Capitolul 10: Mafia.

18 0 0
                                    

" -Cum ai putut?
-Silvia..am vrut doar sa iti fie bine..
-Sa imi fie bine? Uita.te la tine,ai ajuns un criminal! Cum sa te mai iubesc?
-Nu..nu imi zice asta..te rog..am nevoie de tine..
-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa vorbesti cu "Don" acesta!
-Dar am vrut sa am bani pt tine..am vrut sa stau cu tine..
-Uite ca nu ti.a mers!"
Ma trezesc din vis brusc si ma bucur ca a fost un vis,ca nu am pierdut.o pe fata care adoarme mereu la pieptul meu..uite.o cum doarme..e ca un ingeras..ma trezesc din transa pe care mi.a provocat.o zâna de langa mine si ma uit la ceas.
-Nu! O sa intarzii! Tip eu fara sa imi dau seama ca Silvia dormea.
-Unde? Se trezeste somnoroasa ,frecandu.si ochii.
-De la interviu.
-Te angajezi? Intreaba ea mirata.
-Da puiu..scuze..trebuie sa plec,o sarut pe frunte si fug spre masina,imediat cum urc in ea,calc pe pedaua de acceleratie ,pt ca ,casa lui Don este la o ora distanta de mine,si este deja 15:57,mi.a zis ca la ora 17 sa fiu la el,ma omoara daca intarzii,la propriu. Don a fost mereu bun cu mine,neavand un tata care ii pasa,m.am atasat mult de el,dar am reusit sa ies din incurcaturi datorita lui Silvia,ea mi.a ddat putere sa trec peste orice ,plus ca tatal ei este politist,nu voiam sa am probleme cu tata socru. Dupa un drum cu 200km/h ,am ajuns in 40 de minute,numai conteaza,parchez,toti fostii prieteni sunt aici, pana si amantele mele sunt aici,ca sa va fie clar,nu am inselat.o pe Silvia ci pe celelalte foste.Silvia mi.a intrat la suflet de cand am vazut.o nu mai avusesem o relatie de durata,o fata care sa ma linisteasca doar cand ma ia in brate..dar acum o am..si nu vreau sa o pierd. Toti ochii sunt atintiti asupra mea,toti prietenii vin si ma saluta.Totul era schimbat acolo,si prin schimbat ma refer la tot! Erau oameni noi,locuri noi,vad ca este un biliard la parter,la etajul 1 sunt niste fete in costum de baie,unele in sânii goi,nu ma impresioneaza,niciunii nu sunt ai Silviei ,asa ca nici nu ma uit la scarboseniile astea. Intru in biroul in care stiam ca era a lui Don,intru si gasesc o bunaciune stand intr.o pozitie interzisa cu inca vreo 4 pe langa ea,incep sa rad cand ii vad ca nici macar nu ma baga in seama si isi continua treaba. Ies din camera sexului si pe hol era un fost prieten.
-Derek! Ce bine imi pare sa te vad!! Vine si ma ia in brate si ma bate prieteneste pe spate.
-Si mie imi pare bine sa te vad ,frate! Ce mai faci ma Andrei maaa!
-Uite..cu fetele pe aici,daca ma intelegi,am auzit ca esti casatorit,bravo frate! E buna la pat?
-Frate..nu ma bazez numai pe asta..dar da..este foarte buna..are un cur..de iti vine sa il mananci 24/7 - incep eu sa ii povestesc dar aud o voce ragusita in spatele meu.
-Derek..baiatul meu!
-Don! Doamne! Ce s.a intamplat cu ochiu tau? Avea ochiul drept complet cusut,si o dunga care ii ajungea de la frunte pana la nas.
-Eh..iti povestesc mai multe in birou,haide.
Mergeam pe un hol ingust iar la un moment dat,il vad pe Don ca se opreste in fata unui perete.
-Ce faci? Intreb eu mirat.
Apasa de nu stiu cate ori pe perete iar din perete s.a transformat in usi! Doamne..cate s.au schimbat de la usile acelea de lemn..la astea..

Relatia PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum