Prológus

355 17 17
                                    

Talán túl biztosak voltunk a győzelemben, és emiatt nem kalkuláltuk bele ezt. Pedig ez nagyon fontos. Minden harcot megnyertünk, de a háborúban még veszthetünk. Nem vagyunk olyan erősek mint ő. Ez így lehetetlen. Nyerni fog. Ez már nyilvánvaló.

Féria. Nem sok mindenkinek ismerős a név. De minden tündérnek ez a szócska jelenti a legtöbbet. Féria az otthonuk. Tudniillik, a tündéreknek mindennél fontosabb az otthonuk védelme, így ameddig Féria bolygó az otthonuk, megvédik ezt, akármibe kerüljön is. Senki sem tudhatta, hogy holmi koboldok lesznek azok, akik majd elveszik az uralmat a tündérektől. Sajnos már a Gardéniához is közel vannak. A Gardénia az a növény, ami minden tündér életét jelenti. Ha a Gardénia elpusztul, a tündérek utánahalnak.

A királynőnek, Gizellenek, már csak egyetlen esélye van, ha elvesz a Gardénia erejéből. Ha nem teszi meg, akkor végleg vesztenek a tündérek, ha megteszi, és mégsem sikerül a terv, akkor nincs még egy esély. A tündérek végleg megszűnnek létezni.

Így került hát a választás öt Földi lányra, Jadere, Cloera, Yasminra, Sashara és Rosera. Gizelle, rájuk bízta az elemeket. Ezeknek a lányoknak pedig fogalmuk sincs, mibe csöppentek bele tudtuk, és akaratuk nélkül. A Bratzoknak a feladatuk, hogy megvédjék Fériát, és, hogy megmentsék a tündéreket a pusztulástól.

Ez lenne a bevezető. Remélem tetszett. Ha igen, akkor szólj hozzá bátran! Ha kíváncsi vagy a folytatásra, akkor tarts velünk, és a Bratz lányokkal, hogy megtudd, sikerül-e megmenteniük a tündéreket.

BratzWhere stories live. Discover now