Capitolul 7

825 35 6
                                    

Într-o oră am ajuns la hotel , unde Lissa ne-a cazat pe toţi . Mă rog , pe-o parte . Sydney cu Adrian aveau apartamentul lor . Tot nu-mi vine să cred că ăştia doi dormează un cuplu . Se pare că de atunci de cînd am dat peste ei în hol , relaţia a devenit ceva mai serios . Rose o să fie cea mai surprinsă . Deja mi-o imaginez zicând : “Şi pe când un bebe dhampir ? “ Îmi lipsesc atât de mult replicile ei . De fapt , îmi lipseşte ea . Tocmai deasta o să fac tot ce pot să fie ea din nou dhampir . 

- Deci , hai să recapitulăm . a spus Chrstian 

- Mergem acolo , deghizaţi cu inelele cu spirit . Sydney merge să vorbească cu Rose despre câte trupuri de strigoi a găsit în ultima vreme şi alte chestii . În timp ce ea îi distrage atenţia , Christian face un cerc de foc pe lângă ea , iar după aceea Dimitri şi Eddie o să o imobilizeze şi eu îi infig ţepuşa în piept . Înţeles ? ne întreabă  Lissa 

- Înţeles , zise Ivashkov , dar eu ce fac ? 

- Tu eşti acolo în caz că se întâmplă ceva . De exemplu , Rose nu poate fi capturată şi Doamne fereşte ne atacă pe unul dintre noi sau lucruri mai groaznice . Deaia , tu stai ăn maşină şi dacă o sa fie cazul o să fugi de acolo cât de repede poţi . 

După o scurtă pauză , acesta îi răspunde : 

- Verişoară , tu sigur sşti regină ? Sună de parcă ai fi şef la F.B.I 

Lissa îi zâmbi , după care îi răspunde . 

- Nu sun şef la FBI . Sunt doar o femeie , întâmplător regina , care îşi vrea cea mai bună prietenă înapoi . Acum , să ne ocupăm de înfăţisări . Şi ca să nu uităm , suntem în New York , capitala modei ! 

Asta însemnă ore în şir umblând prin magazine după haine . 

Am ajuns într-un magazin al moroilor . Femeia , moroi şi ea , orecunoalte pe Lissa şi se pune în genunchi . 

- Vă rog , nu e nevoi , i-a spus Lissa . Suntem în trecere şi am dorii 3 costume şi vreo 2 rochii . 

- Avem marfă de cea mai mare calitate , Majestate 

Şi cu asta , vânzătoarea dusă a fost . S-a întors în mai puţin de 10 minute cu 5 costume şi 10 rochii .  

Lissa şi-a ales o rochie gri , fără mâneci şi cu o groază de buzunare pentru a pune mai multe ţepuşe . Lui Sydney i-a ales o rochie verde şi unjerseu negru cu o groază de buzunare tot pentru ţepuşe . Mie mi-a ales un smoching negru şi o cămaşă albastră .  iar lui Chrstian la fel . Ivashkov şi-a ales singur p cămaşă verde pentru a se asprta cu Sydeney , dar el nici nu ieşea din maşină . Când am ieşit din magazin , aproape se însera . Era foarte frig , dar oamenilor de aici  zici că nici nu le păsa . Toţi aveau vieţile lor normale de care să-şi facă griji sau conversaţii lungii cu persoana iubită . Uneori , şi eu aş vrea să fiu doar un simplu om . 

Am pornit spre hotel , unde ne-am îmbrăcat şi ne-am pus inele cu spirit . Eu eram un “moroi lipsit de apărare “ şi Eddie gardianul meu . Christhian a rămas moroi , iar , ca şi element surpriză , Lissa era gardianul lui . Tot cu ajutorul inelelelor , Lissa a reuşit să ne schimbe şi mirosul sângelui pentru a distrage strigoii . 

Când am ieşit din hotel , văzut că ea tremura . Şi clar nu era frigul de afară de vină . M-am îndreptat încet sprea ea , ca să nu o speriu . Am observat că îi curgeau lacrimi din ochi . Se pare că şi Lissa şi-a creat o mască de gardian . 

- Lissa , eşti bine ? 

Se sperie puţin de mine , dar îţi reveni . 

- Da , da sunt bine .. doar că , mă gândeam cum o să fie să o revăd . Adică da, mă bucur enorm să o revăd , dar .. nu ştiu cum o să fac faţă . Ştiu că atunci când eşti strigoi , nu mai ai emoţii , nu mai simţi bunătatea şi frumuseţea lucrurilor . Nu aş vrea să o văd pe Rose aşa . se opri pentru o clipă . Mi-e teamă că nu o să pot să îi înfig ţepuşa în piept . 

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum