si pe ei.
După ce s-a sunat am observat un copil ce adora reptilele, iar normal ca Cloe făcea mișto de el. Am încercat sa ii iau apărarea, dar Alya m-a tras sa mergem pana afara. Ultima ora cand l-am vazut a fugit la baie nervos, iar un băiat in striga îngrijorat: ,, Gabriel!".Gabriel POV
Nu o suport pe fata asta, Cloe! Nu înțelege cât de interesante sunt șopârlele si cât de fascinanta e viața lor. Acum stau si ma gândesc ce o sa imi facă cand ies din baie.
Stau asa câteva minute si vad un fluture mov ce se apropria de mine. Nu i-am dat importantă, ci am stat pe loc plângându-mi de mila. Deodată fluturele intra in insigna mea de cercetas cu o iguană pe ea.
- Tansformatorule, eu sunt Hawk Moth. Iti voi da puterea de a te răzbuna pe oamenii care și-au bătut joc de tine si de reptile, dar nu le dau gratis. O sa imi aduci miraculoșii Buburuzei si a Motanului Noir, ce zici?
- S-a facut Hawk Moth. Nu vei regreta ca mi-ai dat aceste puteri.
- Am încredere in tine.Marinette POV
Gabriel se transforma într-o reptila uriașa si cand a bătut din palme au apărut alte reptile care arătau ca el numai ca erau mult mai mici.
- Mergeți reptilele mele, si faceți-vă treaba.
Micile creaturi dădură navala prin scoala si una dintre ele o muscara pe Alya. Aceasta urla de durere si cazu.
- Alya? spun eu aproape țipând. Alya esti bine? Ma auzi?
In câteva clipe se transforma in stana de piatra.
- O, nu! Tikki e timpul pentru acțiune!
- Bine, Marinette. Dar trebuie sa ai grija, se pare ca monstrul care a creat aceste ființe este mai periculos ca alții!
- O sa fiu, acum: Tikki transformarea!
Imediat ce ma transform ies pe geamul școlii si vad foarte multe reptile micuțe ce transforma oamenii in piatra exact ca pe Alya.
- Buna, domnița mea! Ce zi agitata nu?
- Nu avem timp de glume, Motan Noir. Trebuie sa acționăm rapid. Ma intreb unde o fi victima akumatizata...
Transformatorul in spatele meu si ma prinde in brațele lui gigantice si mirositoare.
- Pe mine ma cautai?
- Mda, pe tine, dar speram sa te speli pe mâine înainte sa ma întâmpini. Bleah...
Motan sare pe monstru si il face sa imi dea drumul. După ce își explica planul malefic bla bla bla... mai crează niște reptile care se apropriau foarte repede de noi.
- Ce ne facem? Sunt prea mulți!
- O sa găsim noi un plan pana atunci, fugi!
- Talisman norocos!
Si ghici ce imi da talismanul... o pana.
- O pana? Ce ar mai trebui sa fac eu cu asta?
Sărim pe acoperișul primăriei. Si ne gândim amândoi la un plan. Deodată o pana trecu pe la nasul monstrului si il făcu sa strănute. In momentul acela dispăruta câteva dintre reptilele lui.
- Motan Noir, uite! Stranutul e slăbiciunea lui. Asta e!
Ne apropriem de monstru, iar Motan Noir ma arunca ca sa ajung mai aproape de monstru.
- S-a terminat Transformatorule! Ah...
- Buburuzo! Esti bine?
Nu ma mai pot mișca e pur si simplu chinuitor. Ma uit in jur, Motan fuge spre mine, iar monstrul rade in timp ce Hawk Moth ii spune sa imi ia miraculosul înainte sa ma transform in stana de piatra. Deci ma mușcase o nenorocita de reptila...Hey! Daca v-a placut nu uitați sa votati si sa comentați!
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!