Ezután már aludni mentünk. Carollal átmentünk anyuék szobájába, hiszen anya nincs itthon, apának pedig külföldre kellett utaznia, az én szobámban pedig csak 1 ágy van, anyuéknál pedig egy franciágy, amin elférünk mindketten.
Reggel 8-kor ébredtem, a mellettem lévő hely már be volt ágyazva, az éjjeliszekrenyen pedig egy cetli hevert.
"Nem akartam zavarni, mert anyukád is hazaért. Majd hívj! -C "
Akkor Carol már elment. Rápillantottam gyorsan a telefonomra, amin megakadt a tekintetem. Jacob 11 üzenetet hagyott. Majd később felhívom. Nem tudom követni, hiszen barátnője van, és tegnap eljött 'megmenteni'. Talán tényleg érez valamit, mint én. "Mi? Nem. Miről beszélsz, Kate? Csak barátok vagytok." Hallatszódott egy hang a fejemben. Csak barátok. Vajon beleszerettem Jacobba? Meglehet. Az pedig biztos, hogy érzek iránta valamit.
Gyorsan leszaladtam a konyhába reggelizni.
- Jó reggelt, anyu! - ültem fel a konyhaszékre.
- Jó reggelt, kicsim. Milyen volt a tegnap este? Mesélj. - tette elém a reggelit. Elmondjam neki, hogy Jacob itt van?
- Nagyon jó volt, köszi, hogy megengedted. Viszont tegnap suli után nem tudtam elmondani valamit.. A buszon láttam.. Láttam Jacobot. A sulinkba jár. És.. És tegnap este itt volt egy kicsit. - mondtam kicsit félve anya reakciójától. Pár percig anyu is lesokkolódott. Ő is azt hitte, hogy sosem látja többé a családjukat
- Ó, ez csodálatos, kicsim! - mondta meglepetésemre nagy lelkesedéssel. Huh, oké. Ezen is túl vagyunk.
- Köszi a reggelit! - mondtam már félúton felfelé a lépcsőn. Gyorsan előkapram a telefonom, és tárcsáztam Jacobot.
- Haló! Kate! - hallottam a meglepettséget a hangjában.
- Szia. - mondtam kissé lehet hogy túl gúnyosabban, mint kellett volna. - Figyelj, csak tisztázni akarom a dolgokat. - hadartam el gyorsan.
- Jobb lenne ha találkoznánk. 20 perc múlva a házatok előtt? - kérdezte reménykedve.
- Rendben. - és le is raktam a telefont.Gyorsan kiválasztottam mibe megyek. Végül a fekete, szaggatott farmeremre, és egy fehér pólóra esett a választásom. Ezalatt az idő alatt el is ment az a 20 perc. Leszaladtam a lépcsőn, majd felhúztam a Vans cipőmet.
- Anyu, Jacobbal találkozom, ha nem gond.
- Rendben, vigyázz magadra! - majd nyomtam egy puszit az arcára, és kisétáltam az ajtón. A házunk előtt megvártam Jacobot, aki pár perc múlva itt is volt.Próbáltam kicsit hosszabra tervezni ezt a részt, mivel a 7 a szerencseszámom, ez pedig a 7. rész. 👅 Minden rész egy kicsit hosszabb lesz, amiben van 7-es szám. (Pl. 17 a következő😇) Remélem tetszik, és köszönöm a megtekintéseket, és a vote-okat. 😍💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just Friend | Jacob Sartorius ff. |
Fanfic- Szeretlek. - mondtam ki a legőszintébben. - Mindennél jobban. - válaszolt Jacob, majd felemelte a mellkasáról a fejem, és megcsókolt. Nincs rá szó.. Egyszerűen csak végtelenül imádom. Copyright ©myhusbandisjacob, 2016