CAP 9

525 25 9
                                    

Tot ce imi amintesc este vocea lui Damien iar in rest negru. Nu pot sa cred ca am lesinat iar. Dati-mi frate ceva sa mananc ca devin anemica. M-am trezit intr-o temnita. Ce coaiele lu' Spongebob caut eu aci? Unde e Damien? Frate, baiatul asta ma va baga in mormant. M-am asigurat ca nu este prin preajma. La dracu..e un cadavru aici. Ce ma fac? Panica, panica. Stai, sunt un vampir! De ce imi fac atatea griji? Am mers sa vad cine e. Era un baiat si.....o fata? Cine erau? Se misca.....de ce ajung eu doar in situatii de-astea? Fuck my life! Imi pare rau totusi ca nu stiu pe unde umbla acel experiment nereusit de imperechere a cimpanzeului cu un papagal alias Damien fetita in rosu. Usa temnitei s-a deschis si ghiciti pe cine am vazut stand acolo? Dap.....era copilul facut din laba, numit si Ichiru. S-a apropiat de mine si mi-a spus la ureche "Damien nu te va putea proteja pentru totdeauna". Am vrut sa ii trag un pumn in moaca dar a disparut. Am sarit iar din somn sau asa am crezut. Damien ma tinea strans in brate. Era asa de confortabil. Nu vreau sa plece de langa mine, dar din pacate, lucrurile frumoase nu dureaza.

-Nu e adevarat! Daca vrei eu pot sta asa. Si mie imi place, nu doar tie. De ce voi fetele mereu va ganditi doar la voi cand stati in bratele cuiva? Pe noi, baietii, nu ne intreaba nimeni cum ne simtim.

-Pai.....nu e vina mea. Spun doar ca asta nu va dura. Nu vei sta asa pe veci. Si nu ma vei proteja pe veci. Sa stii ca nu vei fii toata viata langa mine. Spun doar ca nu vei......

Damien m-am intors cu fata la el. Avand in vedere ca stateam in pat, el cu capul bagat in spatele meu si tinandu-ma in brate, nu prea aveam loc. Eram in aceeasi situatie de mai devreme. Sper sa nu se mai intample nimic. Dar acum ce fac? Stam si ne uitam unul in ochii celuilalt dar fara sa scoatem un sunet. Perfect, ce imi mai trebuia mie acum ca lucrurile sa fie si mai ciudate intre noi. Acum zici ca suntem niste d-aia scapati de la nebuni. Acum cred ca ar trebui sa ma ridic usor. Zis si aproape facut. Am putut sa ma ridic doar pe jumatate pentru ca acel copchil copac m-a tras inapoi in pat.

-De ce nu imi dai drumu'????

-Tu de ce intrebi?

-Vreau sa merg si saaa......imi....spal.....*in momentul acela aud un mieunat* pisica :)))

-Serios?!? Iti speli pisica?!?

-Pai da :))

-N-ai pisica -_-

-Atunci........tre sa imi spal vecinul

-De ce nu ma speli pe mine *pervers-chan voice*

-De ce ai zice asta?

-Taci din gura si saruta-ma!

Am ramas muta. Eram rosie toata. Ce dracu mai vrea de la mine acum? A...da. Un sarut. Nu il va avea, nici o data.

-Mai vedem noi....

M-a sarutat! Idiotul....nu ca nu mi-ar place dar.... In fine.

~A doua zi~

-Damieeeeen.......... Unde dracu te-ai duuuus??? Offfffff........ Cred ca iar e la antrenament. Soarta. Barem pot sa stau si eu linistita acum. Sa ma intind pe canapea, sa ma relaxez......ce linste e......prea liniste.

Oare ce se intampla aici? Deodata se aude un zgomot. M-am dus repede sa vad ce e. Cand am ajuns era.....oooo......era o pisicuta fiflicioasa si dlaguta. Ce pisica micuta.... :3

-Tu de unde ai aparut micut-o?

-M-a fatat mama *voce foarte joasa*

Imediat m-am carat naibii de acolo, exact ca in anime. Ce dracu a fost asta? Shit.......nu trebuia sa fug. Pisica nici macar nu era in casa. Era la usa. Eu am mers la ea. Ce copchil copac mai sunt si eu. In fine, daca tot merg ca disperata la ora 5 dimineata pe strada, sa ma plimb si eu putin. Dupa vreo juma de ora de mers pe jos, deja ma plictisisem. Asa ca am inceput sa cant. Poate ca nu v-am spus dar, am o voce incredibila.
*Publicul din capul ei*: cri cri cri
Mda....cata neseriozitate. In fine. Eu tot ma apuc sa cant.

You track the doubts of my soul
Until you found it
The darkened room locked away
I let you in

You looked inside then you turned away
My makeshift savior
He left me right here in my chains
But still I whisper
Still I call you

I never wanted you to see
The darkest part of me
I knew you'd run away
I waited but you never came

So afraid to be alone
I tried to let you go
And still I find you lost inside the darkest part of me

(Darkest part-nightcore)


Imi place melodia asta. Shit....am ajuns pe strada drogatilor. Mda....sper sa scap mai repede de aci. Urasc locul asta. Mi-am tras gluga hanoracului pe cap si am trecut ca gasca prin apa. Dupa ce am iesit de pe acea strada intunecata, am vazut un batran care cazuse. M-am dus sa il ridic. Avea o fata chinuita si lacrimi in ochi. Nu il puteam lasa acolo. Dupa ce l-am ajutat sa se ridice, m-a apucat de mana si s-a uitat in ochii mei.

-Iti multumesc foarte mult fata mea. a zis el cu aceeasi voce chinuita

-Cu pla......

Am simtit o durere insuportabila in stomac. Era un pumnal. Acel mos ma injunghiase. Incercam sa ma vindec dar nu puteam. La dracu....era verbina. Cea mai afurisita planta care otraveste vampirii. Acel mosradea malefic si se uita la mine.

-Multumesc.....multumesc ca m-ai ajutat.....Mei

Vocea lui prindea putere din ce in ce mai mult. Intinerea! Nu pot sa cred ca m-am lasat otravita asa de usor. Trebuia sa ii fi simtit frica daca era cu verbina la el. Nimeni nu ar ucide un vampir fara motiv. El sigur nu era om. Statura lui se imbunatatea. Devenea tot mai tanar. La un moment dat se uita la mine cu acei ochi albastri. Cand s-a oprit din regenerare i-am putut vedea fata. O nu.....era el.

-Ichiru....... am zis dupa care am cazut la pamant.

_________________________________________________

Heeeeiii! Ne cam apropiem de sfarsitul cartii.....tristut. Mda....o sa fie ceva la care va asteptati. Adica: Ichiru se baga intre ei, Damien se duce sa o salveze, se vor lupta....bla bla bla *sfarc*. Dar sfarsitul *voce dramatica* sfarsitul....este unul la care nu va asteptati *sfarc*. Mda, cam asta e tot. Sa imi spuneti daca vreti sa mai fac facts about.

Descendentul lui DraculaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum