Dansul

400 31 0
                                    

Marinette POV
    Ramân pe ringul de dans înconjurata de cupluri care dansează. Deodată, cineva imi pune mâna pe umăr. Era Motan Noir. Avea un consum elegant.
   - Dansezi? ma întreaba el.
   - Sigur.
     Ma ia de mâna si ma aduce mai aproape de el. Dansam vals cred ca minute întregi. Ma uitam in ochii lui verzi si el imi zâmbea. Pana la urma rămânem singuri pe ringul de dans. Cred ca toată seara am dansat cu el. După ce se termina melodia, ma duc cu Păun pe terasa. Aceasta ma privește in timp ce sunt visătoare.
   - Te-am vazut cum dansai cu Motan. Va potriviți sa știi.
   - Da? spun eu si roșesc. Seara asta a fost magica. Chiar mi-a plăcut sa dansez cu el.
   - Eu am stat si m-am uitat la voi, dar am vazut ca ați rămas singurii care dansează, m-am dus la DJ si i-am spus sa mai pună încă doua melodii pentru voi. spune ea in timp ce mânca o gogoașa. Cred ca m-am îngrășat!
   - Haha! Pai te cred! La cât ai mâncat!
     Stam si ne uitam spre cer.
- Mulțumesc. Pentru tot ce ai facut.
- Pentru asta sunt prietenii, nu?
- Va deranjează daca sta si un motan alături de voi?
- Eu ma duc sa imi iau un suc! Pa! zice Păun si imi face cu ochiul.
- Buna, Noir...
- Ce mai face domnita mea?
- Visează uitându-se la cerul înstelat.
Motan se uita la mine. Oare la ce se gândește acum?

Adrien POV
E asa frumoasa! Ma intreb oare cine este. In timp ce dansam ma pierdeam in ochii ei albaștrii. Prima fata pe care am iubit-o cu adevărat este ea. Se întoarce spre mine si imi zâmbește.
- Domnita mea, am dreptul sa stiu cine se ascunde sub acea masca cu buline?
- .....

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati.
La multi ani de ziua copiilor!!!🤗

Miraculous cu schimbări Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum