Část 7 - Koncert!

435 23 0
                                    


Ve škole nedávám pozor. Každou hodinu se jen dívám z okna a přemejšlím o Justinovi. Anet tu furt neni, prej něpřijde dva týdny, takže ani nemůže na ten koncert. No což, řekla jsem si, půjdu sama. Aspoň tam budu mít Justina jen pro sebe a stejně by se mnou nemohla na ten „meet and greet". Vítr si pohrával s listy a větvemi stromů, na které jsem koukala. Už mi bylo jedno, co je za hodinu. Matika, Fyzika, Čeština... Koho to všechno zajímá? Stejně jsou mi všechny tyhle informace k ničemu. Sbalim Justina a budu už jenom s ním, to je to hlavní! Ten mě všechno do života naučí, určitě umí dobře i lidskou anatomii... Začala jsem se v duchu smát, přišlo mi hloupý, abych přemejšlela o Justinově těle a tomu, že bychom spoluněco měli. Jak moc jsem o tom nechtěla myslet, tím víc se mi to dostávalo do hlavy. Jeho pevné paže, které by mě držely. Jeho krásná tvářička, na kterou bych se celou tu dobu dívala... A co ten sixpack? Na něm bych spala klidně celou noc... Ach, můj milovaný Justine...

Řekla jsem si, že se musím před cvičením nějak posilnit. Skočila jsem do KFC a koupila si tam dva twistery a pak jsem si v Albertu koupila tyčinku Snickers a dietní Coca-Colu, protože hubnu a chci štíhlou postavu! Doma jsem si pustila Boyfriend, to mě vždycky rozpálí a dala jsem se do cvičení. Lehla jsem si na zem a udělala jenom 5 sed-lehů, protože jsem se dočetla, že začínat se musí lehce, aby si tělo zvyklo. Pak jsem dopila zbytek Coly a zajedla to Snickerskou.

Kalendář ukazoval pátek, což znamená, že je ten den. Došla jsem ráno do školy a vůbec mě to nezajímalo. Dostali jsme známky z matiky. Pět. Bylo mi to jedno, protože dneska je celý den o něčem jinym. Dneska je ten den, kdy potkám Justina Biebera a budu se s ním moct vidět! Po skončení vyučování jsem běžela domů, cítila jsem se jako běžec, jako Usain Bolt. Jediné na co jsem myslela byl ten běh, ta cesta, která mě dělí od mého milovaného Justínka.

Doma jsem zaběhla do koupelny. Budík ukazoval, že je 14:00 a koncert začínal v 19:00. Do 02 Arény jedu sama a zpátky se pro mě staví mamka. Řekla jsem jí, že to bude končit, tak okolo 22:00, takže s tím počítá a bude tam na mě čekat.

Čas letěl jako voda. Než jsem se nadála, tak už bylo pět, což znamenalo, že jsem se šla oblýct do něčeho jinýho. Vzala jsem si na sebe bílou podprsenku s krajkou, kdyby ji náhodou JB viděl. Na to bílý tričko s černýma kraťasama. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Sluší mi to, řekla jsem si v duchu. Čím bylo blíž koncertu, tím jsem byla nervóznější, ale byla jsem šťastná. Rozloučila jsem se s mamkou a odešla jsem z domu. V půl sedmý jsem už stála před obří halou vedle obchodního centra Harfa. Když jsem u vchodu ukázala svou vstupenku, tak mi pogratulovali a pustili mě dovnitř. Hned jak jsem se usadila, tak koncert začal a já se nemohla dočkat. Vystoupí tady moje láska!

Moje láska Justin Bieber!Kde žijí příběhy. Začni objevovat