Capitolul 5:Impacarea

13 0 0
                                    

Ma plimbam in parc in timp ce ma gandeam la ce a zis ,cum de a putut sa zica asa ceva? Ma asez pe o banca si las muzica sa ma emotioneze,cand simt ca cineva sa aseaza langa mine,imi scot o casca si il aud pe baiatul blond cum ma intreaba daca poate sa se aseze,eu dau aprobator din cap si imediat este langa mine.
-Cum de o fata frumoasa ca tine este singura aici in parc,si suparata?
-Daca ai venit aici ca sa te dai la mine,poti sa pleci,n.am chef de labagii.
-Hm..este cam irascibila..ce s.a intamplat?
-Pe bune? Crezi ca o sa iti zic ce am? D'abia te.am cunoscut!Nici numele nu ti.l stiu si vrei sa iti zic ce am?
-Pai..
Nu apuca sa zica ceva.. Ca il intrerup pentru ca aveam nevoia sa vorbesc cu cineva.
-Sunt cu un baiat de 10 ani de zile...si il iubesc ieri am venit din luna de miere..a fost minunat..dar astazi cand am venit..ne.am cam ccertat toata ziua..prima data..m.am suparat ca a facut o gluma..simt ca imi iubeste doar corpul cateodta..nu si pe mine..asa ca am dormit in sufragerie pe canapea..cand m.am trezit..dormea jos langa mine..m.am inmuiat..si ma simteam iubita..dupa am vrut sa vad ce face daca nu ma vede in casa,am vazut ca nu este ok..si m.am dus sa il linistesc..doar ca l.am vazut mai tensionat..si am glumit cu el,i.am zis ca am fost la vecinul sa imi fac nevoile si eram doar in lenjerie intima,si ca sa stii vecinul are 78 de ani,baiatul incepe sa rada, bun si mi.a zis un lucru care m.a deranjat..mi.a zis ca logic ca am fost la mosu ala..ca e batran..si are bani..si moare..si raman cu banii..si l.am intrebat daca asa ma crede el..si el mi.a zis...ca asa sunt toate. Ma doare ca ma compara cu celelalte..pt ca imi zice mereu ca sunt speciala pentru el..si ma doare.
-Hm..pai..vad ca este cam gelos! Imi zice razand.
-Gelos este putin spus,este obsedat se mine! Si nu ma deranjeaza..nu vreau sa vrea pe altcineva..doar ca..el cateodata..este cam exagerat..cand sunt geloasa..si asta des..nu imi descarc nervii pe el,ci pe fata aia,dar la el,este invers.
-Bun,deci in primul rand,numele meu este Cristian,dar prietenii imi spun Cristi.
-Cristiiii,cheama.l ma pe cristiii! Tip eu in gura mare si ma bufneste rasu.
-Da stiu,amuzant,imi zice sec.Uite,ddaca il iubesti,de ce stai aici langa mine? Fugi,fugi la el!
-Okkk plec! Plec,hopa,mersi,mi.a facut bine sa vorbesc cu tine.
-Mi s.a mai zis,mersi.
Fug repede inspre casa si vad ca masina lu Danii numai era acolo,hm..il sun.
-Alo? Ubilea mea..ce faci zâno?
-Danii,ai baut?
-Nu iubire..sunt la fel de treaz ca un om cu handicap..imi zice printre balbaituri
-Unde esti?
-In spatele tau..imi zice foarte calm .
Ma intorc si vad ca dabia se tine pe picioare si cu o sticla de wiskey in mana.
-Danii! Arunca aia! De ce ai baut?
-Te.ai suparat pe mine.. Incepe sa rada cu lacrimi in ochi.Te.ai suparat..te.am sunat..am fost in parc..si..te.am vazut cu ala..ce cauta langa tine?
-Pui..nu este ceea ce crezi..doar..am avut nevoie sa vorbesc cu cineva!
-Si de unde il cunosti pe ala atunci?
-Nu il cunosc!
-Si vrei sa spui ca ai vb cu un strain de ce te.a suparat pe tine? Minte mai frumos data viitoare.
-Pe bune? Zic eu razand ,and te.as mintii?ce motiv as avea?
-Hmm..nu stiu poate ala are pula mai mare.
-Serios? Acum ma faci si curva? Stii incep sa cred ca esti din ce in ce mai nesimtit din zii in zii.
-Crezi prost.
-Zici tu?
-Da,zic eu!
-Ok.
Ma duc imi iau o geanta si imi pun haine acolo,cat incape,Danii intra in camera ma vede si ramane intepenit.
-Puiule,ce faci? Ma intreaba in timp ce vine inspre mine.
-Pe bune? Acum sunt puiule? Pana acum eram curva! Lasa.ma dracu,ma duc la mama! Nu venii dupa mine!
Cobor scarile si cand ajung la usa il aud pe Danii ca tipa dupa mine,ma opresc si ma intorc spre el.
-Ce mai vrei? Zic eu enervata,dar cu lacrimi in ochi.
-Te rog..iarta.ma..nu ma lasa singur,esti tot ce am eu pe lumea asta,te iubesc..nu ma lasa asa..te rog..te iubesc..
Se aseaza in genunchi plangand si imi ia mana dreapta in mainile lui si mi le pune la frunte si ma implora sa nu plec.Il ridic si il iau in brate.Stiu ca il iert prea usor..dar il iubesc.
-De ce mi ai zis toate astea? Stii cat se rau imi face?Stii cat rau iti face ca persoana care o iubesti cel mai mult sa te faca sa plangi?
-Iarta.ma..(pune capul in pamant)
-Este ok puiule..acum..da.mi si mie sa pap o gurita..te rog..am nevoie de asta..
~.-

Relatia PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum