Adrien POV
Am deschis la ultima pagina. O citesc in gând ca sa nu ma auda tata, iar Plagg sta lângă mine.
,,Sunt in masina si scriu pe ultima pagina din tine, jurnalule. Nu imi vine sa cred cu cine am ajuns sa ma căsătoresc. Ca de-obicei, Gabriel nu ma bagă in seama si ne certam pentru ca vrea sa il ducă pe Adrien la o scoala de internat. E un nemernic!
Merg sa găsesc o casa mai îndepărtată, pe la marginea Parisul unde stătea verișoara mea. După ce o voi anunța ca ma mut acolo, vin si il iau pe Adrien pentru a pleca din casa soțului meu. Sau ar trebui sa ii zic: vechiul soț. Sunt in limuzina, aștept sa ieșim din Paris. Vad o masina ce se îndreaptă rapid spre masina unde sunt eu. Trebuie..."
Aici se încheie tot. Aici cred ca a fost accidentul. Deci practic mama a murit din cauza ca tata nu a iubit-o cu adevărat. Si din cauza mea. Oftez si ma uit la ceas.
- Plagg!!!! Tu vezi cat e ceasul?
- Nu!
- Am întârziat!
Ma îmbrac repede si ma duc la pizzerie. Acolo ii întâlnesc pe Alya, Nino, Eve, Jack si Marinette. Ne așezăm toti la o masa si radem toata noaptea. Se pare ca Marinette nu e asa rușinoasa cand ajungi sa o cunosti. E chiar simpatica. E amuzanta, inteligenta si frumoasa. O iau pe mana si o duc pana afara.Marinette POV
Adrien ma ia de mana si ma duce afara. O văzusem pe Alya cu un zâmbet malefic pe fata. Daca se intampla ceva, o omor.
Ne ducem in spatele clădirii unde e o terasa pustie. Ne așezăm pe doua scaune, dar nici unul nu scoate vrei vorba. Pana la urma, ma hotărăsc sa încep eu o conversatie.
- Si... Dddeee ccce m-ai adus aici?
- Ca sa fac asta.
Ma săruta in secunda a doua. Nu imi vine sa cred! Adrien Agrest ma satura. Acum in momentul asta!!! După ce Adrien rupse sarutul am rămas muți toata seara. Tot sunt confuza. Ce l-a apucat?Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!