Část 10 - Konec, nebo nový začátek?

632 20 2
                                    


Pomalu, nejistě jsem otevřela oči. Už jsme dávno nebyli v Justinově šatně, byla jsem někde jinde, nevěděla jsem kde. Nemohla jsem se hýbat, ležela jsem úplně nahá a svázaná na nějaké posteli. Rozhlížela jsem se kolem sebe hlavou, protože všechno ostatní bylo na pevno přilnuté k bílému povlečení. Všude bylo temno, jenom jedno malé světýlko svítilo, zářilo jako světlo na konci tunelu. Díky němu jsem viděla Justina, který nade mnou stál. Převlýkl se, měl na sobě už jenom tepláky. Tričko zahodil. Otevřela jsem pusu a snažila se vykřiknout, ale nešlo to. Měla jsem strach a Justin to na mě poznal. Vypadal zle, ale pořád krásně, bylo hrozně hezký vidět jeho tělo takhle zblízka. Přešel k mojí hlavě a cítila jsem, jak mi teče slza. Šeptem jsem se ho zeptala, „proč?" On mlčel, podíval se na mě a prstem mi slzu utřel. Začal se hrozně smát. „Tak ty se mě, ty kurvo, ptáš proč? Co si myslíš doprdele? Možná, kdybys nebyla úplně vypatlaná, tak bys pochopila, žes to celý posrala. Ten koment k tomu statusus na fanklubu? MILUJU TĚ JUSTÍNKU! MUCQ, CHCI SI TĚ VZÍT A MÍT S TEBOU DĚTI. DENNĚ CVIČÍM, ABYCH SE TI LÍBILA A UDĚLÁM COKOLIV, ABYCH SE S TEBOU VIDĚLA NAŽIVO! Fakt jsem se nasmál, ale říkal jsem si, že z toho můžu vytáhnout víc. Mnohem víc. Z fanklubu ti napsali, ať mi pošleš fotku a ty se vyfotíš polonahá... Tolikrát jsem nad tou fotkou seděl a honil, už je celá promáčená od mýho semene. A víš, kdo bude teď taky od mýho semene?"

Sundal si kalhoty a viděla jsem jeho obří penis. Zalíbil se mi. Byl skvělej, každá žilka vypadala jako umělecký dílo. Jeho potetovaným prstem mi otevřel pusu a já jsem okusila Justinovu chloubu. Snažila jsem se, abych byla co nejlepší... Možná je to jenom zkouška, jenom vtip, říkala jsem si. Třeba toho teď nechá a skvěle se spolu pomilujeme. Tato představa mi dělala dobře, začala jsem cítit vlhkost mezi mými velkými a malými pysky. Justin mě dusil svým tvrdým pyjem, bylo to hrozný a skvělý zároveň. Pak toho nechal. Začala jsem zhluboka dýchat, málem jsem se poblila z tak velkýho péra. Pak se podíval na mý tělo, celý napjatý, protože jsem nevěděla, co přijde. „Podívej se na sebe, buřte. Nikdy nezískáš nikoho jako já, nikdy!" Pak celou postel obešel a podíval se na mou vagínu, už začínala být pěkně vlhká... „A hele, co to tady máme... To si to možná i užiju, buřte. Jsi panna?" Díval se mi na hlavu a já jsem tam jen bezvládně ležela, okamžitě mi mou lebku vzal do ruky a mrštil s ní o postel, „PTÁM SE, BUŘTE, JESTLI JSEŠ PANNA!" „A...ano, Justínku." To označení ho dopálilo, celý zrudl. Vzal svůj penis a střelil mi ho raketovou rychlostí do mé pochvy. Ucítila jsem bolest, ale říkala jsem si, že je to moje jediná šance, jak se vyspat s Justinem. „NEŘÍKEJ. MI. JUSTÍNKU," vyšlo z jeho pusy při každém přiražení. Po chvíli to začlo hrozně bolet. Byla to nepředstavitelná bolest a zakřičela jsem. Justin dvakrát tlesknul. Za ním se objevily dvě gorily, které jsem si pamatovala z vchodu do backstage, s roubíkem, který mi okamžitě nasadily. Teď už jsem ani křičet nemohla, jen jsem se tak koukala do stropu a modlila se, ať to všechno skončí. Po nějaký chvíli Justin zaskřehotal. Byl hotov a sundal mi roubík. Moje pysky zvětšily svůj průměr, byly zčervenalý a pálily, jako by tam vypukl požár. Justin sáhl na zadní stěnu, kam jsem přes minimum světla neviděla a vytáhl sekeru. „Poslední přání?" V jeho otázce byla slyšet zloba a nenávist. Už jsem neměla co chtít, věděla jsem, že umřu, tak jsem jen řekla, „chci si šáhnout na tvůj sixpack, prosím..." Justin se zasmál. „Jak chceš, ty tlustá děvko." Sáhla jsem mu na jeho vypracované svaly a naposled jsem ucítila lidský teplo.

Moje láska Justin Bieber!Kde žijí příběhy. Začni objevovat