12. Fejezet

48 7 6
                                    


A csapda

Itt ragadtam Gallossal. Nem tudom, hogy a többiek rájöttek-e már, hogy eltűntem, de nagyon remélem, hogy igen. Ki tudja mit fog csinálni ez a pszichopata. Dühösen, ám félve hozzászóltam Galloshoz.

- A könyvet is csak te tetted oda? - Kérdeztem, majd Gallos meglepetten nézett rám.

- Milyen könyvet? - Kérdezte nagyon meglepetten a férfi.

- Ne játszd a hülyét. Te is tudod, hogy milyen könyvről beszélek. Szerinted mi másért lettem volna ennyire ideges? - Kapkodtam a beszéddel, majd feljutott. - A könyv nem a te ötleted volt. Te valami mással trükköztél. A könyv mentett meg attól, amit te akartál. Azt hitted, hogy az általad létrehozott álomban ragadok, de nem így lett. - Mondtam Gallosnak felvilágosulva. Gallos tapsolni kezdett.

- Micsoda eszed van. Látom a könyvből is rájöttél arra, hogy kik a szüleink. Mi mást mondott még neked a könyv? - Kérdezte gúnyosan a férfi, majd hirtelen, a semmiből bevillant egy kép. Mintha Fériában lettem volna. Valaki lapozta a könyvet, és olyan érzés volt, mintha én lapoznám. Láttam, vagy az illető, akinek a fejében vagyok, látott egy bejegyzést, a fattyú volt a címe. Az volt a bejegyzésbe írva, hogy Gallos is egy fattyú. Egy másik férfitól van. Vagyis csak féltestvérek vagyunk. Ezt elég rossz kimondani, de ez a tény. Féltestvérek vagyunk. Az a valaki, bezárta a könyvet. Gallosra néztem és egy gonosz mosollyal mondtam neki.

- Te fattyú vagy. Más az apád. Ezt mondta még a könyv. - Gallos meghökkent. Ezt szerintem nem tudta. A meglepedtsége hamar átment dühbe. Rám nézett és dühösen elkezdett kérdezgetni.

- Milyen könyved van? Mi a címe? - Kérdezte idegesen, majd én mondtam neki.

- Az nem lényeges. A fontosabb kérdés az, hogy miért hoztál ide?

- Ahhoz, hogy én kijussak, egy csere kell, ha felajánlok egy hatalmasabb erőt, mint amilyen az enyém, akkor kijuthatok. Úgyhogy, te itt leszel, én pedig megyek Fériába. - Mondta, majd a hirtelen megjelent portálba vetette magát és eltűnt. Én pedig itt ragadtam. Nem messze tőlünk, olyan szintén száműzött halott démonok hevertek, akiket Gallos megölt, a nagyobb hatalomért. Ahogy Gallos elment innen, minden lény felébredt. Én pedig egyedül maradtam velük. Rettenetesen megrémültem. Egy démon már feltérdelt, ezután forgatni kezdte a fejét, és rám meredt. Én nyeltem egyet, és lassan hátrálni kezdtem. A démon felállt és visszaszerzett erejével nekem dobott egy gömböt. Nem tudom, hogy milyen gömb volt, de korom fekete volt a színe. Ezután szaladni kezdtem. Olyan gyorsan, ahogy csak bírtam. Minden démon mozogni kezdett, de még csak egy üldözött. Mivel egy mezőn ragadtam, így nem túl sok minden vett körül. A távolban láttam egy hegyet. Reméltem, hogy kibírom odáig, de nem bírtam. Út közbe leestem a lábamról. Magas fű vett körül, így el tudtam rejtőzni. Magamban felelevenítettem azokat a dolgokat, amiket önvédelmen tanultam. Elszámoltam magamban háromig, aztán a démon nyakába ugrottam és fojtogatni kezdtem. A kis akcióm nem sikerült túl jól, mivel a lény ledobott magáról és egy fekete gömböt tartott felém. Én megpróbáltam tűzgömböt formálni, de nem sikerült. Ekkor behunytam a szemem.

Eközben Fériában

A Bratz lányok és a sötétség vadászai Jade keresésére indultak. Ők is bementek az erdőbe. Egyszer csak meglátták Clairet és Roxyt eszméletlenül. Majd Cloe kérdezett.

- Meghalt? - Kérdezte Cloe bután, majd Sasha válaszolt neki.

- Nem, csak extraus port adtak nekik, ez elaltatja őket. Csakis Jade tehette. - Mondta Sasha, közben pedig elmagyarázta a lányoknak, hogy mi az az altatópor. Sasha a csapat esze, kétség kívül. Cloet inkább a divat érdekli. Yasmin pedig mindenkivel közvetlen és kedves.

- Merre lehet most Jade? - Kérdezte Yasmin.

A lányok és a vadászok egy most nyílt portálra lettek figyelmesek. Lassan közelítettek felé. Daven és Dina a lányok elé álltak, kardjaikat kihúzva. Amikor meglátták, hogy ki jött ki a portálon, megdermedtek. Gallos jött ki. Egy kézmozdulattal elrepítette Davent és Dinát. Ezután a lányok felé közelített. Yasmin pedig megtörte a csendet.

- Ezt hogy csináltad? - Kérdezte remegve.

- Nekem megvan minden elem. De nektek hiányzik a tűz. Lássuk, hogy fogtok tudni harcolni ellenem. - Mondta Gallos a lányoknak, aztán a levegő elemet használva a földre dobta a lányokat.

- Lássuk, hogy a föld elemet tudod-e használni. - Mondta Gallosnak gúnyosan Cloe, közben pedig indákat emelt a földből, ám ez a férfinak meg sem kottyant. Elfordította az indákat, így Cloet ejtették csapdába a növények. Ezután Sasha próbálkozott az árammal, ám Sasha támadását is kivédte. Ezután Gallos Yasmint vette célpontba. A lány ijedten bámult a férfira, mivel Yasminnak csak a látomás az ereje, így igen csak elveszettnek érezte magát. Majd Gallos elkezdett gúnyolódni.

- Lássuk csak, az erőtlen kislányka. Most nem mész semmire a látomásaiddal. Mondd csak kedvesem, meg foglak most ölni? - Kérdezte, közben pedig felnevetett. Yasmin felemelte kezeit a levegőbe. Ami ezt követően történt, az még Gallost is meglepte...

Ez lenne a 12. fejezet. Remélem tetszett. Itt van a bloggerem: http://theofficialbratz.blogspot.com/

Az openinget pedig fent megtekinthetitek. Remélem ez a fejezet is elnyerte a tetszéseteket. Nem kell sokat várnotok, nemsokára megtudjátok, hogy mitől lepődött meg Gallos, és hogy mi lett Jade sorsa. Addig is jó olvasást!

BratzWhere stories live. Discover now