Karel vypráví tatínkovi: „Tati, dnes jsem se ve třídě jako jediný hlásil!"
„Jo? A na co se paní učitelka ptala?"
„Kdo nemá domácí úkol."
Učitelka se ptá třídy: „Jak se zdraví lidé v Německu?"
Žák odpovídá: „Německy?"
Povídá maminka synovi: „Tak už konečně vstávej, nebo přijdeš pozdě do školy!"
„Jen klid, mami. Škola je otevřená až do večera!"
Při hodině biologie se ptá Max učitelky: „Co je to - má to šest noh, velké oči a je to chlupaté?!"
Učitelka odpoví: „To nevím Maxíku."
„Škoda. Já taky ne, ale sedí vám to na hlavě."
Matka se vrátí z práce a na stole má lístek:
„Vrátil jsem se ze školy dřív, protože mě hrozně bolela hlava a žaludek. Najedl jsem se, vzal prášek a šel hrát fotbal!"
Učitel k žákovi: „Kdybys měl sedm jablíček a já tě o dvě poprosil, kolik by ti jich zůstalo?"
„Sedm!"
Ve tři v noci zazvoní profesorovi telefon, ozve se tichý hlas:
„Probudil jsem tě?"
„Hmm, ano," odpovídá profesor.
„Tak to je dobře, protože já se ještě musím učit."
Ve čtvrté třídě se píše písemka z matematiky. Franta pošeptá Karlovi: „Ten učitel je ale blbec."
Učitel ho vidí a ihned ho napomene: „Nenapovídej Franto, Karel na to musí přijít sám!"
Učitel říká třídě: „Namísto Sázava se vlévá do Vltavy můžeme obrazně říci, že Vltava pije Sázavu. Může mi někdo z vás, uvést podobný příklad?"
"Prosím, ano. Místo tatínek pije Plzeň můžeme říci Plzeň se vlévá do tatínka."
Co může být horšího než diktát?
...
Dva diktáty
ČTEŠ
extra ZAJÍMAVOSTI
Документальная прозаZde najdeš různé zajímavosti. Tak se bav!!:-) 17. 4. - #8 18. 4. - #5 10. 5. - #4 4. 7. - #3