Întoarcerea

413 38 3
                                    

Marinette POV
Ajung acasa si ma detransform. Doctorul a reușit sa o vindece pe Păun. Ma intreb ce a pățit Motan Noir. Părea foarte nervos se biata fata.
- Marinette este 3 dimineața, ar trebui sa dormi! zise Tikki.
- Da, stiu. Uaa! Noapte buna Tikki.
- Noapte buna, Mary.

Adrien POV
Nu imi vine sa cred! Eve are miraculosul mamei. A fost aleasa in tot timpul asta. Nu vreau sa pățească ceva. O voi apăra in fiecare lupta ca Motan Noir. Jur ca nu o voi lasa la greu.

Evelin POV
Cad in genunchi plângând. S-a întors... matusa. Nu imi vine sa cred ochilor. Încerc sa o ating, dar nu pot. E doar praf.
- De ce plângi? ma întreaba ea cu un zâmbet dulce pe fata.
- Hm?
- Ridicate, draga mea.
O vad pe Flutty care încearcă sa ma ridice. Ma ridic si ma uit la ea. Îmbrăcată intr-o rochie albă, cu o pelerina din pene de păun. Nu credeam ca o s-o mai vad vrodata, dat uite-o in fata mea. Am încercat sa o iau in brațe, dar pur si simplu nu puteam sa o ating. Asta m-a întristat si mai tare.
- De ce nu te pot atinge? intreb eu cu lacrimi in ochi.
- Sunt doar in spirit. Nu cred ca poți sa atingi spiritele.
- De ce ai venit?
- Sa te vad.
- Pai de ce acum? Doar pentru ca sunt acum in posesia miraculosului tău? Daia? De ce nu ai venit sa ma vezi si mai înainte? De ce?!
- Pentru ca spiritul meu se afla in camera aceasta. Stiu prea bine ca unchiul tău a încuiat camera asta, iar fără Flutty nu ai fi putut intra aici. Toate astea au o legătura, toate astea ne leagă. Ma înțelegi?
Dau din cap afirmativ. Ma uit in ochii ei verzi ce ma privesc blând. Începe sa ma mângâie pe cap si o simt.
- Ai spus ca nu te pot atinge.
- Am spus ca tu nu ma poți atinge. Eu pot.
Închid ochii. Ma gândesc la amintiri frumoase petrecute cu ea si încă simt cum ma mângâie pe cap. Ma apropri de ea si o iau in brațe. O simt in brațele mele! In sfarsit! Nu mai inteleg nimic.
- Mi-a fost foarte dor de tine!
- Si mie, draga mea, de toți imi este. Nu te teme. De câte ori vei avea nevoie de mine, voi fi aici. Doar striga-ma si voi veni.
- Asa voi face!
Ma uit la ea cum se transforma in praf magic si intra in dulap. Ma întorc spre Flutty.
- Mulțumesc! Mulțumesc pentru tot!
- Pentru asta exist, acum haide! Mâine ai scoala.
- Ok.
A trecut si săptămana asta. Azi este sâmbăta! Azi merg la Marinette. Abia aștept! Imi pun pijamaua in ghiozdan, o iau pe Flutty si plec.
- Unde pleci, domnișoara? ma întreaba unchi-miu.
- Poftim?
- Ai ședinta foto in 10 minute!
- Asta nu scrie in programul meu, imi pare rau!
- Vino imediat aici!
- Nu vreau! Nu ma poți obliga sa merg! Si asa ma pui sa zic numai minciuni! Auzi: iubita lui Adrien! Ma lași?! După ce ca avem același nume, ma mai si pui sa mint!
- Mama ta mi te-a lăsat in grija, si vei face ce spun eu!
- 1 nu a fost alegerea mea sa vin aici, 2 nu esti parintele meu sa imi spui ce sa fac, 3 am si eu viata si 4 nu te mai purta de parca esti tu stăpânul tuturor!!
Fug repede din casa si ajung acasa la Marinette. Stiu prea bine ca voi fi pedepsita pentru asta, dar măcar ma pot bucura de o noapte cu prietenele mele.

Marinette POV
O primesc pe Evelin in casa si le-o prezint parinților.
- Mama, tata ea este Evelin. O mai știți? Venea la mine in fiecare Weekend si ne jucam.
- Sigur ca o mai știm. Esti bine venită oricând, Evelin.
- Multimesc, doamna!
Mergem sus in camera mea si povestim ce am facut de cand nu ne-am mai vazut. Imi povestește cum a plecat ea de acasa.
- Eve, daca vrei te poți duce la ședinta, nu ma supăr.
- Nu mersi. M-am saturat sa fie el șeful meu. O sa fiu pedepsita, dar măcar stau o noapte cu prietena mea!
Imi face cu ochiul si scoate din ghiozdan o revista. Cu ea si Adrien.
- Uite ce ma pune nebunul ăla sa zic: Da, il iubesc pe Adrien, suntem ca si logodiți!
- Ce??
- Stiu! E nebun! După e ca avem același nume ma pune sa zic că-s iubita lui. Doamne, suntem doar verișori! Atât!!
- Biata de tine! Daca erai iubita lui Adrien te băteam!
- Stai, ce ai spus??
- Nimic...
- Ooo Marinette il iubește pe Adrien???
- Mnu...
- Foarte mult sa știi! zice Alya intrând in camera. Buna, fetelor!
- Buna, Alya!
- Am auzit toată conversatia! Nu imi vine sa cred ce iti face tatăl lui Adrien!
- Sa nu mai aud de el! Am venit aici sa ma distrez, asa ca hai sa ne schimbam in pijama.

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!

Miraculous cu schimbări Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum