-Hmmmm....casa dulce casa,zic in timp ce intru pe usa.
-Da..imi zice Danii putin cam somnoros,avand in vedere ca nu prea am dormit aseara.
-Haide..la nani cu tine..ca esti obo.(obo=obosit)
-Nu..n am nimic..imi zice in timp ce casca.
-N.a fost o intrebare,haide,ca vin si eu cu tine.
-Hmmm atunci da.
-Nu ca hmmm,ca mergem sa ne culcam.
Ajungem in camera..si ma trantesc in pat..ce dor imi era.. Imi era cam lene sa ma schimb in pijama..asa ca i am zis lu Danii sa ma dezbrace..ca asta stie cel mai bine. Ramasa doar in lenjeria intima,am simtit niste buze pe fundul meu.
-Danii..am zis la nani..
-Adica vrei sa nu fac nimic? Esti dezbracata!
-Si? Culca.te!
-Nu vreau.
Ma musca de buca dreapta si ma doare.
-Ai muscat ca animalu! Boule! Ma duc pe canapea,dormi singur!
-Nuu..iarta.ma..hai sa pup..ma prinde mana si ma pun inapoi in pat.
-Ma culc aici doar daca imi lasi curu in pace!
-Ok..
-Ca sa fiu sigura..ma intorc cu fata in sus! Ii zic eu.
Atipisem putin,si imi simt o mana pe sânul drept si o gura pe sânul stang.
-Serios? Il intreb eu in timp ce deschid ochii.
-Ai zis sa iti las curu in pace! Nu si pe Gica si Gigica.(țâțele)
-Pe bune? Ii zic eu in timp ce bufnesc de ras.Le.ai pus nume?
-Tu dormi acolo,era mai bine cand nu vorbeai.
-Pe bune? Chiar m.a deranjat chestia asta,ce ai zis.o,lasa.ma ca tac dracu si ma duc pe canapea! Il aud in urma ca ma striga dar nu il mai bag in seama.
***
Ma trezesc peste ore si ore de dormit si cand sa ma ridic din canapea,il vad jos,ca dormea,pe iubirea mea..iau patura si il invelesc,il privesc si incep sa zambesc..asta mi se intampla de fiecare data cand il vad..imi face zilele mai bune..chiar daca uneori are niste glume de cacat..
Vreau sa ma duc sprspre baie dar il vad ca pune mana pe canapea si se trezeste speriat ca numai sunt acolo,aleg sa il spionez putin, incepe sa ma caute in toata casa,si cand vede ca nu sunt nicaieri,se pune in pat cu capul in maini.Intru in camera ca si cum nimic nu s.ar fii intamplat si ma ia imediat in brate.
-Pui!!! Doamne..mi.am facut niste griji..ma gandeam ca m.ai lasat..pt ca te.am suparat..unde ai fost??
-Hm..La baie?
-Care baie ma? Ca te.am cautat peste tot! Ai fost la vecini si nu stiu eu?
-Da pui,la baie la vecini am fost.
-Imbracata asa?
-Dar ce..ti se pare ca sunt imbracata?Am doar lenjeria pe mine.
-Aa..si ai fost la vecini.
-Ma puiule..tu te auzi?
-Cum dracu sa ma duc la vecini ca sa ma cac?
-Aaa..deci n ai fost la vecini la baie..ai fost pt vecinu nu?
-Pai da..doar nu face sala degeaba.(nu puteam sa ma mai abtin din ras)
-Pe bune? Faci misto de mine?
-Logic! Si imi dau drumu la rasul meu de hiena batrana.
-Haha,ce amuzant,eu imi fac griji pt tine aici si tu..
-Asta nu e grija,e gelozie!.
-Tot aia e!imi zice nervos.
-De ce m.as duce la vecinu..daca am deja tot ce imi doresc? Hmmmm? Zi.mi ma,nonorocitule !(nenorocit)
-Pai nu stiu..eu sunt gras..ala face sala..
-Tu l.ai vazut pe vecin?nu numai ca nu face sala,dar are 78 de ani!
-Numai bun!D'abia moare si poti sa stai tu cu banii lui.
-Pe bune? Asa ma crezi?
-Asa ganditi toate! Numai dupa bani!
In momentul acela mi.au aparuut niste lacrimi si a vrut sa ma linosteasca,sa ma ia in brate..
-Ia mana de pe mine..
-Pui..iarta.ma..
-Pentru ce sa te iert? Asta este parerea ta despre mine..ne cunoastem de 10 ani,am facut casa aceasta amandoi ,chiar parerea asta o ai? Dupa atata timp?
-Nu iubire..logic ca nu..iarta.ma..te rog..
-Lasa.ma..numai pune mana pe mine..am nevoie sa fiu singura..
M.am imbracat ,mi.am luat telefonul,castile si am plecat afara,in parc.
~.-
CITEȘTI
Relatia Perfecta
RomanceAceasta carte este scrisa de mine,Silvia si iubitul meu Danii,atat si eu ,si el vom scrie in ea,va las sa descoperiti pe parcurs cum sumtem noi de fapt.❤ Aceasta carte este una obisnuita,a fiecarei adolescente,este una de dragoste,o dragoste care a...