Avea sa urmeze o zi ca toate celelalte.......cel putin asa credeam.......pana am dat cu ochii de el......
Era un tip mai inalt ca mine cu cativa cm (eu am 1.65 iar el cred ca avea vreo 1.80, in fine, nu e mare diferenta). Era din acelasi liceu ca si mine doar ca era cu un an mai mare, avea parul brunet, ochi albastrii (niste ochi total superbi) (eu ii aveam galbeni spre caprui).
Se imbraca mereu cu uniforma liceului, nu vorbea cu nimeni din autobuz, si era.......eram total interesata de el.... Poate nu ar trebui sa ma gandesc la asemenea lucruri....adica sunt plina de vanatai si rani carora le ia si o saptamana sa se vindece, cel mai mult timp pentru mine. Eu eram o creatura foarte ciudata.......ma vindecam foarte rapid......eram anormala si lumea nu ma voia prin preajma. Sa revenim, tipul acela era cel mai dorit din tot liceul.....daca aveai sansa sa vorbesti cu el erai considerata super tare.....eu nu vorbeam cu nimeni din clasa si toata ziua stateam si desenam. Faceam mai multe desene cu episoade din viata mea iar can cineva venea si se uita la desenele mele spunea "Cine sunt astia? Sunt mortii tai, stiam eu ca esti o mortaciune" sau "De ce dracu iti pierzi timpu desenand? Mai bine ai face un bine omenirii si te-ai sinucide". Nimeni nu doreste sa ma vada macar asa ca imi aleg un loc confortabil in care pot muri linistita.....cel mai des imi bagam castile in urechi si asteptam sa inceapa ora. Eram printre cei mai buni elevi si toata lumea imi zice sa le dau tema. Nu eram nici odata de acord cu asta asa ca ma injurau. Nu ma suparam cand faceau asta pentru ca nu ma ranea. Acel tip a reusit sa trezeasca niste sentimente de mult uitate....ma simteam foarte atrasa de el.....normal era cel mai frumos....dar nu era doar atat, e ceva la el care ma face curioasa. Fiindu-mi intrerupt sirul de gandiri de catre frana brusca facuta de autobuz, observasem ca mai am putin si trebuia sa cobor. Cand am coborat, tipul ala a facut la fel........a mers in acelasi loc ca si mine......m-a urmarit. In drumul spre statie (terminasem cumparaturile, imi luasem un tricou cu pisici, un nou hanorac negru, o pereche de pantofi pe platforma negrii si o pereche de blugi gri) am observat ca el era in spatele meu. Ajunsa intr-un loc prin care nu prea circulau oameni, imi era frica de ce va face.. Ma asteptam la ce e mai rau avand in vedere ca am fost torturata si violata de cand am fost mica. Imi era frica si respiram scandat. Am vazut ca mai aveam putin si ieseam de pe straduta ingusta direct in statie. Cand sa ma apropii de statie, am simtit o mana rece care ma trage in spre un corp la fel de rece. Acel tip tocmai ma pusese cu botu' lipit de un zid al peretelui. Enervata la culme, am spus:-Nu esti intreg la minte? Ce pisici te-a apucat? Iti lipseste o doaga?
-Nu asa se vorbeste cu senpai-ul tau....
In acea clipa amutisem. "Senpai" inseamna senior in japoneza. Ce pisici voia maimuta asta in calduri? Era si pedofil acu'? Sau doar pervers? Cred ca era ambele......perversofilu masii.....
-Ce Dumnezeu matii ai???
-Nu mai vorbi urat ca nu e frumos.....am vrut doar sa te cunosc.....nu esti ca celelalte pe care le-am vazut....sunt total impresionat....
-Ma doare in papuci daca esti tu intrigat de persoana mea sau nu.....(de fapt aici spusesem o mare minciuna, dar totul ramane intre noi)
-Amandoi stim ca minti.....*evil smile*
De unde coiele lu Spongebob stia el ca mint? Ori e vre-un afurisit de vapir si imi citeste gandurile?
-Sa stii ca nu e frumos sa injuri....chiar daca e in mintea ta...si nu e deloc dragu sa imi numesti.....sa iti numesti specia asa
-Despre ce tot vorbesti? Sa stii ca daca nu te dai de pe mine si nu imi raspunzi la intrebare, iti voi smulge bratul si te voi bate cu el
-Vai, vai.....dar vad ca te pricepi la amenintari.....uite, tremur de frica.....*a zis el cu o voce sarcastica*
-Ok atunci.....
Ochii mei au capatat o nuanta de rosu sangeriu si am reusit sa il pun pe el cu fata la perete.
-Am putea sa ne mai jucam dar trebuie sa mergem intr-o padure pentru ca deja atragem privirile tuturor.
-Ok......dar daca nu imi spui ce vreau sa stiu, o sa iti lipesc fata de spate..
-Am inteles, acum da-mi drumul
I-am dat usor drumul iar el si-a aranjat hainele apoi a zis:
-Ne intrecem pana in padure? Sau iti e frica deoarece te va bate al tau senpai?
-Sa te vad batranico....
Si asa am pornit amandoi sa alergam cu viteza a doi vampiri ce nu au altceva de facut decat sa se intreca asemenea unor descreerati.~Va urma~
CITEȘTI
Descendentul lui Dracula
FantasyAtunci cand suferi cel mai mult, castigi aripi cu care poti ajunge mai sus de cer....... Mei este o fata anormala. Ea nu cunoaste fericirea pana cand nu il intalneste pe Damien, zis si descendentul lui Dracula. Oare va afla Mei adevarul despre Damie...