Evelin POV
Nunta unchiului meu este astazi. Imi aleg rochia si pe urma ma duc in camera Herei împreuna cu Flutty.
- Am venit! spun eu si din dulap iese praful magic.
- Ce s-a întâmplat? ma întreaba ea blând.
- Astazi e nunta cea mare. Sunt invitați si super-eroii orașului. Abia aștept sa dansez, dar ca Paun.
- Ma bucur! Vrei sa te învăț o șmecherie?
- Da!
- Ca sa nu te duci in costumul tău normal la bal iti propun următorul lucru. Impreuneaza-ți palmele si gândește-te la ceva frumos. Apoi uitate in oglinda si vezi ce a iesit!
- Asa o sa fac! Mulțumesc!
Plec din camera si ies afara in grădina.Marinette POV
Astăzi e ziua cea mare! Buburuza este invitata la nunta lui Gabriel Agreste. Nu ma pot duce decât in costum. Este ora 1 noaptea! Ma duc sa patrulez.
- Buna seara, domnita mea!
- Buna, Motan! Esti bine?
- Adică?
- Mai știi ce ai facut data trecută?
- Da, trebuie sa imi cer scuze. Pur si simplu nu m-am putut controla.
- Salut, parteneri! era Păun. Cum va mai merge? Nu v-am vazut de mult timp! Veniți mâine la nunta?
- Da, sigur ca o sa vin! spun eu incantata. Este prima nunta la care merg.
- Atunci ne întâlnim cu o ora înainte sa înceapă balul lângă muzeu.
- Si eu ce fac? întreaba Motan.
- Cu tine ne întâlnim direct la casa domnului Agrest la nunta!
- Ok...
----------------------
Evelin POV
Trece si noaptea si ziua asta si ajunge sa fie seara nuntii. Ma duc lângă muzeu la ora stabilită si o aștept pe Buburuza. O vad venind in viteza.
- Buna, Bubu!
- Buna Păun! Ce vroiai sa imi arați?
- Asta!
Imi împreunez palmele si ma gândesc la ceva ce imi place. Ma gândesc la Hera. Costumul meu se transforma intr-o rochie pana la genunchi, albastra si cu o coada de păun la spate. Parul era prins in coc si purtam o coronița albastra strălucitoare.
- Cum a iesit? intreb eu entuziasmata.
- Păun, arați... minunat!
- Chiar crezi asta?
- Da! Pot si eu sa fac asta?
- Cu ajutorul meu poți! Vino! Dă-mi palmele.
O iau de mâini si închid ochii. Energia mea se duce la ea. Deschid ochii. Era îmbrăcată intr-o rochița cu buline si avea parul desfăcut. Arată asa bine!
- Arați super!
- Cum ai făcut asta?
- Secret! spun eu râzând. Acum trebuie sa plecam, balul începe in câteva minute.
O iau de mâna si zburam amândouă pana la casa domnului Agreste. Intram si vedem cum preotul ii așteaptă pe cei doi fericiti. Mergem si ne așezăm la locurile noastre si privim scena. După ce isi fac jurămintele si bla bla bla, urmează ca toată lumea sa danseze.
- Ma duc sa mănânc ceva, vi si tu? spun eu in timp ce imi fac loc printre mulțime.
- Nu, du-te tu. Eu stau aici.
- Ok, sa nu te pierzi!Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!