Búcsú
Bár a lányok megölték Gallost és a démonokat, a meteor még mindig közelített a Földhöz. A lányok tehetetlenül bámulták az egyre közeledő pusztító tárgyat. Egyszer csak Yasmin elindult a meteor felé. A többiek pedig értetlenül követték. A meteor bár közeledett még mindig nem ért el a Föld légkörébe. A lányok, ahogy közeledtek a meteorhoz egyre jobban gyengültek. Yasmin merészkedett legközelebb a meteorhoz, ami elszívta medáljának erejét. Ezután a lány zuhanni kezdett. A többiek elkapták. Gizelle hirtelen a meteor elé termett.
- Lányok! Vigyétek le Yasmint! Én elintézem a meteort. - Szólt Gizelle a lányoknak, akik levitték az erőtlen lányt a földre. Gizelle egy kézmozdulatával eltérítette a meteort egy másik irányba, kikerülve a Földet. Ezután Gizelle is lement a lányokhoz. Yasmin felébredt.
- Mi történt velem? - Kérdezte Yasmin, immár színtelen medálját bámulva.
- A meteor vonzza az elemeket. Te túl közel merészkedtél hozzá, így elvesztetted a szárnyaidat és az erődet is. Persze, csak a levegő elemet. A jövőt ezentúl is látni fogod. - Magyarázta Gizelle Yasminnak. A lány sírógörcsöt kapott. Zokogott. Hiszen, eltűntek a szárnyai és az ereje is a meteoré lett.
Eltelt pár nap. A nyár, a nyári szünettel kezdve, hivatalosan is elkezdődött. A lányok úgy beszélték meg, hogy Yasminnal alszanak. Megünnepelve győzelmüket és a nyár első napját. Ám pár órával a lányok érkezése előtt, Yasmin édesanyja kapott egy sorsfordító hívást.
- Halló! Kivel beszélek? - Kérdezte Yasmin édesanyja.
- Jó napot! Julia Camberd! Már utazhatnak is Ausztráliába, ugyanis fel van véve az állásra! - Mondta Yasmin édesanyjának a nő telefon másik végéről.
- Ez remek! Köszönöm, hogy értesített! Már pakolunk is! Viszont hallásra! - Fejezte be Yasmin édesanyja, majd szaladt is Yasminhoz.
Yasmin szobájában várta a lányokat, és igen meglepetten érte a költözés.
- Kicsim! Tudom, hogy mennyire jóba lettél Jadedel, Cloeval, Sashaval és Rosezal, de felvettek az állásra, tudod, arra, amiről beszéltem. Tengerbiológusként folytatom. Ehhez viszont a világ másik oldalára kell utaznunk, Ausztráliába. - Mondta Yasmin édesanyja.
- Anya! De én nem akarok költözni! Kérlek, maradjunk! - Kérlelte Yasmin, édesanyját.
- Kicsim! Itt nem maradhatunk. Nincs hely, ahol folytathatnám a vizsgálataimat. Majd szerzel új barátokat! - Fejezte be a beszélgetést Yasmin édesanyja, majd kiment Yasmin szobájából. A lány az ágyára kuporodott, és hangosan sírni kezdett. Miután kisírta magát, megnézte a barátaival készült közös fotóit. Büszke volt, hogy ilyen barátai lehettek. Yasmin tudta, hogy ha valaha vissza kellesz térnie Fériába, nem fog tudni, ugyanis túl messze lesz. Eltelt az a pár óra. A többiek is megérkeztek. Jade, Cloe, Sasha, Rose, mind mosolyogva, pizsamáikkal kopogtak Yasminék házának ajtaján, nem is tudván a helyzetről. Yasmin nyitott ajtót, majd a lányok nyakába borult. A többiek értetlenül nézték Yasmint. Majd elmondta a lányoknak a költözést.
- Köszönöm, hogy mindig mellettem álltatok. Hálás vagyok nektek mindenért. Az a helyzet, hogy holnap költözünk. Ma látjuk utoljára egymást. Anyuval Ausztráliába költözünk. Azt már megszoktam, hogy apu már ott él, de arra nem vagyok felkészülve, hogy itt hagyjalak titeket. Bár én elvesztettem a szárnyaimat, túlzott kíváncsiságom miatt, ti viszont harcoljatok, ha új ellenség jönne. Köszönöm, hogy itt voltatok nekem. Köszönöm a sok remek pillanatot, amit veletek átélhettem. Hiányozni fogtok. - Búcsúzott Yasmin, a lányok pedig mind sírva fakadtak. Yasmin búcsúszavai nagyon meghatották a lányokat.
Yasmin New-Bridgeben töltött utolsó estéjét a lányokkal töltötte. Filmet néztek és popcornoztak, mintha mi sem történt volna. Viszont eljött a másnap. Reggel nyolc órakor már elkezdett Yasmin pakolni. A pakolás után, édesanyjával kiindultak a reptérre. Yasmin a kocsiból integetett a lányoknak, akik sírva visszaintegettek neki. A lányok Yasmin nélkül élvezték a nyarat. Nem is tudván arról a gonoszról, ami még csak szunnyad Fériában, várva a felemelkedésre...
És ez lenne a nagy finálé. Igen, Yasmintól kellett búcsút vennünk. Nem tudom ti hogy, de én a búcsú írása közben sírva fakadtam. LESZ második évad, ami egy hónap múlva, azaz szeptember 15-én fog megjelenni. Addig is megpróbálok naponta feltölteni előzeteseket és képeket. Remélem várjátok az új évadot és az új kalandokat, talán még új tündérek is érkeznek. De erről nem árulhatok el semmit. KÖSZÖNÖM mindenkinek, aki olvasta az első évadot. Nélkületek sehol nem lenne ez a sztori. Nagyon-nagyon köszönöm és szeretlek titeket! Találkozunk szeptember 15-én a második évaddal! Sziasztok!
YOU ARE READING
Bratz
FantasyA történet öt lányról szól, akik híres énekesek. Ám egyszer olyan dolog történik velük, amiről álmukban sem gondolták volna, hogy igaz lehet. Jade, Cloe, Yasmin, Sasha és Rose. Ők azok a tündérek, akiknek meg kell menteniük Fériát. Feladatuk véghezv...