Capitolul 2

1K 42 5
                                    

Când am ajuns în camera lui Sydney , am rămas şocat . Logic , nu am aratat-o , dar în sinea mea maxilarul meu era pe lânga pantofi . Sydney plângea , ceea ce pentru un Altchimist este mai rar , şi era  plină de sânge , din cap până în picioare iar gâtul îi era plin de vânătăi şi îi lipsea o mare parte din pielea de pe el . Rose , care nu se prea poate controla ,mai că nu a vomitat toate vafele mâncate mai înainte . Totuşi s-a dus lângă prietena ei consolând-o . În secunda doi , am văzut-o pe Lissa intrând în cameră , cu Christian în spatele ei , căruia i-a scăpat un : Oh, Dumnezeule . când a văzut în ce hal era Sydney . Lissa a început să o vindece . DIntr-o dată rănile din care curgea sânge s-au acoperit , iar vânătăiile au dispărut. Asta e o minune . 

- Eşti mai bine ? o întreabă Lissa pe Sydney  . Ştiu că ceea ce ai văzut a fost groaznic , teribil de-a dreptul , dar noi o să te ajutăm să treci peste . 

Sydney a dat din cap , probabil încă şocată de ceea ce a văzut . Acum , Lissa şi-a întors privirea spre noi . 

- Pot să ştiu şi eu cum s-a întâmplat asta ? Nu am aflat niciun detaliu , doar esenţialul . 

- Lissa , am să vorbim asta la momentul potrivit . îi răspunde Rose înclinânduşi capul spre Sydney . 

- Sydney , ce-ar fi să te întinzi puţin , ai să fi mai bine . Am să îl trimit pe Adrian mai târziu la tine să vadă ce faci . 

Mi-am încleştat pumnii l-a auzul numelui lui Ivashkov. Nu prea ar vrea să fie în faţa mea după toate cele spuse lui Roza mea . I-am întâlnit privirea care îmi spunea : -Stai liniştit nu va fi nimic . - Mi-am relaxat pumnii . 

- Noi ar trebui să plecăm ,îi mai spune Lissa . O să fi bine . 

Ne-am luat toţi rămas bun de la Sydney şi am plecat înspre aparatamentul Lissei şi al lui Christian , Când am ajuns acolo , Lissa a izbucnit : 

- CUM MAMA NAIBII S-A ÎNTAMPLAT ASTA ? 

Cred , defapt sunt sigur, că nu am mai auzit-o urlând în halul ăsta . Şi î faza că a înjurat confirmă asta . Rose se îndreaptă spre ea şi o prinde de mână . 

- E ok , Liss , e întunericul . Calmează-te . îi spunea Rose cu blândeţe . 

Lissa a respirat adânc şi după şi-a mai revenit .  Rose îi tot şoptea ceva . În timpul ăsta , m-am întors spre Christian . 

- Să nu cumva să mă întrebi şi tu dacă sunt bine , că îţi ard ceea ce ştiu că îi place lui Rose . 

Am început să râd. Ştiu că nu ar face aşa ceva .

- Am vrut să îţi spun că Lissa e aşa din cauza întunericului . Ştii ca acum nu i-l mai poate lua Rose . 

- Mda , înţeleg ,dar tot mă simt rău . Adică e singura mea familie . - a zâmbit trist -  . O iubesc şi o urăsc în acelaşi timp . 

- Te-nţeleg . Era prietena mea , ne înţelegeam bine .. 

- Ea te considera mai mult decât un prieten . Pentru ea , erai iubirea vieţii . 

Okay, am rămas perplex. Ştiu că pe vremea când eram la academie , mi-a făcut o propunere , să fiu iubitul ei şi să facem un copil ,dar am crezut că a fost ceva temporar , ceva care îi va trece , văzînd alt bărbat . Cum poate să mă creadă femeia aia , criminală ,iubirea vieţii ? Eu sunt iubirea lui Roza şi ea mie . PUNCT . 

- Pari surprins , DIMKA , spune imitând-o pe Tasha , măcar e bine că îşi mai păstrează sarcasmul .  

După ce Lissa şi-a revenit , eu cu Rose le-am spus toate detaliile, şi prin urmare , execuţia Tashei va avea loc sâmbătă , dacă nu intervine nimic.

- Şi-acum , să trecem la lucruri mult mai importante , ne spune Lissa pe un ton vesel . Acum că am rămas doar noi trei - Christian s-a dus după Ivaskov să îl trimită la Sydney - , vroiam să vorbim despre petrecerea surpriză de ziua lui Christian .  

AM văzut-o pe Rose dându-şi ochii peste cap ,ca mai apoi să o aud zicând : 

- Chiar nu am chef să vă aud zicând cum o să faceţi voi mici Dragomiri . 

Lissa o ţinteşte cu privirea , şi apoi continuă  : 

- Asta nu vă mai priveşte . E o treabă oficială a reginei . Deci , am un întreg plan .  Eu cu Rose o să ne întoarcem la Sf. Vladimir . Apoi , noi o să te sunăm să îţi spunem că cică a fost un atac al strigoilor , dar defapt nu este . Şi în final , voi înspăimântaţi vă urcaţi în avion şi veniţi la petrecerea surpriză . Trebuie să pari foaaarte convingător . Înţeles ? 

- Înţeles , spun eu şi Rose amândoi salutând milităreşte . 

- Gata , sunteţi liberi , spune Lissa printre sughiţuri . 

Eu cu Rose am plecat înspre camera noastră , când o aud zicând : 

- Tovarăşe , am alte planuri pentru ziua de azi . 

Se întoarce spre mine şi mă sărută . Delicat la început , pasional şi înflăcărat mai apoi . Am lipit-o de perete sărutând-o în continuare . Peste câteva minute , cred s-a oprit . 

- Mergem altundeva  acum. îmi spune luîndu-mi mâna într-a ei . 

Am pornit împreună prin holurile Curţii . Lumea încă se mai uită ciudat la cuplul nostru . Un ex - strigoi cu o ex- criminala . Deşi , noi ne-am obişnuit . Nu le mai luăm în seamă părererile . Ne-am oprit în faţa bibliotecii . 

- TA-DA! 

- Rose , aici e o bibliotecă . Sigur nu am greşit ? Fast-food-urile sunt în cealaltă parte . 

- Ştiu şi eu ce e aici . Îţi aminteşti ce am făcut în Rubysville ? Ei bine, aici avem o mie de locuri dn care să alegem . spune ea în timp ce deschidea uşa bibliotecii. 

M-a condus printre o groază de rafturi cu cărţi până la o măsuţă chiar în spate . Acolo , era o carte cu - CELE MAI FRUMOASE ORAŞE DIN S.U.A - . 

- Eu una mi-am ales 10 oraşe din S.U.A  îmi spune dându-mi o listă : 

1. New York 

2. Los Angeles 

3. San Francisco 

4. Chicago 

5. Dallas 

6. Miami 

7. Denver 

8. Memphis 

9. St. Louis 

10 . Philadelphia 

- Deci , tu unde ai vrea să mergi ? 

- Exact unde ai vrea şi tu . îi spun sărutând-o . 

Am băgat hârtia cu oraşele pe care ar vrea ea să le viziteze în buzunar. 

- Te iubesc Roza , îi spun eu . 

- Şi eu te iubesc tovarăşe . îmi răspunde ea . 

Apoi , ne-am făcut de cap , chiar în bibliotecă . 

Love changes everything - Academia Vampirilor FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum