Din perspectiva lui Danii
Ajungem la un restaurant,iau in brate ca pe o mireasa si o asez usor pe un scaun.
-Cu ce va pot servii? Vine un chelner si ne intreaba respectuos.
-Vreau 2 pizza mari cu piept de pui,ii zic eu in timp ce inchid meniul.
A existat 5 min de tacere dupa care chelnerul intrerupe tacerea:
-2 pizza mari cu piept de pui.Zice in timp ce pune pizza la fiecare dintre noi doi.
-Multumim,zice Silvia bine dispusa.
-Si..ce a spus doctorul ca ai? Intreb eu simtindu.ma vinovat.
-Te intereseaza,intreaba ea fara sa se uite la mine.
-Logic ca ma intereseaza!
-Atunci se ce dracu ai plecat? Daca te interesa,mureai pe scaunu ala pana ma trezeam eu!
-Chiar vrei sa vorbim despre asta aici? Se uita lumea,zic eu foarte calm.
-De ce sa vorbim mai tarziu? Sa inventezi niste scuze mai bune?
-Am fost la munca,zic eu dupa secunde de asteptare.
-Ah,la munca,logic munca e mai importanta ca mine,zice ea dupa care o bufneste rasul.
-Logic ca nu! Doar ca a fost o urgenta.
-Si la mine la fel !Stii ce,nici numai imi pasa,acum vreau doar sa mananc.
***Drumul spre casa a fost tacut,la fel si acasa,de cateva zile numai vorbeste cu mine,si o si inteleg,adica a avut nevoie de mine,si nici macar nu eram acolo langa ea,sa ii arat ca sunt langa ea ,ca totul va fii bine,gata! Renunt,nu vreau sa o pierd.Imi iau telefonul si ii zic lui Don ca vreau sa ne intalnim si sa vorbim:
-Derek,momentan sunt ocupat,cauta.ma peste o saptamana.
-Dar,Don,este urgent. Vreau sa renunt!
-Sa ce? A nascut cumva?
-Nu..doar ca acum cateva zile..cand ai avut nevoie de mine..a avut si ea de mine..a fost la spital..nu a mancat..sunt plecat des de acasa..si nu pot sa am grija de ea.
-Derek! Nu imi pasa de povestea asta a ta! Pana cand naste,mai vorbim,daca nu ma mai asculti,stii ce se intampla.Si stiu exact unde sa te lovesc! Asa ca taci.
-Ok Don..o sa fac tot ce spui tu..doar pana cand naste!
-Mai vorbim. Imi zice asta dupa care inchide telefonul.
Fuck! Ce idiot sunt! Credeam ca trebuie sa am incredere intr.un mafiot! Silvia ma vede agitat si ma intreaba:
-Esti ok..?
-Da..da,scuze. Sunt bine,sunt perfect chiar,zic eu in timp ce ridic tonul. O vad ca se sperie de fiecare data cand tip,cand ma enervez,este la fel ca un copil,dar este ok,nu vreau sa o schimb,este perfecta asa cum este.
-Dani..stii..cred ca ar fii cazu sa vorbim. Zice ea in timp ce se aseaza pe canapea.
-Da? Zic eu in timp ce fac acelasi lucru.
-Pai..zilele astea..d'abia am vorbit..si..nu prea esti acasa..stii..am nevoie de tine..chiar daca nu arat asta..am nevoie de tine mereu aici langa mine..nu imi pasa de bani..facem un imprumut la banca..orice..doar.. Stai cu mine..
-Stiu ma puiule..ca vrei asta..dar nu pot..
-Cum nu? Demisioneaza.
-Nu pot..
-Ce?
-Nu pot puiule,am un contract obligatoriu..
-A..dar..nu poti sa faci sa mai stai si tu pe acasa?
-O sa fac tot posibilul ingerasule,iti promit zic eu in timp ce o iau in brate si ii ssarut fruntea.
-Acum...ca am rezolvat asta..unde ai fost cat am fost la spital..? Ca la munca in niciun caz..
-Puiule,am fost la munca!
-De ce ma minti?
-De ce crezi ca mint?
-Nu cred ca ti.a facut sefa semnul ala pe gat !
Am inghetat in momentul acela,am uitat complet ce cele intamplate,nu stiam ce sa mai zic..ma uitam la ea si nu puteam zice nimic.
-Pai? Intreaba ea.
-Pai..a fost o colega beata..si am dus.o acasa..si cand am luat.o in brate..pentru a putea sa o bag in masina,m.a muscat ..
-A..deci in loc sa vii la mine la spital stai sa duci toate betivele!
-Statea langa spital!
-Ok,atunci maine ma duci la ea!~.-
CITEȘTI
Relatia Perfecta
RomanceAceasta carte este scrisa de mine,Silvia si iubitul meu Danii,atat si eu ,si el vom scrie in ea,va las sa descoperiti pe parcurs cum sumtem noi de fapt.❤ Aceasta carte este una obisnuita,a fiecarei adolescente,este una de dragoste,o dragoste care a...