Ies in acțiune. Se pare ca pot zbura! Ok ma întâlnesc cu Buburuza si Motan Noir.
- Hey, buna!
- Cine esti? ma întreaba Buburuza in timp ce ma inspectează.
- Sunt noua voastră partenera!
- Nu am cerut asa ceva.
- Deci, nu vreți sa ma primiți?
- Bubu, de ce trebuie sa fi asa cu fiecare membru?
- Nu vreau sa se repete faza cu Volpina.
- Dar, nu sunt o mincinoasa. Sunt un adevărat deținător al unui miraculos!
- Atunci dovedește-o!
- Cum?
- Asta e ideea! Nu ai cum!
- Si cand te gândești ca abia așteptam sa te cunosc...
- Haide, Bubu! Dai o șansa fetei! Pana la urma uite posedatul acolo jos.
- Uite Buburuzo. Iti promit ca nu mint. As face orice sa iti demonstrez ca spun adevarul! Te înțeleg, nici eu nu as avut încredere intr-o nou venită. De-abia azi mi-am primit puterile si nici măcar nu stiu cum funcționează. Kwamiul meu a încercat sa imi explice, dar eu visam ca sa te întâlnesc. De prima oară cand te-am vazut am spus: Fata asta este o adevarata eroina! Fa ce vrei, acum scuza-ma! Un posedat ataca oamenii.Marinette POV
Imi este foarte greu sa accept membrii noi. Dar am stat un pic sa ma gândesc. Fata nu mințea. Chiar era un erou. Am simțit-o. E curajoasa si doritoare de dreptate.
Ma duc mai aproape de marginea blocului pe care stau si o privesc in acțiune. Salvează fiecare om in pericol. Atunci ma duc sa o ajut. Toți trei reușim sa învingem răufăcătorul si totul revine la normal.
Păun Azuriu se pregătea sa plece, dar o opresc.
- Păun... imi pare rau. Te-am judecam greșit. Esti o adevarata super-eroină. Simt asta. Si de acum esti binevenita in echipa.
- Mersi. spune ea si zâmbește.
Vine si ma îmbrățișeaza. Transmite o energie incredibila. Ne luam rămas bun si ne despărțit deoarece eu si Motan Noir urma sa ne transformam.
Azi nu s-a mai facut scoala, deci ma duc acasa si ma arunc in pat.
- Tikki?
- Da, Marinette!
- Esti plină de energie si nici măcar nu ai mâncat.
- Stiu! Datorită Păunului Azuriu mi-am recăpătat energia!
- Cum adică?
- Miraculosul Păunului Azuriu este o broșa, iar pe kwami o cheamă Flutty. Aceasta a fost creată ca sursa de energie pentru tine. Dealungul anilor, Buburuza si Păun au fost mereu prietene. S-au înțeles foarte bine. Chiar daca mereu a murit sacrificandu-se pentru Buburuze, Păunii încă exista.
- Si cand te gândești ca am respins-o foarte dur.
- Nu este vina ta Marinette! Nu ai știut. Ai vazut ca te-a înțeles. Si ei i-ar fi greu sa accepte un membru nou pe care nu l-a vazut in viata ei. Te-a iertat. Are o inima de aur.
- Ma bucur ca pot avea încredere in ea.
- Ma bucur ca ai ales ca ii fi alături.
Ii zâmbesc lui Tikki si ma întind in pat. Ziua asta a fost una specială. Una care va fi începutul unei noi istorisiri ale Parisului.Adrien POV
Ma pun in fata calculatorului si intru pe blogul Alyei.
,,Hey, oameni buni! Se pare ca Buburuza si Motan Noir au un nou membru: Păun Azuriu. Nu-i asa ca e uimitoare? Fac pariu ca ea si cu Buburuza o sa fie cele mai bune prietene! Hey, Motan Noir, daca te uiți la asta, se pare ca acum ai doua domnițe pe care sa le aperi! Ne vedem data viitoare cu alte informații despre Buburuza. Pa!"
- Are dreptate. începe sa râdă Plagg. Acum ai doua domnițe. Haha! Sa te vad ca te mai vaiți ca Buburuza nu te place!
- Haha, foarte amuzant! Taci din gura!
Ma uit la filmarea cu Păun in acțiune. Am impresia ca am mai vazut undeva broșa pe care o poarta.
- Plagg, vino aici!
- Ce vrei puștiu?
- Broșa pe care o poarta noua eroina nu este miraculosul ei?
- Ba da, de ce?
- Mai știi ce am găsit cand am descoperit seiful tatei?
- Nu!
- Aia e broșa mamei...
- Puștiu, ma bagi in confuzie. Unde vrei sa ajungi cu asta?
- Are un miraculos furat!Plagg POV
Ma uit speriat la Adrien. Nu pot sa ii spun cum a ajuns miraculosul la verișoara lui. Nu am voie!
- Sau poate tatăl tău l-a vândut! spun eu in timp ce savurez o bucata de brânza.
- Nu are cum! Cineva l-a furat! Fata aceea l-a furat! Stai numai sa vezi ce ii fac.
Ma uit speriat la Adrien. Trebuie sa il opresc cumva, dar deja s-a transformat in Motan Noir.Adrien POV
E ora 10 noaptea, ar trebuie ca eroii sa fie in patrulare, asa ca ma duc si eu. Ma uit in jur: o zăresc pe Buburuza si in partea opusa pe Păun Azuriu. Ma îndrept spre ea. O ajung si o trântesc de perete.
- De unde ai miraculosul?!
- Poftim? spune ea speriata.
- Raspunde la întrebare!
- Dar ce iti pasa ție de unde il am?
- Pentru imi pasa, zi odata!Evelin POV
Nu-i pot spune de unde o am pe Flutty. Nu am voie.
- Motan Noir, trebuie sa mergem in patrulare, haide!
- Nu mai schimba subiectul si spune odata!
Cand m-a trântit de perete m-am lovit la mâna. Nu puteam sa imi folosesc mâna pentru a ma apăra. Eram obișnuita sa imi folosesc arma cu mâna dreapta. Ma uitam speriata. Nu știam ce sa fac. Mai aveam un pic sa plâng.
In spatele Motanului Noir apare Buburuza.
- Ce se întâmpla aici? Ați trezit tot Parisul!
Se uita la mine, apoi la Motan Noir. Ma vede pe jos cu mâna aproape rupta.
- Păun, esti bine? ma ridica de jos si ma verifica. Ce ai pățit?
- Nu trebuia sa o acceptam in echipa! tipa Motan la Buburuza.
- Parca tu erai ăla care zicea sa o acceptam! Ce i-ai facut? Ce ai pățit?
Nu raspunde. Pleacă si dispare in noapte.
- Sa vedem cum sa iti vindecam mâna acum. imi zice ea blând.
- Dar Motan?
- Va fi bine. Trebuie doar sa se liniștească.
Mergem amândouă la un doctor sa imi bandajeze mâna. Dar ma tot gândesc la Noir. De ce a reacționat asa? Ce ii pasa de miraculosul meu?Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!