Capitolul 1

3.2K 68 8
                                    

Totul e minunat . Viaţa mea e minunată datorită femeii extraordinare care doarme acum lângă mine . După toate câte s-au întâmplat în sfârşit suntem împreună , fiind amândoi ceea ce ne-am dorit : gardieni . Eu , gardian al lordului Ozera , Christian ; Roza gardian al reginei Vasilissa , pe scurt Lissa . Avem ceva avantaje având în vedere că Roza este cea mai bună prietenă a reginei . În loc să locuim într-un mic apartament al gardienilor , noi locuim la curte , chiar lângă camera reginei . Ce poate fi mai minunat ? Oricum , nu contează unde te afli dacă te afli cu persoana iubită . Mă întorc spre Roza şi o admir cum doarme. O văd cum începe să deschidă uşor ochii .

- Neaţa tovarăşe , îmi spune ea sărutându-mă .

- Neaţa Roza , îi răspund sărutând-o şi eu la rândul meu .

- Şti , o să îmi lipsească al naibii de mult dimineţile noastre împreună când o să plec cu Lissa la Lehig .

Mda, peste două săptămâni , ea cu Lissa pleacă la Lehig, la facultate . O să le vizităm des, eu cu Christian , dar totuşi nu se compară cu locuitul împreună cu ea . Ştiu că dacă ar avea de ales ar  vrea să rămână aici la Curte , cu mine şi cu restul prietenilor ei , dar noi trebuie să ne facem datoria de a fi gardieni . Nu trebuie să ne lăsăm moroii neprotejaţi şi oricum ea cu Lissa nu ar putea sta despărţite , deci am să profit de astea două săptămâni din plin .

-  Şi mie o să îmi lipsească , dar mai mult o să îmi lipseşti tu , îi spun sărutând-o pe frunte . 

- Da, şi tu mie . Acum că ne-am mărturistit chestiile astea , nu mergi tu să faci micul dejun ? mă întreabă făcând ochii aceia de căţeluş. 

- Am de ales ? 

Ea începe să râdă . Clinchetul râsului ei îmi gâdilă urechile . Mă ridic din pat şi mă duc în bucătărie. Am început să prepar vafe cu ciocolată favoritele lui Rose . 

- Vafe cu ciocolată , aşai ? urlă ea din baie 

- Bravo , ai ghicit . 

După vreo 10 minute iese din baie cu un halat roşu pe ea zâmbind la vederea vafelor cu ciocolată . 

- Şti să satisfaci o femeie , tovarăşe . 

Am zâmbit şi eu la rândul meu . M-am întors înapoi la aragaz până o aud pe Rose că ţipă prin cască : 

- Idioţii  ! Cum naiba să se întâmple aşa ceva ? Doar nu păzeau o oaie ca să doarmă la muncă . Mda , in fine . Ea e ok ? Bine , eu şi gardian Belikov venim în 10 minute . 

- Care e problema ? spun eu îngrijorat . 

- Ştii , Tasha a evadat şi a încercat să devină strigoi , muşcând-o pe Sydney . 

O urăsc pe femeia aia . În primul rând a acuzat-o pe Rose că a omorât-o pe fosta regină , Tatiana şi după a mai şi încercat să o omoare . Simt cum mi se încleştează pumnii . Dacă aş vedea-o acum i-aş scoate cutia toracică şi mi-aş pune-o pe cap pe post de pălărie . Îi simt mâna Rozei peste a mea . Cu acea legătură care există între noi , ştie când se întâmplă ceva , felul acela în care ne înţelegem doar prin priviri , mă face să o iubesc şi mai mult . 

- E ok , o aud spunând . Oricum în câteva zile o să fie executată . 

- Mda, asta mă face să mă simt mai bine . 

- Vezii , totul o să fie ok . 

Ne-am dus amândoi să ne luăm uniformele de gardian şi am pornit spre apartamentul lui Sydney . Când am intrat acolo , am rămas şocat . 

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum