*Mei pov*
-Nu imi pot imagina un viitor in care nu esti prezent.
-Stiu.....trebuie sa iti spun ca eu...te.....te.....
Eu si Damien stateam imbratisati si cu fetele foarte apropiate. Mai aveam putin si ne sarutam. Cand a aparut el....
-Te iubeste....a zis Dye aparand in fata noastra
Eram foarte stanjenita de pozitia pe care o aveam. Am incercat din rasputeri sa ma eliberez dar era mai puternic decat mine. Nu am avut nici o sansa asa ca m-am dat batuta si am stat linistita in bratele lui. Damien se uita la noi cu o tristete in ochi. A schitat un zambet si dupa a zis:
-Am terminat acolo.....nu am putu sa il omor deoarece m-a impuscat si a fugit
-Ai patit ceva? Esti ranit? am zis eu vrand sa vad daca e bine. Nu avea nici un pic de sange pe camasa asa ca am fost surprinsa
-Nu iti face griji, sunt bine. Damien, putem discuta putin?
-Sigur! Nu iti face griji iubito, voi veni repede...
-Dar eu nu-s......siii au plecat. Frumos din partea voastra baieti! Lasati o fata singura.. Probabil ar trebui sa nu mai vorbesc singura. Ma duc sa caut ceva de citit.
*Damien pov*
L-am urmat pe Dye afara din casa. Am lasat-o pe Mei singura in casa dar nu cred ca se supara. In schimb habar nu am ce dorea Dye sa discutam. Nu ii puteam citi gandurile asa ca am fost tare surprins de reactia lui. La un moment dat s-a oprit din mers si s-a inors spre mine.
-Ce ai de gand cu Mei diavol impielitat?
-Ce vrei sa spui? Eu nu....
-Stii foarte bine ce vreau sa spun. Din cauza ta am pierdut-o acum mult timp. Inca o iubesc! Nu ne vei putea despartii, nu din nou! Am reusit cumva sa supravietuiesc dupa ce mi-ai taiat capul iar dragostea noastra va invinge! Nu ne vei desparti inca o data
-Eu nu o oblig sa faca nimic! Am asteptat-o prea mult ca sa o mai las sa plece! De data asta nu ii mai dau drumul....
-Frumoasa povestea totusi! Adica sa inventezi un personaj care a facut toate greselile tale! Si ce nume ai decis sa ii pui...."Dracula".....e cea mai mare nascocire din lume! Ma bucur ca ai pastrat totusi firul povestii. Dar de ce ai adaugat copilul traumatizat? Tu ai fost in tot acest timp Dracula! Ai fost un om demn de mila....demn de ura mai bine spus! Nu te voi lasa sa mi-o iei si de aceasta data...
-Exista o singura problema: Ea ma iubeste
La cuvintele mele, Dye a amutit. Parca nu mai dorea sa spuna nimic. Stia ca ceea ce ziceam era adevarat, dar si el avea dreptate. Am inventat o parte din poveste. Eu sunt Dracula. Eu am facut acele lucruri ingrozitoare, dar m-am schimbat. Din cauza pierderii lui Mei, am invatat ce e durerea. Am vazut cum distrugeam lumea. Nu mai vreau sa mai trec niciodata prin acea durere. Am suferit foarte mult cand am aflat ca ea a murit dar acum.....am o noua sansa si nu o voi rata. Tin prea mult la ea ca sa o las sa plece din nou. Vazand ca Dye nu mai spune nimic m-am intors cu spatele si am dat sa plec dar mana lui m-a oprit.
-Daca o vei rani vreodata, te voi ucide....
Astea au fost ultimele cuvinte spuse inainte sa dispara. Stiam ca o iubeste la fel de mult ca mine. Acum totul depinde de ea. Va trebui sa aleaga. Asta e cea mai grea parte...
Am mers in casa si am vazut-o pe mica mea printesa dormind ca un ingeras pe canapea cu o carte pe abdomen. Probabil a citit prea mult si a adormit. Oare ar trebui sa iau cartea de acolo? Mai bine o pun pe masa! Micuta de ea....ar trebui sa o pun in pat dar doarme atat de linistit incat nu indraznesc sa o trezesc. De acum in colo va locui cu mine asa ca o voi putea proteja in fiecare clipa. M-am asezat si eu pe canapea exact langa capul ei. Am inceput sa o mangai pe cap. Zici ca era o pisica. Nu m-am putut abtine asa ca am sarutat-o. Stiu ca acum arat ca un Pedobear dar nu imi pasa..
CITEȘTI
Descendentul lui Dracula
FantasyAtunci cand suferi cel mai mult, castigi aripi cu care poti ajunge mai sus de cer....... Mei este o fata anormala. Ea nu cunoaste fericirea pana cand nu il intalneste pe Damien, zis si descendentul lui Dracula. Oare va afla Mei adevarul despre Damie...