Fény derül a titokra
Amint visszatértünk, kicsit rossz helyen kötöttünk ki. Ugyanis az erdőben találtuk magunkat, előttünk pedig Cam és Dylan állt, a gond már csak az, hogy mi még mindig tündérek voltunk.
- Ez mégis micsoda? – Kérdezte idegesen Cam.
- Jobb kérdés, ti mi a francot kerestek itt? – Vágta a fiúk fejéhez a kérdést Cloe.
- Követtünk titeket, ezek szerint megérte. Azóta kezdtünk rátok gyanakodni, hogy visszajöttetek a botanikus kertből. Mindannyian zárkózottabbak lettetek. Mintha mind egy titkot őriznétek, hát ez az a titok, tündérek vagytok. – Mondta vidáman Dylan.
- Figyeljetek. Ezt nehéz lehet felfognotok, nekünk is az volt. Mintha egy tündérmeséből léptünk volna ki, de meg kell ígérnetek, hogy nem mondjátok el senkinek. Senki sem tudhatja meg, hogy tündérek vagyunk. – Magyarázta Yasmin a fiúknak.
- Hülyéskedsz?! Ezt nem nehéz felfogni. Ez tök király! A csaj haverjaink tündérek. Megígérjük, megőrizzük a titkotokat. Amúgy meg, kíváncsi lennék, hogy-hogy reagálna Kylie erre az egészre. – Mondta Cam.
- Cam! Ezt senki nem tudhatja meg! Még Kylie sem. – Magyarázta Sasha Camnek.
- Sasha, ne aggódj, senkinek nem mondjuk el. – Nyugtatta Dylan Sashat. – Ha pedig gyakorolni szeretnétek, találtunk egy üres, kicsit romos házat itt, az erdőben. – Fűzte hozzá a fiú.
- Egy ház? Az erdő közepén? Hova nem, ha nem ide? Elfogadjuk az ajánlatod. Szívesen gyakorolnánk, és mutatnánk meg nektek az erőinket. – Mondtam a fiúknak, akik csodálkozva bámultak.
- Vannak erőitek? Mármint varázserőitek? – Kérdezte Cam vidáman, mi pedig bólogattunk. Majd odaértünk a házhoz, az erdőben. Kicsit volt csak hátborzongató hely. Minden szoba üres volt. Szóval nyugodtan berendezkedhettünk. Haza is mentünk pár dologért, hogy otthonosabbá tegyük a helyet. Mindannyian hoztunk pár dolgot. Aztán kicsit kitakarítottuk a szobákat, majd pedig megmutattuk a fiúknak az erőinket. Ők pedig teljesen elámultak attól, hogy mikre vagyunk képesek. Végtére is, jó ha van valaki, akivel beszélhetünk a titkainkról, mi pedig szerencsések vagyunk, ugyanis nekünk két barátunk is van, akik szívesen meghallgatnak minket.
Ez elég rövidke fejezet lett, de remélem nem haragszotok érte. Remélem tetszett. Nem akarok spoilerezni, de az ez utáni fejezet sok meglepetést tartogat...
YOU ARE READING
Bratz
FantasyA történet öt lányról szól, akik híres énekesek. Ám egyszer olyan dolog történik velük, amiről álmukban sem gondolták volna, hogy igaz lehet. Jade, Cloe, Yasmin, Sasha és Rose. Ők azok a tündérek, akiknek meg kell menteniük Fériát. Feladatuk véghezv...