Capitolul 9:Gresesc.

12 1 0
                                    

Din perspectiva lui Danii:
Dimineata ma trezesc foarte devreme,vad ca pitica mea nu e langa mine si imi vad telefonul langa mine,il deschid si vad ca Silvia a vorbit cu Andreea,o fata de la munca,auzi la ea" locul nostru" (incep sa rad) curva "Silvia" este de la fosta munca,secretara mea,care mereu se dadea la mine,desi stia ca am iubita,si ca o iubesc maxim! Deci,este curva,de cateva ori mi.a zis ca sa ii maresc si ei salariu si incepuse sa se dezbrace,de fiecare data ii aratam un degetel mijlociu si o dadeam frumos afara din biroul meu. Dar oare Silvia ce crede? Oare d'aia a plecat de langa mine? OARE UNDE E?  Ma ridic ca ars de jos si ma uit in bucatarie,nu.i ,in baie,nu.i ,dar uite.o..in sufragerie,schimba programele de la televizor,de ce are servetelele langa ea?
-Pui? Imi fac eu curaj si o intreb. Ai dormit aici?
-Te intereseaza,imi raspunde ea fara sa se uite la mine.
-Logic..ai plecat de langa mine.
-Adu.ti curva acum,daca nu vrea ea,adu.o pe Andreea,doar d'aia ai 2.
-Iar n.ai incredere in mine..
-N.am incredere in tine? Ce era sa cred cand una iti zice sa te vezi la locul vostru si mai ai si inca una,Silvia,care este curva! Se rasteste ea la mine.
-Ma lasi sa vorbesc?
-Vorbeste.
-In primul rand,Andreea avea nevoie de mine,pentru ca este eleva mea,intr.un fel,o invat cum sa procedeze la munca,cum functioneaza toate lucrulile pe acolo,locul nostru este la 2 case distanta si nu stiu dde ce dracu ii zice locul nostru,putea sa zica unde ne.am vvazut si pana acum,pentru ca o duceam la munca,iar Silvia este secretara mea,este o fata proasta,dar mi.a placut de ea pt ca are acelasi nume ca al tau,de fiecare data cand ii auzeam numele ,ma gandeam numai la tine,la cat de minunata si GELOASA  si ma enervezi..numai te consuma inainte vorbesti..aia e doar o curva..care o face pt bani..si jur..ca nu m.am atins de ea decat atunci cand o dau afara din birou..
Se uita la mine fara sa zica ceva,a pus capul in pamant si si.a cerut scuze.
-Iarta.ma pui..trebuie sa invat sa ma controlez..prima data..am fost calma..cand a zis aia de locul vostru..dar dupa cand am vazut ca intreaba de 2...m.am enervat.. Scuze.. Trebuia sa astept sa imi explici tu.. Scuze..am gresit..stii ca eu asa gresesc mereu..
-Este ok..doar ca data viitoare vorbeste cu mine,stii ca am multa admiratoare..dar doar pe tine te vad,da?
-Da puiule..logic ca stiu..
O iau in brate usor,imi pun capul pe capul ei.stam asa cateva minute si dupa o sarut pe frunte.
-Ai papat?o intreb eu.
-Tu vezi toate ambalajele astea pe jos? Am mancat toate prostiile astea..si ma cam doare stomacul..si imi cam vine sa vomit..hm..ma duc la baie. Zice ea in timp ce alearga spre baie.
Nu imi place ca trebuie sa o vad suferind..si nu prea cred ca o sa ma descur eu cu banii..trebuie sa fac ceva..poate daca apelez la un prieten vechi..sun..si imi raspunde:
-Danii,baiatul meu,ce dor ini era sa imi vorbesti!raspunde Don Guardio,pe o voce ragusita.
-Don..si mie imi era..
-Ia zii,care e treaba?
-Uite care e treaba..am o sotie..si sotia a ramas insarcinata..numai am mult bani..si stii cum sunt gravidele..
-Da..stiu stiu,continua.
-Vreau ca sa revin la tine,dar nu mult timp,decat pana cand o sa nasca ea,ca dupa o sa ma angajez atundeva.
-Eu zic ca merita baiatul meu sa il ajut,la 5 sa fii aici! Stii tu unde.
-Da Don,multumesc!
Bat la usaa baie si o intreb pe Silvia daca este ok,o aud ca vomita,voi fetele stiti mai bine de ce.
Ma duc in sufragerie si ma uit la tv,stând asa,m.au apucat gandurile,oare ce o sa se intample daca ma alatur iar mafiei? O sa devin iar Derek? Tot ce imi doresc este sa nu se intample ceva cu Silvia..inchid ochii si ma las purtat de lumea viselor.
~.-

Relatia PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum