-25-

981 62 2
                                    

- Aha, kész! - pattantam föl az ágyról. Jacob elindult lefelé, és én is, csak közben a telefonomat böngésztem, így kicsit lassabban haladtam.
Anyu nem volt már itthon, valószínű pár perce mehetett el, ugyanis az előbb még hallottam, ahogy Jacobbal beszéltek. Leültem a bárpult mögé, mire Jacob elém csúsztatott egy sonkás kenyeret. Ó, hogy még reggeli is van!

- Köszönöm! - hajoltam át a pult fölött, és nyomtam egy puszit a szájára, ami kicsit bordó lett, ezért letöröltem. Ezen mindketten elnevettük magunkat.

Miután ittam egy kis vizet a reggeli után, felhúztam a fehér tornacsukámat, Jacob felkapta a kulcsot, én meg a táskámat, és már indultunk is.

A mozinál jártunk már, mikor eszembe jutott, hogy mit is nézünk.

- Jacob! Mit nézünk? - kérdeztem érdeklődve, és felé fordultam.

- Ha maradnék. - nem tudtam, miről szól a film, de nem is firtattam tovább. Bementünk, vettünk két jegyet, meg persze popcornt, és vártuk a film kezdetét.

A film után:
Végigbőgtem a filmet, de ennek ellenére nagyon tetszett. Csodálkoztam, hogy a smikem csak egy kicsit kenődött el.

- Tetszett? - kérdezte Jacob, én pedig bólintottam.

- Nagyon! - mondtam, még mindig a könnyeimet törölgetve. Jacob felkapott az ölébe, és így vitt egy darabig.

Just Friend | Jacob Sartorius ff. |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora