Visul

507 33 2
                                    

Evelin POV
   - Auzi, Adrien. De cand ai tu iubita si nu stiu eu?
   - Asa si? Esti geloasa? ma întreaba Cloe, fac pariu ca in gândul ei credea ca imi place de el.
   - Da, da, sunt foarte geloasa! spun eu pe un ton batjocoritor. Auzi, draguțo: 1 sa nu te mai prind lângă el, 2 nu-s geloasa fiindcă e varul meu, 3 vreau să-l vad fericit si cu tine o sa moara, 4 nu ma interesează ca esti fata primarului sau a cui esti, sa nu te mai apropri de el, s-a înțeles?
   - Da cine esti tu sa imi zici asa ceva si să-mi interzici sa stau cu iubitul meu?
   - Da cine esti tu să-i fi iubita? Hai valea!
   - Ha, sa vezi ce o pățești pentru ce mi-ai facut!
   - Da o sa primesc 5 ani de închisoare, da bravo mie!
   - Nu cred ca vrei 5 ani de închisoare. vine Adrien râzând spre mine.
   - Nu, dar vreau sa o arunc intr-o prăpastie.
   - Cine nu vrea? vine si Marinette incantata. I-ai dat o lecție acelei vrăjitoare.
   - Câte nu merita!
   - Nu-i da atenție. zice Adrien încercând sa ma calmeze. Chiar nu merita.
   - Nici nu o sa i-o dau.
     Ma sa iau un biscuite si o chem si pe Marinette.
   - Mmm... Ce buni sunt!
   - Stiu nu?
   - Auzi, ai văzut-o cumva pe Alya? ma întreaba ea puțin îngrijorată.
   - Nu am văzut-o. Nu era mai nimeni in parc in timpul ședinței foto.

Marinette POV
     Deodată apare un posedat in centrul parcului.
   - Alya?
   - Nu, eu nu sunt Alya! Sunt Nightmare! Si nimeni nu ma va opri in a adormi tot Parisul! Cine doarme acum si in vis va muri, nu va mai trai! Muhaha!!!
     Ma duc într-un loc retras si ma transform. Cand ies din ascunzătoare o vad pe Cloe adormita pe jos.
   - Nu vei mai adormi pe nimeni, mititico! Talisman! O oglinda? Gata stiu ce trebuie sa fac!
   - Mersi ca ai adormit-o pe Cloe Nightmare! zice Motan Noir.
   - Plăcerea a fost a mea! si rade malefic.
   - Sunt de acord cu tine, dar acum distragei atentia si fa-o sa tragă unde sunt eu!
   - Imediat, domnita mea!
     Toate au mers ca pe roate. Nightmare a tras in oglinda si s-a adormit singura. I-am luat bagheta si am rupt-o. Totul revenise la normal.
  - Putea sa o lași pe Cloe asa. rase Motan.
   - As vrea eu. Acum trebuie sa plec! Pa Motan!
   - Pa, pa Bugabu!

Evelin POV
     Fata asta este o adevarata super-eroină! O ador! Mi-aș dori sa fiu si eu ca ea!
   - Eve! Unde esti? era Marinette, ma cauta.
   - Aici sunt!
   - Esti bine?
   - Da. Ai văzut-o pe Buburuza? E uimitoare!
   - Chiar crezi asta?
   - Da! E geniala!
   - Evelin, ne cheamă fotograful!
   - E Adrien. Ar trebui sa plec. Pa Mary!
   - Pa Eve!

Adrien POV
După de terminam ședinta foto, ne urcam amândoi in limuzina si plecam spre casa.
- Camera ta ar trebui sa fie gata pana acum. ii spun lui Eve.
- Da, ok...
- Oo, Eve a mea e îndrăgostită?
- Ce? Nu! In nici un caz! Doar ca ma gândesc la Buburuza. Nu-i asa ca e uimitoare? O admir, de acum e idolul meu!
- Bravo! Ai dreptate, chiar e uimitoare! Haide, am ajuns!
O ajut sa coboare si o conduc in camera ei. E asa mare ca a mea, dar e foarte drăguță.

Evelin POV
Imi place foarte mult camera! E spațioasă si are pereții vopsiti in turcoaz. Culoarea mea preferata!
- Mulțumesc pentru camera.
- Esti parte din familie, simte-te ca acasa!
- Asa o sa fac.
Ma trântesc in pat si ma uit la tavan. Patul e asa comod! Nu mai imi vine sa ma ridic din el! Ma uit in jur. Totul e ordonat, cum imi place mie. Pe noptiera aveam programul: scoala, cursurile de pian, chineza, ședințele foto, innot, gimnastica, etc. De-abia am timp liber in weekend! Uffff... Dar uite ce e bine: sâmbăta seara am timp sa merg la Marinette. Ma întins in pat si închid ochii. Adorm in câteva momente. Ma ridic si vad o lumina albă. Ma apropri mai mult de ea. Este, este o mica ființă. Are niște aripioare cu model de păun.
   - Buna! spune ea cu o voce subțire.
   - Bbuna... Scuza-ma ca te intreb, dar ce esti?
   - Sunt un kwami. Ii știi pe Buburuza si pe Motan Noir?
   - Da!
   - Ei bine, si ei au câte un kwami. Noi ajutam eroii sa se transforme.
   - Deci esti unul din miraculoși?
   - Da! Ma numesc Flutty. Obiectul in care sunt eu acum este o broșa cu pene de păun. Sunt chiar in casa asta.
   - Serios?
   - Da! Si tu esti aleasa!
   - Aleasa pentru ce? 
   - Esti aleasa care va purta miraculosul meu. Chiar fosta deținătoare te-a ales!
   - Deci o cunosc?
   - Da!
   - Si ea unde e acum?
   - Din păcate s-a stins din viața acum un an...
   - Mătușa? Mama lui Adrien?
   - Da...
     Atunci imi țâșnesc lacrimile. Eu știam ca a murit dintr-un accident de mașina. Nu știam ca a fost o super-eroină...
- Te rog, nu plânge.
- Cum a murit?
- S-a riscat pentru a salva viața unui biet băiat. Motan Noir si Buburuza au găsit-o moarta lângă o mașina strivita de niște bolovani. Asa a venit zvonul ca a murit călcată de mașina.
- Nu-mi vine sa cred...
- Avea o inima de aur. Se risca pe ea pentru un singur om pe care nici nu-l cunoștea. A fost o adevarata eroina.
- Si daca sunt aleasa asa o sa mor si eu?
- Nu. Fiecare purtător are un final unic. Nu știi niciodată ce se va întâmpla.
- Si cum o sa fiu aleasa daca nici măcar nu am broșa?
- Fi atenta: in biroul domnului Agreste se afla un seif. Acesta se afla in spatele tabloului cu matusa ta. Codul din câte imi amintesc este 9362. Doar daca vrei sa fi un erou. Nu este obligatoriu, dar Hawk Moth devine din ce in ce mai puternic si Parisul are nevoie de supereroi.
- Si vrei sa spui ca voi fi un supererou ca Bunuruza si Motan Noir?
- Exact, numai ca ai alte puteri si te transformi cand vrei tu. Nu ai limite.
- O sa ma gândesc la asta, iti promit.
Ma trezesc si realizez ca asta a fost doar un vis. Candy, pisica mea, doarme lângă mine. O mângâi blând. Oare visul asta mi-a dat informatii reale?

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!

Miraculous cu schimbări Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum