Stau încă in brațe lui Noir. Imi place sa stau cu el. O avea glume proaste si este enervant, dar cand vine vorba de a ma alina imi place. E calm si răbdător. Eu desfac îmbrățisarea si plec fără sa spun nimic. Trebuia sa ma duc la spital, dar ca Marinette.
Jack POV
Nu imi vine sa cred ca logodnica, fata pe care o iubeam, partenera mea este acum pe moarte. Ma duc la Motan si il bat pe umăr.
- Acum putem doar sa speram. spun eu trist.
El da din cap afirmativ si ne despărțim.Marinette POV
Imediat cum ma detransform fug la spital. Ma duc in sala de așteptare si ii vad si pe parintii lui Eve acolo.
- Super! Acum cum o s-o mai folosim pentru bani? striga tatăl ei.
Am rămas socata. Eve nu exagera deloc. Parinților ei nu le pasa decât de bani. Ma așez lângă ei si ma uit ciudat la ei.
- Este vreo problema, domnișoara? ma intreaba tatăl lui Eve.
- Da! Una mare. Sunt niște părinți iresponsabili ce nu le pasa de fica lor nici măcar un pic. Sunt prietena ei si nu vreau sa i se întâmple ceva!
Se uitau urat la mine. Stiu ca am avut prea mult tupeu, dar am spus adevarul. Isi iau gentile si pleaca. Ma așez pe locurile lor si aștept doctorul. In câteva minute, Eve poate fi vizitată. Intru in camera ma așez pe un scaun. Ii iau mâna calda si imi curge o lacrima pe obraz. Jack si Adrien intra si ei in cabinet. Ma uit trista la ei.
- Te rog. Deschide ochii.
Nimic. Nu poate sa fie moarta. Imi pun capul pe pieptul ei. Nu aud nimic. In momentul ala tip. Doctorul vine deîndată si se pregătește pentru a-i face șocuri lui Eve. Am fost dați afara din cabinet.
- Fi puternica, Eve!Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!