Eu si cu Danii am ales sa mergem in Noua Zeelanda in luna de miere,sunt niste peisaje minunate care te uluiesc aici,stam intr.un hotel de 5 stele si pot spune..ca am cerut o camera mai retrasa..ca sa nu trezim vecinii de apartament..Danii al meu este cam pofticios..si nu prea se satura de mine..si nici nu vreau! Vreau sa ma vrea numai pe mine,pe nimeni altcineva! N.am dormit cam 2 nopti..ca doar na..i.am promis in luna de miere..facem ce vrea el..m.a mancat in cur sa zic,si cand sunt obosita..ma apuca nebuneala..
-Puuuuuiii! (Zic eu ca o retardata in timp ce aratam cu degetu) uiteeeeeeeee un urs pandaaaaaaaa!!!!!!!
-Shhh puiule..linisteste.te..(ma ia in brate si ma mangaie pe cap in timp ce rade de mine)
-Boule! Uite..e urs panda..imi iei si mie?ti roooooooooooog!!!!!!
-Pui,inceteaza!
-Nu vreau!
-Nu a fost o intrebare,gata,in seara asta te culci la 9!
-Pana ma trezesti tu ca tii se scoala! Zic eu in timp ce scot limba la el.
-Shhht am zis ! Se uita cu o fata la mine..zici ca voia sa ma manance..nu ca n.ar fii facut.o oricum..
-Nu taac,nu tac uite asa,strig in gura mare ca ma violezi!
-Striga,oricum nu stie nimeni romana! (Da din umeri)
-Ma.ta ...zic eu nervoasa.
-Si eu te iubesc..si da..o sa iti iau un panda..De plus!
-Deja te am pe tine,grasule!!!! Adevarul este nu este gras,are patratele..doar ca..imi place sa il enervez.
-Haha..amuzanto..sunt la fel ca o ciocolata..patratoasa..si ti.e pofta sa ma mananci.(zambii el)
-Doamne..de cand mai ai si vrajelile astea??
-Nu sunt vrajeli ma,intreab.o pe fata aia care se holbeaza la mine.
-Care indrazneste???? Ma uit imprejur si o vad pe una blonda ca saliveaza dupa Danii,zambesc la ea si ii arat degetul mijlociu,se uita cu o fata la mine si incep sa il ling pe Danii,dupa care sa il musc de gat,aratandu.i inca o data "m**e* fetei cucuiete care se holba la ce e al meu! In timp ce mergeam,Danii ma tinea cu o mana de buca dreapta si cu o mana facea poze,ca amintire..il iubesc pe omul acesta! FFata de alti barbati care se duc la toate fufele sa le dea Sida,iubirea mea prefera sa stea acasa si bine binedispus! Adevarul este..ca si am cur,de cand am fost mica mi.a placut sa am grija de corpul meu,si nu mi.am dat virginitatea decat baiatului care am crezut ca ma merita si acela fiind Danii,si uite ca nu am gresit.El nu este un baiat ca toti ceilalti..este mai special..este mai..diferit..si asta imi place..este atent cu mine..nu m.a injurat sau sa fii dat in mine,inafara de jocurile sau torturile pe care le avem noi acasa. Este un baiat bine,putin mai inalt decat mine..bine..putin mai mult..cu ochii mari..si buzele..carnoase care te face sa le musti din 2 in 2 minute si cu parul cret prins mereu intr.o codita. In schimb..sunt o fata..cam pitica..nu trec de 1,65 da stiu,minion,haha radeti acum,de parca voi sunteti mai inalte,parul putin ondulat..dar prietenii ma striga " creata" ,cur,țâțe astea..le au orice fata.. Dar eu am..inclusiv cur..imi place sa fiu modesta 😹😹.
~.-Gata si capitolul asta,in cap 3 ve.ti gasii mai multe detalii despre luna de miere ❤ va pupilicileeesc! Si va iubiricivilesc
App,in imagine este Noua Zeelanda!
CITEȘTI
Relatia Perfecta
RomanceAceasta carte este scrisa de mine,Silvia si iubitul meu Danii,atat si eu ,si el vom scrie in ea,va las sa descoperiti pe parcurs cum sumtem noi de fapt.❤ Aceasta carte este una obisnuita,a fiecarei adolescente,este una de dragoste,o dragoste care a...