De ce toti oamenii care ma vad fug de mine? Aaa, da........sunt plina de vanatai si sangerez mai mereu.... Nimic iesit din comun pentru mine. Desi am 17 ani nu am fost lasata sa parasesc casa decat la scoala si la serviciu. Da, stiu.......cu toate ca am inca 17 ani muncesc in fiecare zi pana tarziu. Mama a murit acum 5 ani iar de atunci tata s-a apucat de bautura. Fratele si sora mea au murit din cauza lui. Amandoi se simteau rau de cand au venit de la scoala si desi au facut febra mare si le-a sangerat nasul, tata nu a vrut sa ii duca la medic. La cateva zile dupa, au murit. As vrea sa il ucid si sa ii zic tot ce merita dar.......i-am promis mamei inainte sa moara ca voi ajuta si respecta familia si o voi iubi mai mult ca orice. Acum zac pe parchetul rece, plangand si sangerand deoarece tata a venit iar beat acasa si s-a suparat pe mine ca nu i-am pregatit mancare. Are armele lui de tortura. De exemplu: o bata de baseball, o curea cu catarama din fier si plina de sangele meu uscat si un bici. Desi nu stiu cum a facut rost de ele, pentru fiecare greseala sunt pedepsita cu una din ele. As vrea sa fug de acasa si sa nu ma mai intorc, dar am facut o promisiune si o voi respecta pana la moarte. Si sunt sigura ca nu mai e mult pana atunci. Unicul meu prieten, este catelul pe care l-am luat acum cativa ani. Nimeni nu ma vrea prin preajma. Nici macar colegii.... Ei ma considera o ciudata, iar cand stau in autobuz toti incearca sa nu se aseze langa mine. Nu sunt buna de nimic, mai bine muream calcata de o masina. Ohhhhh........ar trebui sa ma ridic de pe podeaua care imi tine loc de pat si sa pregatesc mancarea pentru ca tata a plecat cu treaba si nu stiu cand se va intoarce. Desi am o casa mare, spatioasa si frumoasa, de multe ori am dormit pe podea in camera mamei. Acolo sunt torturata. Mai mereu uit ca ar trebui sa ma ridic si sa merg in camera mea sa ma odihnesc. Stau acolo si zac in nenumarate balti de sange. Deja am dat o culoare frumoasa asternuturilor asa ca v-a trebui sa le spal iar, pe ziua de azi. In fiecare zi sunt batuta si sangerez. Uneori nu mananc cu saptamanile si ajung pe la cabinet la scoala. Nimeni din tot liceul nu stie ca eu sunt torturata acasa. Nimeni nu va sti. Desi tata ma uraste, imi cumpara in fiecare saptamana cate ceva. Nu ducem lipsade bani pentru ca el arepensie dar ma trimite si pe mine la munca doar pentru a scapa de mine. Banii mei ii bea, iar banii lui ii pastreaza si mii da doar atunci cand ma trimite la cumparaturi. M-am ridicat din balta de sange ce imi tinea de cald si am mers spre bucatarie. Vreo cateva ore am facut mancare si curatenie si am spalat si sangele. De parca nimic nu s.a intamplat. Maine e luni asa ca ar trebui sa ma pregatesc de scoala. Tata imi da bani sa merg cu autobuzul in fiecare zi. Stau departe de scoala asa ca schimb doua autobuze. El nu stie ca eu imi pastrez banii si merg doar cu un singur autobuz. Merg in fiecare dimineata 40 de minute pe jos asa ca plec cu o ora mai devreme de inceperea cursurilor. Dupa ce am terminat cu ganditul si pregatitul de scoala, am auzit usa trantindu-se de perete. Tata era acasa si parea ca si-a adus si "prietenii" lui de bautura asa ca nu voi dormi nici in seara asta.
Tata:Mei.......treci imediat aici.
Eram sigura ca vrea sa ma duc dupa ceva la magazin. De obicei dupa bautura, dar i-am raspuns oricum.
Eu:Vin acum.......am coborat scarile in graba. Ai patit ceva?
Tata: Nu! Voiam doar sa te duci in oras. Uite, ia banii astia si vreau sa pleci de acasa cateva ore, iar daca nu sun eu dupa tine sa nu te intorci, ai inteles?
Eu:Da, ma duc acum.Stiu ce credeti. Sun eu nebuna si el e un domn. Ha.....va mintiti singuri. Vrea doar sa mai aduca curve acasa si il omoara prietenii lui daca asist si eu. Nu aveam ce face asa ca ma duc sa imi iau ceva de imbracat, si poate la o pizza. Am parasit casa si am mers in statie sa iau autobuzul. Afara era racoare si parea ca va incepe ploaia. Noroc ca nu plec de acasa fara vesnicul meu hanorac negru. Sirul meu de ganduri a fost oprit de autobuzul ce urma sa soseasca. Fara nici un sentument pe fata, m-am urcat in autobuz. Avea sa urmeze o zi ca toate celelalte.......cel putin asa credeam.......pana am dat cu ochii de el......
~Va urma~
___________________________________________________
Heeeeiii....... Asta e noua mea carte. Sper sava placa. Stiu ca titlul nu are legatura cu ce v.am spus eu aici dar asteptati si veti vedea de ce am ales titlul asta. Ammmmm.......paaaa......
😈😈 Sweet dreams! 😈😈
CITEȘTI
Descendentul lui Dracula
FantasyAtunci cand suferi cel mai mult, castigi aripi cu care poti ajunge mai sus de cer....... Mei este o fata anormala. Ea nu cunoaste fericirea pana cand nu il intalneste pe Damien, zis si descendentul lui Dracula. Oare va afla Mei adevarul despre Damie...