Capitolul 10

721 53 22
                                    

A fost cel mai ciudat şi trist Crăciun din viaţa mea , singura parte bună a fost că am fost în Rusia , ţara mea natală . Nici măcar nu am avut curaj să mă duc să îmi vizitez familia în timpul acesta , plus că acum ca gardianul principal al Lissei , trebuie să fiu lângă ea non-stop , din cauza stării sale rele , de după ..  transformarea lui Christian şi din cauza siguranţei lor . 

În primele zile , niciunul dintre noi nu a ieşit din cameră , şi atunci când ieşeam era doar pentru o nouă sticlă de scotch , sau vin sau lichior sau vodkă . Câteodată ne intersectam pe holuri şi ne ridicam sticlele în semn de salut , râdeam şi după ne apuca plânsul isteric pe amândoi . Apoi , în următoarea săptămână am luat-o pe Lissa şi am dus-o neapărat la psiholog . Şi pe ea şi pe mine de altfel . Doamna psiholog , Isandre a fost foarte amabilă cu noi şi parcă ne-am simţit mai bine timp de 2 zile , până a venit lucrul . 

M-am dus spre apartamentul Lissei , am bătut de câteva ori , şi nimeni nu răspunde. Ştiam că partea cu bătutul-până-nu-mai-poţi a trecut deci se pare că altceva s-a întâmplat . Am intrat în apartament şi am căutat-o pe canapeaua , pe care stătea de obicei , bând toate băuturile care îi ajungeau în mână . Nu era acolo , şi toată grămada aia de sticle au dispărut . Ieri , când ne-am dus la psihilog erau acolo . În jur de 30 de sticle goale . Unde le-ar fi putut duce ? O să îmi bat capul cu asta mai ăncolo . Din baie se aud suspine . O , nu . E grav . Nu a mai plâns cu suspine de multă vreme . Bat cu multă putere în uşă . 

- Lissa .  

Nimic . 

- LISSA . 

Nimic.

- LISSA , DESCHIDE UŞA AIA IMEDIAT ! CE-AI PĂŢIT ? 

Nimic .  O să sparg uşa . Mă dau trei paşi în spate , şi mă avânt spre uşă . Sparg uşa , şi Lissa e întinsă pe jos , în cămaşa ei de noapte , cu o sticlă de vodkă într-o mână - devine Adrian în varainta feminină deja -  şi un ... TEST DE SARCINĂ în cealaltă .

- Lissa , ce.. - înghit în sec -  ce ai păţit ?

- Dimitri .. reuşeşte să spună ea printe sughiţuri - nu .. nu se poate . Nu , nu , nu , nu , nu , nu ,nu , nu . - alt ropot de plâns -

O iau în braţe , aşa cum făcea mama cu mine când eram mic .  

- Şş , e bine . Totul o să fie bine . 

- Ba nu , nu o să fie . A plecat .. m-a lăsat ..  şi defapt nu m-a lăsat .. şi  acum .. chestia asta .. şi NU MAI POT .. nu mai merit să trăiesc .. nu mai am motive , toţi : mama , tata , Andre , Rose şi acum Chrstian m-au părăsit , m-au lăsat singură aici să mă descurc cu viaţa , să aleg pe cont propriu , să nu mai aibă cine să mă iubească , - plânge din nou - . Nu mai suport , nu mai am .. nimic . Stau noaptea-n pat şi vorbesc doar cu Jack-ul .. în halul ăsta am ajuns . Nu sunt puternică , nu am fost niciodată . Puterea mea s-a datorat doar lor .. celor care m-au lăsat . 

- Lissa , ştii bine că nu e aşa . Mă ai pe mine . Sunt prietenul tău , ai încredere în mine . Îl ai pe Adrian , pe Sydney , pe Melanie , pe Jill , pe Eddie şi alţi mii de moroi care te iubesc şi şi-ar da viaţa pentru tine . Nu eşti singură .. şi acum , o să ai un bebeluş . Un lucru primit de la Chrstian . Pe care îl vei avea mereu . Trebuie să fi puternică , pentru el , pentru mine , pentru toţi oamenii care te iubesc . 

- Nu mă mai iubesc . Le e doar milă . Pe bune , cui nu i-ar fi ? Eu nu sunt Rose . Nu pot să tac şi să nu mă intereseze ce cred alţii despre mine . Aş vrea să fiu măcar o părticică de puternică pe cât a fost , sau este ea .

- Dar eşti puternică . Acum ceva luni , tu ai fost cea cu iniţiativa să o găsim şi să o aducem la loc . Tu ai pus cap la cap tot planul . Gardianul Dragomir , unde este ? Eşti puternică . Mereu ai fost . Nu multă lume ar fi întreagă după ce au trecut printre atâtea  lucruri . Eşti un model , pentru a nu lăsa lumea să se dea bătuţi .  

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum