Mesajul

420 33 2
                                    

Adrien POV
Ajung acasa si ma duc in biroul tatei. Cu ajutorul lui Plagg deschid seiful si vad ca broșa mamei nu mai e acolo. Ma întorc nervos in camera, dar înainte verific camerele. Nu a venit nimeni sa il ia. Pai si cum a dispărut?!
- Hey, puștiu! Uite ce am găsit!
Plagg imi întinse un pix cu o pana de păun in vârf. Pe el era inscripționat numele mamei mele. L-am scuturat un pic si din el a iesit niște praf ce forma o imagine.
,, Acest mesaj este pentru Evelin Agreste. Buna Evelin! Stiu ca atunci cand vei auzi acest mesaj eu voi fi moarta de mult timp. Stiu ca pierderea mea v-a afectat si pe tine si pe Adrien. Imi pare rau ca nu sunt aici cu voi. Draga mea, ai o inima de aur. Am stat si m-am gândit cui sa ii dau broșa mea. Am discutat cu miraculosul meu Flutty. I-am povestit despre tine. A spus ca tu esti aleasa. Ca tu meriți sa fi următorul Păun Azuriu. Nu am vrut sa te supun acestei sarcini, sa te sacrifici pentru Buburuza si sa mori tânara cum mi s-a întâmplat mie.
Este alegerea ta. Am trăit o viata minunata alături de voi. Pentru mine erai ca o fică. După ce vei vedea mesajul asta te rog sa ii spui lui Adrien ca nu am vrut sa va părăsesc. Asa mi-a fost destinul. Evelin, te rog: supravegheaza-l pe Adrien, dai putere Buburuzei si încearcă sa trăiești mai mult ca mine.
Stiu ca esti puternica si ca vei putea îndrepta tot ce este greșit. Cred ca deja esti o super-eroină si ca esti fericita. Stiu prea bine ca soțul meu te va face fotomodel si ca vei trai in aceeași acasa unde am stat si eu."
Atunci l-am oprit. Nu imi vine sa cred. Mi-am rănit verișoara. Era prea mult pentru mine. Mama mea a fost un super-erou. A murit din cauza ca s-a sacrificat pentru Bunuruza. Nu a murit din cauza unui accident de mașina. Mesajul asta trebuie să-l asculte Evelin, nu eu. Intru in camera ei. Nu e nimeni. Ii las pixul pe pat si ma duc sa ma culc.

Evelin POV
Doctorul a reușit sa imi vindece mâna si e ca si noua. Ma întorc in camera mea si găsesc un pix pe pat. L-am scuturat si am ascultat mesajul. Dar mai era ceva la final.
,, Stiu ca este prea devreme, dar te rog sa imi faci aceasta favoare: in camera mea, printre cărțile din biblioteca, se afla o foaie cu o adresa. Du-te mâine acolo si vei intâlni un bătrân. Lui ii poți pune orice întrebare. Tu ai in tine un dar. El te va ajuta sa il scoți la iveală. Cu sau fără costum il vei putea folosi.
Te rog, fi atenta, si tine minte: uitate in trecut si învață din el, nu suferi din cauza lui. Prezentul traiste-l, si pregateste-te pentru viitor. Peste câțiva ani vei avea o lupta. Peste acea lupta nu am reușit sa trec si daia m-am dus. Tu ai ce a special. Tu ai mult mai multe șanse sa învingi.
Si sa știi întotdeauna ca voi fi alături de tine."
Am început a plâng. Flutty s-a uitat la mine.
- Eve, ce ai pățit?
- Ai spus ca eu nu o sa mor ca matusa!
- Asa am spus...
- M-ai mințit!
- Nu, nu te-am mințit. Nu ai auzit? Tu ai mai multe șanse sa supraviețuiești. Ai un dar. Cand esti pregătită il vei descoperi. Si apoi te vei simți mai puternica.
Am luat-o in brațe pe Flutty. Avea dreptate. Si m-am decis sa nu merg încă la bătrânul de care a zis matusa. Nu am cum sa mor ca matusa mea. Voi fi mult mai puternica si mai pregătită ca ea. Am pus-o pe Flutty pe umărul meu si m-am dus tiptil in camera mătușii. Am închis usa si m-am pus in patul ei moale. Am luat o fotografie cu ea si am strâns-o la piept.
- Mie dor de tine! De ce a trebuit sa ma lași singura! De ce? șoptesc eu in timp ce plângeam.
Aud un zgomot. Ma uit împrejur si vad usa dulapului deschizându-se. Am încremenit. Nu știam ce sa fac. Ajutor...

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!

Miraculous cu schimbări Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum