Capitolul 5

716 38 5
                                    

Stăteam la masă , aşteptând ca Rose să termine de mâncat . Mă foiam pe scaun , aşteptând momentul oportun să îi dau inelul . Văzându-mi îngrijorarea , Rose mă întreabă : 

- Dimitri , ce ai ? De la începutul serii vrei să îmi spui ceva , spune odată . 

- Păi .. Roza . 

Acum era momentul , trebuia să par sigur pe mine . M-am ridicat , scoţând inelul  şi am văzut ceva ciudat . Înfăţişarea Rozei se schimba treptat : părul ei prins într-un coc frumos aranjat , se desprindea treptat , ajungând în onduleuri , tenul ei uşor bronzat se deschidea , până când a ajuns alb ca creta , , ochii ... aveau un cerc roşu , iar printre buzele  rujate , au ieşit la iveală nişte colţi . 

Rose era strigoi . 

- Of , dhampirii , atât de prostuţi . spune Rose cu o voce ca de gheaţă . 

- Rose .. Roza .. asta nu eşti tu . 

- Ba da , sunt eu . Sunt o ¨eu ¨ mai înbunătăţită , Dimitri . 

- Nu Roza , eşti un monstru . 

- Ei bine , hai împreună cu mine să fim amândoi nişte .. monştrii . Şi se repedă la gâtul meu să mă muşte şi .... 

Vocea Lissei mă trezeşte . 

- Dimitri ! Dimitri ! Trezeşte-te ! 

O văd deasupra mea . Părul ei blond ieşea dintr-un coc făcut la spate ,  machiajul i se întindea pe toată faţa , iar ochii erau injectaţi de plâns . Avea urme de rimel şi pe rochia ei albă , de care Rose a făcut atâta taraboi ... 

- ROZA . ţip eu . 

- Dimitri .. spune Lissa în şoaptă , şi începe să plângă . Rose ... a devenit strigoi . După o pauză continuă : Ţi-a spus Eddie .. 

Acum îmi amintesc . Vorbeam cu Eddie la telefon . Mi-a spus că Rose a devenit strigoi , iar după , îmi amintesc ca prin ceaţă . Eu dând cu pumnul în lucruri , răsturnând canapeaua , spartul bibelourilor şi într-un final , îmi amintesc că am simţit nişte arsuri pe mână , şi atât . 

Mi-am îndreptat atenţia spre mâini . Chiar aveam nişte arsuri groaznice pe mâini . Îl văd pe CHristian că se fâstâceşte : 

- Ăăm rusule , uite ce e , începe Chrstian , alergai de colo colo şi tot dădeai în lucuri , înjurai în rusă şi plângeai , aşa că .. am făcut ceea ce am făcut . 

Astea sunt nişte scuze veritabile şi de pus în ramă ale lui Christian , deci , se acceptă . 

- Sigur .. nu e nimic . Ce e cu Roza ? am întrebat cu tremurare îm voce . 

- Dimitri , spune Eddie , pe care nu l-am văzut până acum , Rose ... e strigoi acum . 

Nu vroiam să accept . Nu putea fi adevărat . Roza mea nu poate fi strigoi . 

- Dar o să o putem aduce înapoi . a zis Lissa , aprinzându-se o speranţă în ochii ei . 

- Liss , trebuie să o găsim mai întâi . Ar putea fi peste tot în lumea asta . 

- Chrstian , avem o şansă . Nu o să o irosim . Nu putem să o irosim . Chiar dacă o să întoarcem tot Pământul cu fundul în sus , o găsim şi o transformăm înapoi în dhampir . 

În ochii ei vedeam lacrimi . Ştiu că o iubeşte enorm pe Rose , îi era ca o soră . 

- Toţi o să o căutăm , spun eu , ridicându-mă . Şi nu o să ne lăsăm până nu o să o găsim . 

Atunci mi s-a aprins beculeţul . Am fost cu Rose la bibliotecă săptămâna trecută . Ştiu că a făcut o listă cu oraşele care ar vrea să le viziteze : New York , Los Angeles , San Francisco , Chicago , Dallas , Miami , Denver , Memphis , St Louis , Philadelphia . 

- A făcut o listă mai demult cu oraşele pe care al vrea să le viziteze . Probabil că acolo s-o fi dus .

- Nu are cum să se fi dus în oraşele astea chiar acum . îmi răspunde Chrstian . Au trecut doar două zile . 

- Păi , nu o să mergem chiar acum , nu Dimitri ? mă întreabă Lissa .

- Nu . Clar nu o să mergem chiar acum . O să mergem cam în câteva săptămâni . Trebuie să o pregătim foarte bine pe Lissa . Ştie că o să o putem readuce la forma iniţială , şi o să facă tot posibilul să evite asta . O cunoaşteţi pe Rose . Ştiţi bine cât de încăpăţânată poate fi . 

- Da , tipic lui Rose . râde Christian . 

Lissa îi dă un ghiont . 

- Hai să îl lăsăm pe Dimitri să se odihnească . 

Au ieşit toţi 3. Acum am observat  că eram în camera mea şi a Rozei . Toate lucrurile astea au fost atinse de ea , au fost ale ei .. M-am dat jos din pat şi m-am îndreptat spre bucătărie . Deja mi-o şi imaginam pe ea , stând la masă strigând la mine ˝Hei tovarăşe , ce mai e cu vafele alea ? ˝ sau cum ne sărutam în fiecare dimineaţă după ce ea mânca vafele şi îi simţeam ciocolata de pe buzele ei dulci .. Of Roza ... ce n-aş da să fi aici cu mine .. 

Am plecat din bucătărie şi am ajuns înapoi în cameră . Am văzut  pe noptieră , cămaşa ei de noapte .M-am apropiat încet . Am luat-o  în mâini , şi am dus-o încet la nas .Avea mirosul ei . Îmi amintesc , ultima noapte când a purtat-o . Îi stătea atât de bine .. chiar eu am îmbrăcat-o cu ea . Cum cămaşa îi îmbrăţişa corpul gol .. Lacrimile au început să-mi şiruie pe obraz .. 

- Roza .. şoptesc eu .. o să fi înapoi aici . O să fim din nou , doar noi doi .. Îţi promit . 

Am adormit cu cămaşa ei de noapte în braţe .  Măcar îmi amintea de ea . 

Au trecut 3 luni de la transformarea Rozei . În astea 3 luni , am făcut din Lissa o luptătoare . Ştie să înfingă ţeăuşa într-un strigoi , aproape la fel de bine ca mine . Ştie să dea pumni , picioare şi lovituri ca un dhampir adevărat . Rose ar fi atât de mândră de ea . 

Acum , eu ,Lissa , Christian şi Eddie aşteptăm să ne urcăm în avionul spre New York în căutarea Rozei . Abia aştept să o sărut din nou , să o iau în braţe şi să îi spun că o iubesc . I-am dus lipsa destul în astea 3 luni . Roza , fi pregătită , venim . 

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum