Část 6 - Vítězství!

399 19 0
                                    



 Sedla jsem si na postel. Byl to ten nejdivnější pocit, co jsem kdy v životě měla. Na jednu strana jsem se cítila strašně, začala jsem litovat toho všeho, tý fotky, tý konverzace a nenáviděla jsem celej svět. Na druhou stranu jsem si ale říkala, že to bude určitě něco, co mi vyhraje Justinovu pozornost a navíc, je to jen fotka a stejně tam nebylo nic vidět.

Jak jsem takhle seděla a přemejšlela, ani jsem si nevšimla, že přišla mamka. Zaznamenala jsem ji až v momentě, kdy ke mně přišla do pokoje. Civěla na mě nějak divně, jako kdyby se stalo něco divnýho. Dostala jsem lehce strach, protože jsem netušila, na co se mě zeptá. Řekla jen, „je dneska nějaký netradiční den, Aničko, že ses tak namalovala? Zalíbil se ti ve škole snad někdo?" Zrudla jsem jak rajče, ale byla jsem ráda, že jsem jí nemusela vysvětlovat, co jsem doma dělala. Jen tak jsem kývla, což jí stačilo jako odpověď. Usmála se, jen tak maminkovsky a chvilku se se mnou o tom všem bavila. Odpovídala jsem nezaujatě a nic jsem nelíčila detailně. Pak jsem jí řekla, že mám strašnej hlad, jestli by mi nemohla něco uvařit. Naštěstí pro mě jen přikývla a odešla, což nám zabránilo v další konverzaci.

V době, kdy jsem čekala na večeři jsem se dostala do koupelny a snažila se tam poklidit všechny pomůcky, které jsem vyndala, než jsem se šla vyfotit. Schovala jsem make-up, pudřenku, rtěnku a všechny ostatní pomůcky, s kterejma dosáhnu krásnýho vzhledu. Uklízení bylo zastaveno voláním mamky. „Večeře!" Ozvalo se to z obýváku s hroznou radostí. „Už běžím," řekla jsem a pelášila dolů rychlostí světla.

Po večeři jsem šla k počítači, že si pustim nějaký Justinovo album a budu jen tak brouzdat po facebooku. Hned na mě vyskočila nová zpráva, fanklub Justina Biebera! Okamžitě jsem zprávu otevřela a s jedním nádechem přečetla. Psali mi, že fotku Justinovi poslali, a že se mu moc líbí, takže mi posílají lístek na vytisknutí s pozvánkou na potkání se s Justinem. Můj bože, zařvala jsem na celý byt. Je to tam! Byla jsem tak hrozně šťastná. Koncert je až příští pátek, tedy přesně za 7 dní, což mi dává spoustu času cvičit a pořádně se na koncert připravit!

Moje láska Justin Bieber!Kde žijí příběhy. Začni objevovat