Capitolul 11:Înțelegerea

7 0 0
                                    

Don se aseza pe scaunul lui la birou,iar eu m.am asezat pe un fotoliu comod.
-Deci ia spune.mi Derek,ce doresti?
-Don..de curand m.am casatorit..
-Oo..casa de piatra..casa de piatra..ia sa vad fata.
Imi scot telefonul si ii arat o poza cu Silvia de la banchetul de clasa a 12-a.
-Nu arata de tine fata asta,este mult mai frumoasa,zice Don in gluma.
Eu ii arat un zambet si ii zic:
-Stiu asta..dar pentru ea..sunt cel mai frumos..crede.ma!
-Ok,acum continua.
-Bun..si ea a ramas insarcinata..am vrut sa fiu langa ea..si jobul ma tinea departe de ea ore intregi..asa ca am demisionat..si acum..nu prea ma descurc cu bani..
-Trebuia sa te gandesti si la asta.
-Stiu..m.am gandit ca o sa imi ajunga..dar..benzina..cumparaturile pt. bebe..mancarea..dupa ce ca manca mult..acum mananca si mai si. Vreau sa te ajut cu orice..dar doar pana naste ea!
-Derek,nu pot sa iti promit asta..stii ca esti ca fiul meu..dar..
-Dar ce?
-Nu pot sa nu te compar cu ceilalti,iti termini misiunile pe care ti le dau eu si dupa mai vorbim!
-Dar..zic eu dar ma intrerupe.
-Dar nimic! Tipa el la mine.
Ma blochez,pentru ca ,chiar daca este un mos,are o putere zdravana. Il vad cum se calmeaza si imi zice.
-Uite,deocamdata iti dau misiunea asta..primesti jumatate la inceput..jumatate la sfarsit..
-Despre ce suma este vorba?
-5 milioane de € .
-Ma bag!
-Daca o termini pe asta pana naste ea,iti mai dau inca una,daca nu o termini..asta e,mai vii la munca.
-Ok boss.
-Nu! Numai imi zice asa! Ai uitat ca nu suport?
-Scuze Don,trebuie sa plec,salut!
Ma duc inspre usa si am uitat ca are un cod special pe care doar Don il stie,de nicaieri Don apare in spatele meu si ma intreaba.
-Unde te duci asa grabit?
Incep sa rad in timp ce ma dau in spate ca sa poata baga codul.
Imi salut toti prietenii si ma urc in masina,era deja intuneric,ma uit la ceas 22:46 ,oare ce o sa ii zic lu Silvia?
Bag viteza maxima si ajung acasa intr.o jumatate de ora.Intru in casa,un pic cam plictisit,iar Silvia tocmai iesise din dus,era acoperita doar cu prosopul ,nu pot sa imi iau ochii de la ea,asa naturala si ciufulita.
-Hei iubire!zic eu in timp ce ma duc sa o iau in brate,dar se face ca nu vede,si isi vede de treaba.
-Hey,zice ea sec.Cum a fost?
-Ce? Intreb eu in timp ce simt cum imi ia inima la fuga din piept.
-Interviul? Zice ea ironica.
-A..a fost ok..sunt angajat.
-Aha..ce esti asa panicat? Si de ce a durat atat?
-Nu sunt panicat..si au fost multi oameni..
-Si ma rog,ce slujba e asta?
-Este..
-Este ce?
-Manager,cand o sa fiu chemat o sa ma duc..si nu stiu cat stau..
-A deci ai plecat de acolo ca stateai prea mult si acum nu stii cat stai aici? Intreaba ea in timp ce arunca hainele pe care le impacheta.
-Da..dar iau mai mult..
-Cat de mult poate sa fie?
-In jur de un milion de euro.
-Ce?pt ce firma e asta?
-Pai..
-Danii,ce tot imi ascunzi?unde ai fost tu?
-La interviu! Zic eu un pic panicat.
-Ok,vreau sa vad dosarul de angajat.
-Acum?
-Acum!
-Il am la munca puiule..zic eu linistit..
-Da,la munca,ok.
-Ti.l aduc data viitoare cand o sa ma duc la munca..
-Ok,zice ea iritata de discutia asta.
-Haide puiule..nu te supara acum..te rog..ii faci rau lu bebe..
-Ok,ma duc sa ma culc pe canapea,zice ea in timp ce ma da la o parte pt a putea iesii din living.
-Nu nu nu,te rog,dorm eu pe canapea,du.te tu si dormi in pat in dormitor..te rog..
-Ok. Imi zice sec si iese din camera.
Oare de ce reactioneaza asa? Stie unde am fost?ma duc in camera ei si deja vad ca a adormit,o inveles si dau sa plec,dar o aud cu o voce trista.

-Unde ai fost astazi?
-Plangi cumva? Dau eu inspre ea sa ii vad fata.
-Lasa.ma! imi zice in timp ce se zbate ca sa nu o mai ating.
-Puiule..am fost la interviu..crede.ma..m.am angajat..
-De ce dracu ti.ai mai dat demisia?Ca sa te angajezi din nou?
-Silvia,unde dracu crezi ca am fost,ca deja incepi sa ma enervezi!
-Nu urla la mine ,clar? Nu eu sunt aia care minte!
-La ce te refer ca mint?
-Cu cine ai fost azi?
-Nu imi vine sa cred,nici dupa 10 ani,nu crezi ca te iubesc enorm si ca n.am nevoie de nici o curva sa imi faca pe plac.
-Da,dar eu sunt insarcinata si numai poti face nimic,si poate ai nevoie de una care sa ti.o suga.
-E da? Atunci dormi dracu singura!
-Ok,pleaca dracu din dormitor si du.te la toate fufele tale.
-doamne..cateodata..mi se pare ca inventezi toate astea..dar tu chiar vorbesti serios..nici dupa atata timp..nu ma cunosti si nici nu o sa o mai faci!
-Pleci odata? Deja imi faci mult rau! Numai am nevoie de tine,iesi! Iesi!!!! Tipa ea la mine in timp ce cu o mana imi arata usa si cu una isi stergea lacrimile care curgeau ca o cascada pe obrajii ei.





Relatia PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum