Za dvě hodiny máma otevřela dveře a vstoupila do obýváku. Přišla za mnou do pokoje a chvíli jsme se bavily o tom všem, co se mezi námi stalo. Pochopila jsem, že jsem neměla tak hysterčit. Objaly jsme se a pak šla dolů dělat večeři. Dneska budeme mít moje nejoblíbenější jídlo, ovocné knedlíky! Hrozně se na ně těším! Chvíli jsem se ještě dívala, jak to je s tou soutěží. Vyhlášení bude zítra okolo půl šestý.
Po večeři jsem se šla učit. Zejtra píšu test z matiky a fakt nevím, jak to zvládnu. Na matiku jsem hrozně hloupá a nerozumím jí. Bylo mi to však jedno. Právě teď to jediné, co bylo na mojí mysli byl Justin.. Co když vyhraju a uvidím ho na živo? Budu si moct na něj šáhnout? Určitě bude krásnej, ještě hezčí, než na fotkách a videích! Nenašla jsem sílu si tu matiku číst, když teď musím řešit něco mnohem důležitějšího. Okolo osmé hodiny jsem usnula, s pocitem štěstí a blaženosti.
Budík ukazoval 5:00 a já už byla vzhůru. Nevěděla jsem, co mám tu půlhodinu dělat. Pustila jsem si pár Justinových songů a odpočítávala každou minutu, každou vteřinu, která trvala jako hodina. Po nějaké době neustálýho mlácení do klávesy f5 se konečně objevilo něco nového na stránce Justina Biebera. MÁME TADY VÝSLEDKY NAŠÍ VELKÉ SOUTĚŽE O LÍSTEK NA JUSTINA BIEBERA, KTERÝ ZA TÝDEN VYSTOUPÍ V 02 ARÉNĚ! CENU ZA NEJLEPŠÍ STATUS VYHRÁVÁ ANIČKA VYSKOČILOVÁ Z PRAHY! GRATULUJEME!!!
Začala jsem pištět. Tak moc, že jsem vzbudila mamku, která spala vedle v pokoji. Přiběhla ke mně, protože nechápala co se děje a myslela si, že mám noční můry. „Mami, vyhrála jsem lístky na koncert Justina Biebera," zařvala jsem radostí. Máma tam jen tak stála, naprosto udiveně se na mě koukala a řekla, „tak to je fajn ne? Já si ještě půjdu lehnout, tak zatím moc nekřič." S tímhle odešla pryč. Já už spát nešla, cítila jsem se, jako by mi něco přidalo nadlidskou energii. Šla jsem si dát sprchu a pak jsem se vrátila do pokoje a napsala soukromou zprávu na stránky toho fanklubu.
Odpověď přišla do několika sekund. Ještě jednou mi bylo pogratulováno a já se s andělským úsměvem dívala na monitor. Nemohla jsem tomu všemu uvěřit, jak se to seběhlo tak najednou. Pokračovala jsem ve čtení a začala jsem cejtit studenej pot na zádech. „Bohužel na tebe, Aničko, musíme mít prosbu. Justin Bieber má takovou zásadu..."
ČTEŠ
Moje láska Justin Bieber!
FanficPříběh o patnáctileté Aničce, která je zamilovaná do Justina Biebera a zažije velké dobrodružství!:))