Část 1 - Justin Bieber v Praze?

936 34 0
                                    



„Aničko, večeře!" Zavolala na mě maminka z obývacího pokoje. Vyrušila mě u sledování toho nejlepšího filmu na světě, Never Say Never, který jsem viděla už asi dvacetkrát. Mám ho ráda hlavně proto, že v něm hraje Justin Bieber. Miluju ho, viděla jsem snad všechny filmy a záznamy z jeho koncertů. Koupila jsem si všechny jeho alba, která mám doma na polici, hned vedle dvou obřích plakátů z Bravíčka. „Už běžím," odpověděla jsem, s hlavou v oblacích. On je tak sladkej, řekla jsem si pro sebe. Proč nemůžou bejt všichni kluci jako Justin? A ještě to jeho tělo! Musí denně cvičit, jinak by takovejhle sixpack nevypracoval. To není jen tak, sama se taky snažím zesílit, abych se mu líbila. Cvičím denně a už pomalu vidím první úspěchy! Maminka mi říkala, že ve svých čtrnácti letech je váha 70 kilo v pořádku, že vyrostu a nebude to tak znát.

Doběhla jsem do kuchyně, kde už na mě čekala večeře. Samozřejmě, že jsem na sobě měla pyžámko s Justínkem, které mám ze všeho nejradši. Mí rodiče jsou rozvedení a žiju s mamkou v Praze, kam občas zajede i její novej přítel Karel, kterej je fajn, jen se mi pořád směje, že poslouchám Justina. Říká, že zpívá špatně, což ale vůbec není pravda. Až dokáže to, co můj Justin, tak ať mluví! Po večeři jsem šla do pokoje, kde jsem se ještě koukala na nějakej film a pak jsem šla spát.

Ráno jsem se vzbudila okolo sedmé hodiny, šla si vyčistit zuby a vykoupat se. Poté jsem se oblékla a šla pro snídani. Měla jsem bábovku, kterou upekla maminka a čaj, který byl samozřejmě v hrníčku s JBem. V 7:30 jsem si vzala tašku a šla jsem do školy, kam jsem se dostala tak okolo 7:45. Tam jsem potkala svou nejlepší kamarádku Anetku, která je moje BFF už od první třídy. Taky má ráda Justina, ale rozhodně ho nemiluje tak moc jak já! „Ahoj Ani, slyšelas to?" Řekla mi Anet nadšeně, hned jak jsem přišla do třídy. „Ahoj, ne, co se děje?" Odpověděla jsem. Z Anet bylo vidět, že vypadá bez sebe, skoro nedokázala mluvit. „Aničko, přijede sem Justin Bieber!" V tu chvíli se mi zastavil dech. Vůbec jsem nevěděla, co říct, byla to ta nejlepší věc, co jsem kdy v životě slyšela. Začala jsem hrozně pištět, až do chvíle, než přišla paní učitelka. Celej den jsem nedávala pozor. Přemejšlela jsem jen, jak se uvidím s Justinem, s tím nejhezčím klukem na světě. Co když se se mnou začne bavit? To je nemožný, řekla jsem si v duchu. To se přece nemůže stát...

Moje láska Justin Bieber!Kde žijí příběhy. Začni objevovat