Capitolul 3

813 40 5
  • Dedicat lui Pasca Laura
                                    

Dacă mi-ai fi spus acum un an că aveam să locuiesc la Curte , în unul dintre apartamentele de lângă Regină împreună cu iubirea vieţii mele , probabil ţi-ai fi căpătat o palmă peste ceafă şi un bilet spre casa de nebuni .  În concluzie , nimeni nu ştie ce îţi poate aduce viitorul . Tocmai deasta viaţa mea s-a schimbat mult în ultimul an . Foarte mult , chiar . Am început prin a mă duce în Portland să o aduc înapoi pe regina , atunci prinţesa Vasilissa Dragomir şi pe prietena ei , Rose Hathaway , înapoi la Academia Sf. Vladimir . Erau două fugare , pe care mulţi gardieni le-au căutat în decursul a doi ani. Le-am prins şi le-am dus înapoi la Academie , unde directoarea Kirova m-a pus să fac antrenamente Cu Rose pentru a recupera exerciţiile pierdute în decursul a celor 2 ani . La început mi s-a părut că era doar o adolescentă motivată . Atât . Dar pe parcusul a câtorva luni , am ajuns să mă îndrăgostesc nebuneşte de ea .  Şi când amândoi am decis să fim împreună , am fost transformat în Strigoi . Rose m-a găsit în Rusia şi am sechestrat-o , până când ea a scăpat şi a încercat să mă ucidă . După toate astea au urmat scrisori de ameninţare şi tentative de omor , până când Lissa m-a transformat înapoi în dhampir . Apoi a urmat înscenarea crimei şi fuga mea împreună cu Rose . Şi uite că dăm în prezent . O viaţă foarte bună . Mă rog , poate mai puţin momentul de faţă . 

- Lissa , eu clar nu o să port o rochie roz . Nici în 1000 de ani . îi spune Rose Lissei . 

Eram cu Lissa şi cu Rose la cumpărături pentru ziua lui Christian care va avea loc sâmbătă . Lissa a plănuit totul în detaliu . Desigur , şi rochia pe care o va purta Rose . 

- Ou ba da , ai să o porţi . Nu îmi stric eu planurile de organizare că tu nu vrei să porţi o culoare drăguţă . Acum treci şi probează rochia asta . - îi înmânează o rochie ROZ lui Rose . 

- Liss , te iubesc , ştii asta , dar nu pot purta rochia asta nenorocită . Pur şi simplu . 

- Rose , şi eu te iubesc , dar trebuie neeeapărat să porţi rochia asta . O să se asorteze perfect cu perdelele  care , aprpopo sunt de aceeaşi culoare ca rochia ta . Şi rochia mea albă se asortează cu baloanele şi cu celelalte perdele albe. Acum înţelegi ce importanţă are rochia asta roz ? 

Încercam din răsputeri să îmi înăbuş râsul , până când i-am văzut privirea îngrozită amestecată cu amuzament a lui Rose . 

- Fie Liss , am să port rochia asta , dar dacă nu vrei o dereglare de culori şi să îţi transform petrecerea într-una curcubeu , într-o zi mergem la spa , înţeles ? 

- Înţeles .  

După ce Rose intră în cabină , Lissa vine spre mine . 

- Dimitri , începe ea , vreau să te asiguri că Christian o să poarte cămaşa albastră . 

Acum chiar am râs , Ea nu râdea . 

- Glumeşti , nu ? o întreb eu . 

- Ţi se pare că glumesc ? Sincer , nu , nu mi se părea . 

- Şi cum vrei să îl fac să poarte cămaşa aia ? 

- Păăăi , îi duci toaaate hainele mai puţin aia la spălătorie . 

- Pe bune ? 

- Desigur , altfel cum a spus Rose , o să fie o petrecere curcubeu . Baloanele albastre o să se asoerteze cu ochii şi cu cămaşa lui Christian şi cu ... 

O văd cum roşeşte . Mi-am dat seama la ce se referea . 

- În fine , poţi să o faci ? mă întreabă ea . 

- Desigur . 

- DAA . Mulţumesc mult . o văd cum ţopăie ca şi un copil mic aşteptând-o pe Rose . 

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum