Vliv úplňku na znamení zvěrokruhu

328 32 15
                                    

Ryba - Během úplňku je tvá nálada a celkové rozpoložení jiné, jsi víc náladová a pozornost svého okolí příliš nevyhledáváš. Náladovost se u tebe projevuje intenzivně - veselá, hned smutná nebo naštvaná.

Kozoroh - Při úplňku máš pocit, jakoby tvůj život měl jen černou barvu. Veselá tedy rozhodně nejsi, máš pocity podezíravosti i ke svým kamarádům a dokonce trpíš pocitem pronásledování.

Vodnář - Lidem okolo sebe za úplňku pokládáš příliš mnoho důležitých otázek a odpověď vyžaduješ okamžitě. Během úplňku máš totiž tendenci přemýšlet o věcech daleko víc, než normálně.

Beran - Úplněk je pro tebe znamením, že celý den bude tvá nálada pod psa, navíc si celý den netrpělivá a hodně podrážděná. U beranů platí dvojnásobek, že důležitá rozhodnutí nejsou na místě.

Blíženci - Pro blížence není úplněk tak rizikovým, protože blíženci čerpají energii nebeských těles právě během úplňku. I tak by se ale neměla pouštět do realizace plánů, které chceš v dohledné době uskutečnit.

Lev - Během úplňku jsi ve výborné tělesné kondici, ale musíš si dát pozor na peníze. Během úplňku máš totiž daleko větší tendenci utrácet a to není dobře. Za úplňku nebudeš mít šťastnou ruku.

Rak - Během úplňku máš velké sklony k soutěživosti, ale dej si pozor na závist, která by se v tobě právě v tento den mohla projevit. Během úplňku máš větší tendenci říkat, co si o druhých myslíš.

Střelec - Za úplňku máš pocit, že se ti všichni přátelé odcizili a jejich společnost příliš nevyhledáváš. Možná si i trošku povrchní a tvoje vnitřní pocity rozhodně nejsou pozitivní.

Štír - Tvoje zlá stránka se projevuje právě během úplňku a tvé okolí tě prakticky nezajímá. Společnost nevyhledáváš, a když tě někdo o cokoli požádá, většinou reaguješ negativně.

Váhy - Jako váha si obecně poměrně citlivá osobnost a při úplňku je tvá citlivá duše ještě víc zranitelná, než normálně. Můžeš se cítit dokonce oklamaná a kamarády nepochopená.

Panna - V době úplňku si daleko náchylnější k výbuchům a provází tě i pocity opuštění. Vnímání života je navíc mizivé a úplněk pro tebe není vhodným časem pro rozhodování.

Býk - U býka, víc než u jiných znamení, se projevuje během úplňku špatné spaní. Cítíš se proto velmi unavená, vyčerpaná a nespokojenost tě provází během celého dne.

Ahoj! Moc a moc a moc vám chci poděkovat za 176 vote a 980 předčtení.
A co víc, jsem v šoku! Extra ZAJÍMAVOSTI se vyšplhali na 7. Místo v populárně naučné!!!!!
Díky moc!!!

extra ZAJÍMAVOSTIKde žijí příběhy. Začni objevovat