3. Fejezet

111 7 8
                                    

Otthon, édes otthon!

Végre találtam egy kiutat ebből a labirintusból. Kicsit bekevertem magam. Valakik meg akarnak ölni, úgyhogy menekülnöm kell. Valaki megérintett. Megrémültem. Hátrafordítottam a fejem, hosszú fekete tincseim pedig seprűként érték a tündér arcát, aki megérintett.

- Jöttem segíteni! - Mondta a tündér, aminek nagyon megörültem. Ám az őrök észrevettek minket. Majd a tündér azt kiabálta, hogy használjam a medálomat, de meg sem hallottam. Nagyon megrémültem, földbe gyökerezett a lábam. Kicsivel később ismét elfogtak, a tündér pedig egy mellettem lévő cellába kötött ki.

- Hát, jobban is alakulhatott volna. - Dörgölte az orrom alá.

- Figyelj, nagyra értékelem, hogy segíteni akartál, de egy kicsit felvilágosítanál erről az egészről? - Kértem a tündért, kicsit kiakadva.

- Lillynek hívnak. És tündér vagyok. Mint mindenki itt Fériába. Sajnos a trollok, akik most is itt tartanak bennünket, elfoglalták Fériát. A növényt, ami minden tündér életét adja, a Gardéniát, pedig a királynőnk, Gizelle tartja biztonságban. Ő választott ki titeket. Persze nem ő, hanem a Gardénia. Nektek kell megmentenetek minket. Öt földi lánynak. Ja, és a tündérek nem kicsik, mint ahogy azt ti emberek elképzelitek. Olyanok vagyunk, mint az emberek, csak szárnyakkal. Ami pedig a Gardéniát illeti, ha a trollok megtalálják, és elpusztítják, akkor minden tündér meghal. A trollok pedig egyre több tündért likvidálnak, száműznek. A legkegyetlenebb módon. Levágják a szárnyaikat. - Mesélte el nekem Lilly a történetét, ami kissé meghatott, majd felpattantam.

- Lilly, hogy kell megvédenünk Fériát? - Kérdeztem, furcsa mosollyal az arcomon.

- Ti is tündérek vagytok, csak nektek van varázserőtök, a négy ősi elem, és a meglepi. Ha hozzáérsz a medálhoz, átváltozol. Csak gondolj arra, hogy tündér szeretnél lenni. - Magyarázta Lilly. Ezután rögtön behunytam a szemem, és csak arra gondoltam, hogy meg akarom menteni a tündéreket és, hogy szárnyakat akarok. Amint kinyitottam a szemem, megdöbbentem. Működött! Vannak szárnyaim. Már csak ki kell jutnunk valahogy.

- Most, akkor mégis, hogy jutunk ki? - Kérdeztem csüggedten.

- Valamelyik elem a birtokodban van, már csak rá kell jönnünk melyik. - Motyogta idegesen Lilly.

- Nincs annyi időnk, hogy gyakoroljunk. Most kell rájönnünk! - Kiabáltam félelmembe, majd egy inda szétfeszítette a rácsot a cellán. Lilly és én tág szemekkel figyeltük, és amikor odanéztem, hogy mégis ki csinálta, megláttam a lányokat. Cloet, Sashat és Yasmint.

- Látom te is tudod, hogy kell használni a medált! - Kiáltotta nevetve Cloe. Miután Lilly is kiszabadult, együtt kezdtünk repülni a kijárat felé, amikor valami elkapott minket.

Mikor feleszméltünk, egy hatalmas trónra lettünk figyelmesek, amiben egy nő ült, arcát pedig maszkkal takarta. Amint csettintett egyet, rengeteg troll indult felénk. Cloe profin visszaverte a trollsereget, Sasha pedig villámokat küldött rájuk, Yasmin pedig hozzám hasonlóan nézte a showt. Már csak az a kérdés, hogy Rose merre lehet. Hiszen neki is jutott medál. Mikor már egy troll sem maradt a teremben, a nő felugrott trónjából.

- Elég! Bratz lányok! Ti lennétek a kiválasztottak? Kissé meggondolatlan Gizelletől, hogy pár taknyosra bízza a tündérek sorsát. De, nem baj. Nézzétek ti is, ahogy megcsonkítunk egy tündért. Gondolom Jade, az új barátnőd már mesélt a módszereinkről, nemde? - Kérdezte megvetően a nő.

- Addig senkit sem fognak megcsonkítani, amíg mi itt vagyunk. - Mondtam a nőnek, és éreztem, hogy a rengeteg harag és düh felgyülemlik bennem, és valami mássá alakul át. Ekkor vettem csak észre, hogy egy tűzgolyót tartok a kezemben, amit óvatosan nekidobtam a kissé szemtelen „uralkodónőnek". Ezután eltűnt. Vele együtt a trollok is.

- Vége! Megcsináltátok! Elpusztítottátok, a trollok pedig semmit nem érnek vezető nélkül! - Magyarázta boldogan Lilly. Marasztalni akart bennünket, de én már otthon szerettem volna lenni, így hazateleportált minket.

New Bridge-ben:

- Lányok, ti hogy jöttetek rá, hogy merre vagyok? Jobb kérdés, hogy jöttetek rá arra, hogy varázserővel rendelkező tündérek vagytok? - Kérdeztem kíváncsian a lányoktól, közben pedig koktélunkat szürcsöltük, amit Cam csinált nekünk a kávézóban.

- Hát, a lányok kicsit átjöttek hozzám, amikor megérintettem a hajcsatodat, amit nálam hagytál, és beugrott egy kép, rólad, amint menekülsz. Aztán egy kastély volt ott, innen tudtam, hogy bajban lehetsz, Fériában. - Mondta Yasmin.

- Én pedig ki akartam húzni a hajvasalót a konnektorból, amikor elment az áram. Szóval az áram meg a villám az én erőm. - Jelentette kis Sasha, hosszú barna haját babrálva.

- Ma reggel otthon meglocsoltam a virágaimat, amikor az egyik percről a másikra kivirágzott. - Mondta nyugodtan Cloe, közbe pedig a friss manikűrjét bámulta. Mi pedig megittuk a koktéljainkat.

Ez lenne a harmadik fejezet. Remélem tetszett. Kicsivel hamarabb érkezett mint ígértem, de remélem nem baj.

Kérdés: Szerintetek melyik lánynak van a legjobb varázsereje? :)

BratzWo Geschichten leben. Entdecke jetzt