Jack POV
Eu cu Adrien am iesit din camera, iar Marinette o ajuta pe Eve sa se îmbrace.
- Ma suna mama. Revin. spun eu si ma duc într-un loc mai retrans. Alo? Da, mama. Trăiește. Cum? Cum au putut face asta? Ok. O să ii spun. Pa.
Ma îndrept spre Adrien. Eram extrem de trist.
- Ce s-a intamplat? ma intreaba el.
- Eve e orfana. Nici măcar tatăl tău nu vrea sa o ajute.
- O, nu.
Parintii lui Marinette au ajuns si se îndreaptă spre noi.
- Buna ziua, domnule si doamna Dupain-Cheng. Ce va aduce pe aici?
- Am venit sa o luam pe Marinette si sa o vedem pe Eve. Ce i s-a intamplat?
- Este muta, este in scaun cu rotile si cel mai rau, e orfana.
- Cum?!?!
- Cum ați auzit. spun eu trist.
Mama lui Marinette ii face cu ochiul soțului ei, iar acesta merge într-un birou. Atunci au iesit pe usa Marinette cu Eve. Aceasta încerca sa se obișnuiască in scaunul cu rotile.
- Cum te simți? o intreb eu.
Ea zâmbește si arata semnul ok.
- Eve. Avem o veste să-ți dam. vine Adrien trist. Esti orfana.
Ea lasa capul in jos si începe sa rada.
- Ce e de ras?! tipa Marinette.
Eve scoate limba si scrie pe o hârtie ca abia aștepta sa vina si ziua asta. Domnul Dupain-Cheng vine si ii înmânează o hârtie soției sale. Aceasta zâmbește si se uita la noi.
- Copii. Am sa va dau veste. Am.....Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
Si vroiam sa va mai rog sa treceti pe la carte Story of my life de pe contul meu. Păreri? :)))
CITEȘTI
Miraculous cu schimbări Vol 1
FanfictionTot ce pot sa va spun este ca sunt multe schimbări in cartea asta. Marintte si Adrien ramân aceeași, dar am hotărât sa le mai pun provocări. Sper sa va placa! Lectura plăcuta!