Do lesa lidé chodí na houby, relaxovat, dobíjet energii. Ale není les jako les. Branišovský les Bor nacházející se mezi českobudějovickém sídlištěm Máj, čtvrtí Zavadilka a obcemi Třebín, Mokrý a Branišov je opředen mnoha tajemstvími a nejeden člověk se zde cítí nesvůj.
Zastřelená hlídka.
Jedna z tragédií, která se v lese odehrála, byla z doby, kdy zde byl muniční sklad. Ten hlídali čtyři vojáci, když se střídala jedna dvojice s druhou, začal se jeden voják v cosi proměňovat (nebo je možná vystrašilo něco z lesa) a všichni začali vzájemně střílet. Tři vojáci zemřeli na místě, jeden po převozu do nemocnice. Existuje však více verzí příběhu, podle jednoho se tento příběh odehrál na jiném místě a šlo v něm o žárlivost mezi dvojicí vojáků.Černý muž.
Říká se mu rovněž Pán lesa nebo Černý rytíř. Je popisován jako vysoký muž s černým kloboukem a černým pláštěm, který se vznáší nad zemí. Prvně byl spatřen v roce 1993. Podle některých svědků se po jeho objevení zšeří a ochladí. Neví se, zda lidi pronásleduje, nebo zda je chrání před úmyslem spáchat sebevraždu.Havárie UFO.
V lese mělo dojít k pádu objektu, který připomínal obrovskou zářící kouli. Místo bylo na rok uzavřeno.Branišovská brána. Jedná se o dva srostlé stromy a brána jimi tvořená lze vidět jen v noci za měsíčního svitu. Je bránou do jiných světů?
Bažiny.
Oblast lesa je plná bažin, které byly dříve mnohem rozsáhlejší, a život v nich ukončilo nemálo lidí - dobrovolně i nedobrovolně. Duše zemřelých prý vystupují z bažin a lákají kolemjdoucí.Kroky v listí.
Často se opakujícím jevem jsou kroky v listí či sněhu pronásledující lidi. Občas jsou připisovány Černému muži.Bílá paní.
Postava ženy v bílém oděvu by měla patřit ženě z nedaleké samoty, která spáchala sebevraždu a nenašla po smrti klid.Strom oběšenců.
Psal se rok 1927 a v Branišově se otevřel hotel Praha. Navštívil ho i mladý pár, manželé či milenci, kdo ví? Jednoho dne se vydali na výlet do lesa, ale již se z něj nevrátili, byli nalezeni oběšeni na stromě. Na tom stejném stromě byla později nalezená jiná žena, rovněž oběšena na stejné větvi. Místní obyvatel pan Kříž se rozhodl tomuto učinit konec a větev ze stromu uříznul a spálil. Poté se mu stal úraz, při kterém si zchromil ruku. Strom byl nakonec poražen, celý rozřezán a spálen. Z místa je slyšet hlas, který vábí lidi k sebevraždě. Nedaleko pak stojí dřevěná boží muka Černý sloup.Červené oči.
Dvojice červených očí vznášející se dva metry nad zemí byla poprvé spatřena roku 1998 a objevuje se vždy po setmění.Skoky v čase.
Roku 1960 se domů z Českých Budějovic vracel místní obyvatel. Při cestě procházel i lesem Bor. Zdálo se mu, že se celý les vlní, pak že se hýbe cesta i štěrk na ní. Navíc žádný příbytek v okolí nesvítil, a když dorazil domů, zjistil, že cesta, která mu obvykle trvá hodinu, nyní trvala hodin devět. Jiný příběh mluví o dvou ženách, jedna z nich si odskočila do křoví. Když se dlouho nevracela, tak se po ní šla druhá podívat. Nemohla ji najít a najednou se před ní objevila zelená mlha. Po jejím zmizení stála žena v krajině plné pestrých barev a zlatým městem v dáli. V tom k ní přišel muž v černém, dal jí ruku na čelo a zatlačil zpět do lesa. Trvalo to pár minut, ale kamarádka, kterou hledala, na ni prý čekala 45 minut.Ahojda!!
Celkem strašidelné že? Je někdo odvážný, že by se do tohoto lesa odvážil jít?👻👻👻👻K minulému infu, jste spíše votovali než psali komentáře mám to brát jako ano?😂😂😂😂 Nějak se v tom strácím.😂😂🔫
ČTEŠ
extra ZAJÍMAVOSTI
Non-FictionZde najdeš různé zajímavosti. Tak se bav!!:-) 17. 4. - #8 18. 4. - #5 10. 5. - #4 4. 7. - #3