Capitolul 13: Dezamagirea.

11 0 0
                                    

Din perspectiva Silviei.
Vad numai negru,sunt doar eu incojurata de o pata neagra de jur imprejurul meu. Dintr.o data,Danii apare
-Iubire,esti ok? Imi zice el in timp ce imi ridica fata din pamant.
-Lasa.ma nu vreau sa vorbesc cu tine,ii intorc spatele.
-Haide..stiu ca ma iubesti..doar da.mi mana.
Incep sa zambesc si cand sa ii dau mana,ma trezesc intr.un pat,intr.o sala de spital.Doctorul se uita la mine speriat.
-Ce s.a intamplat?intreb eu.

-Nimic,doar ai avut o cadere de calciu,nimic mai mult.
-Copilul este bine?
-Nu tocmai,dumneavoastra de cand nu ati mai mancat?
-De vreo 2 zile..
-De ce? Zice doctorul dragut in timp ce se aseaza langa mine.
-Pai..am avut un fel de depresie..ai mei s.au despartir..si nu am mai impartasit asta cu nimeni..am ffost inchisa in mine..si nu prea am avut chef de mancare,plus,ca m.am si certat cu sotul meu.
-Pai..imi pare rau..dar..cum credeti ca se dezvolta copilul acela?
-O sa mananc..imi pare rau..zic eu ca si cum as fii un copil mic care a facut o boacana,si chiar am facut!
-Nu aveti de ce sa va cereti scuze,dumneavoastra aveati promele cu calciul,iar acum,aveti probleme si mai mari,asa ca..va rog frumos,aveti grija de dumneavoastra.
-Ok..Spunetii lui Danii ca poate sa intre..
-Danii fiind?
-Barbatul care asteapta sa ma trezesc? Zic eu ironica.
-Imi pare rau,va adus un barbat cret..
-Da,el este
-Lasati.ma sa termin..va adus un barbat cret..dar a plecat,numai este de aproximativ 1 ora aici.
-Ce? M.a lasat balta pentru ce?Ce este mai importand ca mine? Se aaude un piuit alert la aparatul de langa mine,iar doctorul imi spune sa ma calmez,dar nu vreau! Il vreau pe Danii! Unde mama dracu e? De ce m.ar dezamagii asa?

-Doamna,daca vreti,il pot suna.
-Nu! Nu il deranja. Daca isi face griji,sa vina.
Din perspectiva lui Danii
Ajung acolo si era un macel de mama focului,omor vreo 10 persoane ,iar cand am vrut sa mai imi bag gloante,vad negru in fata ochilor,ma trezesc legat de un scaun,iar in fata mea sta una care se apropie din ce in ce mai mult de mine,ma zbat si degeaba,eram legat prea bine,vine inspre mine sa o sarut dar o scuip,ma apuca de coaie si ma strange tare,ma doare,dar nu vreau sa ii arat asta,ma doare chiar foarte foarte tare( mor aici am scris cand era Danii langa mine,si am inceput sa rad cand mi.a zis ca,cu asa ceva nu e de glumit:))))
-Vad ca te lasi greu..imi zice tipa asta. Coboara de la buze spre gat si ma musca foarte foarte tare. Tipa se uita inca o data la mine si ii dau in cap in gura,apoi apar si oamenii mei si ii impusca pe
ceilalti.
-Mersi frate,ii zic eu lui Marius in timp ce ma duc spre masina pentru a pleca spre spital,numai pot sa imi iau gandu de la Silvia,ca ar putea avea ceva,imi face rau.. Ajung pe coridor si o aud pe Silvia ca striga" il vreau pe Danii! " Voiam sa intru in camera dar doctorul iese din camera ei.
-Doctore,ce se intampla?
-S.a trezit acum putin timp,si a refuzat sa creada ca nu esti langa ea!
-Va fii ok? Intreb eu vinovat.
-A avut o cadere de calciu..asigura.te ca mananca in fiecare zii si cand trebuie! Si..apropo..ascult.o..are nevoie de tine acum..
-Asa am sa fac! Si intru fuga in camera.
O vad pe Silvia legata de pat si o iau razna.
-Ati innebunit? Este gravida,nu nebuna,da.ti.i drumu!! Le zic eu asistentilor in timp ce lestrangeam camasa ca sa nu ii strang de gat.
Vazand ca nu se intampla nimic,iau un cutit de pe masa de langa Silvia si ii tai curele si ies din spital cu ea.
-Pui..mi.e foame..imi zice ea in timp ce pune capul pe umaru meu.
-Imediat mergem sa mancam..ii zic eu calm.

Relatia PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum