Dupa 2 luni
De cateva zile ma simt foarte naspa,vomit in fiecare dimeata,am crampe si am tot felul de stari,oare..sa am un pitic in burta? Ma duc la farmacie si cer 5 teste de sarcina,ajung acasa si le fac pe toate,toate au iesit pozitiv!!!!!! O sa am un cret mic!!!!!! Awww de cand imi doresc asta...hm..oare cum sa ii spun lu Danii? Hmmm gata! Stiu .
-Buna iubire,ai venit! Ma duc inspre el la usa si il iau in brate.Am ceva pentru tine! Dar nu acum.
-Ok puiu.
-Cum a fost la munca?il intreb eu,Danii lucreaza la o firma de tiruri si eu sunt deocamdata casnica,dar trebuie sa ma angajez,chiar daca nu vrea danii.
-Hm..m.a nenorocit secretara aia..ma tot fute la cap sa o fut sa o fut.
-Pe bune? Fac o fata serioasa la el.
-Nu puiule,ma ia in brate si ma saruta,dar il resping.
-Daca nu eram asa fericita te bateam.
-Usor periculoaso,si ma rog,de ce esti asa fericita?
-Hmmm pai okkkk numai pot sa mai astept!
M.am dus si am adus o punga in care sa afla cele 5 teste de sarcina impachetate in 50 de hartii o sa ma omoare!
-Ce e aici? Ti.am zis ca nu vreau cadouri! Si mi.o da inapoi.
-Pui..uita.te..
-Ok ok!
Desface o hartie:
-Hm..alta hartie..alta..alta..alta..si tot asa pana s.a plictisit si aales sa le rupa,cand a vazut testul de sarcina,s.a uitat la mine cu ochii mari si ii puteam vedea lacrimile.
-O ...sa...o sa avem un bebe..? Ma intreba el extrem de emotionat.
-Doa puiule..doa.(il iau in brate)
-Doamne..puiule..m.ai facut cel mai fericit om de pe planeta asta..ce o sa fie?
-Nu stiu puiule..mergem maine la spital si vedem cum decurge sarcina..
-Ok,si ma mai ia inca o data in brate cu un zambet larg pe fata.
In pat
Eram linistita,si calma intinsa pe pat,si ii simt buzele dulci pe buca dreapta.
-Puiule,nu!
-Dar de ceee??? Mai ai o gaura,imi zice ccu un zambet pervers pe fata in timp ce imi saruta si cealalta buca.
-Nu! Deci gata,asteapta pana maine puiu,vedem cum este ok?
-Da dar..o sa ma tii 9 luni fara..eu ce ma fac..? Imi zice botos.
-Iti cumpar eu o papusa gonflabila,acum culca te!
-Da..dar papusa gonflabila nu are curu tau.
-Nici copilul parul tau.
-Ce?
-Glumeesc,hai la nani.
-Hm..atat iti trebuie sa nu semene copilul cu mine,ca te leg de pat,si fac ce vreau cu tine.
-Adica ce faci mereu a?
-Hahaha..logic ( rade)sta ce sta langa mine,ma ia strans in brate,ma saruta pe par si imi zice:
-Puiule..stii ca te iubesc..nu? Iti multumesc ca ma suporti atat..
Eram atat de obosita incat am mormait decat un Mhm(in semn aprobator) si am adormit imediat.
Cand m.am trezit dimineata,nu l.am gasit pe Danii langa mine,decat un bilet in care imi zice ca are niste treaba la birou si ca o sa vina imediat ce termina ca sa mergem la spital. Eu ma duc sa imi fac niste legume la cuptor si imi fierb niste oua,pentru ca am nevoie de proteine pentru micutul meu si ma uit la televizor,tot schimbam programele si am ajuns la Tom si Jerry,inca nu s.a invechit.Aud ca ciocane cineva la usa,ma uit pe vizor si vad ca este un barbat solid la ușa,aleg sa nu deschid pentru ca imi era frica.
-Deschide usa,stiu ca e cineva acasa,bate mai tare in usa si ma sperie.
Eu o deschid usor,dar nu inainte sa imi aduc ranga de langa pat.
-Ce vrei? Ridic ranga in sus ca sa il sperii. Acesta incepe sa rada si imi zice.
-Stai linistita,n.am sa iti fac nimic,Danii m.a trimis aici,nu poate sa vina sa te duca la spital,asa ca m.a rugat pe mine.
-Pe bune?Dar eu am nevoie de el!
-Imi pare rau..acum fugi si schimba.te.
-Ok ok,simte.te ca acasa.
Ma schimb intr.o rochie rosie cu buline albe si niste pantofiori negrii fara toc si cobor scarile.-Hm..nu ma mir ca Danii e asa pofticios.
-Hm..nu ma mir daca o sa iti dea un pumn in gura. Zic eu ccu zambetul larg deschis.
-Si de unde ar stii? Ma intreaba in timp ce se apropie de mine.
-De la mine. Zic eu dand din umeri.
-Hm..si sexy si rea,daca nu te mai vrea Danii,te iau eu
-Asta e imposibil,ii zic eu.
~.-
CITEȘTI
Relatia Perfecta
RomanceAceasta carte este scrisa de mine,Silvia si iubitul meu Danii,atat si eu ,si el vom scrie in ea,va las sa descoperiti pe parcurs cum sumtem noi de fapt.❤ Aceasta carte este una obisnuita,a fiecarei adolescente,este una de dragoste,o dragoste care a...