-Iubire,nu stiu ce sa fac,sunt asa emotionat...uita.te la tine..esti superba..ce am facut..de te am le tine?(se uita in ochii mei dupa ce m.a sarutat)
-Ingeras..linisteste(zambii eu) nunta va iesii perfecta!
-Daca zic ceva gresit? Daca te calc pe rochie? Sau cel mai rau...gresesc dansul...nu ...nu pot sa fac asta..
-Iubire!,(ma rastesc eu la el in timp ce ii dau o palma sa se treseasca) liniste.te..sunt aici..langa tine ok?
-Ok iubire..iarta.ma..ca ti.am provocat niste stari urate..doar ca..vreau sa fie cea mai frumoasa zii din viata ta..pentru ca esti importanta pentru mine..cea mai importanta..
-Aww...ce dragut...acum misca.te,avem sute de invitati la biserica,si mirele se smiorcaie!
-Lasa rautatea pentru luna de miere iubire. Zice el cu un zambet pervers pe fata.
***
-Daniel Ilie Gabriel,de buna voie si nesilit de nimeni ,o iei pe Simion Silvia ca sotie?
-Da! Spune el hotarat,provocandu.mi un zambet pe fata.
-Simion Silvia,de buna voie si nesilita de nimeni ,il iei pe Daniel Ilie Gabriel de sot?
-Da este putin spus!
-Atunci,va declar sot si sotie,poti saruta mireasa!
Mi.a lipit buzele lui dulci si delicate pe buzele mele...si mi.a supt buza inferioara cerand voie sa intre inauntru iar peste 3 sec. sa zic pe limba romaneasca..ne lingeam in biserica!
Ajunsi la petrecere,eu mi.am schimbat pantofii cu toc,fiindca nu ii suport..si am vrut sa ma incalt cu opincutele mele,dar..din cauza rochiei..nu am putut sa ma aplec...m.am chinuit..dar degeaba,Danii ma vede si imi zice:
-Ce faci? De ce nu ma chemi pe mine???? De cate ori ti.am zis..daca ai nevoie de ajutor sunt langa tine trebuie doar sa zici..ok?
-ok..
Mi.a luat picioru firav in mana lui si mi.a pus opincutele in picioare.
-Ma simt ca Cenusareasa,zic eu.
-Tu esti o Cenusareasa pitica si mult mai dezvoltata,imi zice in timp ce ma strange tare de mijloc,ajungand la fund..care..este preferatul lui.
-Pui,pastreaza.te pentru luna de miere,ii zic eu in timp ce plec de langa el.
-Hmmmmm,pai si cand o sa ajungem...o sa fie vai de curu tau,la propriu!
-Ok ok periculosule! (Imi dau ochii peste cap)
Dupa ce mi.am schimbat pantofii,am mers la fiecare la masa,sa ii salutam si sa facem o poza.
***
Nunta a iesit ca in povesti! Toata lumea a dansat,iar eu am fost o mireasa cam neortodoxa si m.am schimbat intr.o rochie supla si alba cam pana la genunghi si am inceput sa ma distrez cu totii. Dansul mirilor a fost minunat..ceata a fost ca din basme..iar eu simteam ca plutesc!Doamne,il simteam pe Danii foarte tensionat si i.am soptit la ureche sa se calmeze,ca ma agita si pe mine dupa care l.am muscat de ureche. Glume d'ale noastre.
~.-Cam asta a fost capitolul,va rog..sscuzati.mi scrisul..doar ca sunt putin cam obosita..dupa 8 ore de scoala..😒
CITEȘTI
Relatia Perfecta
RomanceAceasta carte este scrisa de mine,Silvia si iubitul meu Danii,atat si eu ,si el vom scrie in ea,va las sa descoperiti pe parcurs cum sumtem noi de fapt.❤ Aceasta carte este una obisnuita,a fiecarei adolescente,este una de dragoste,o dragoste care a...