DUHOVKA

314 32 13
                                    

Zelená duhovka - sklon k astmatu, různým alergiím a k nervovým onemocněním, organismus je citlivý na alkohol a omamné látky.

Modrošedá duhovka - sklon k zánětům sliznic, ekzémům, nachlazení, angínám, problémům s lymfatickým systémem.

Světle modrá duhovka - sklon k revmatickým onemocněním, dně, ekzémům a k potížím s ledvinami, nervový systém je odolný vůči stresu a psychické zátěži, tyto jedince jen tak něco neporazí, v těžkých situacích se na ně lze spolehnout.

Hnědá duhovka - může se u vás objevit onemocnění krve, poruchy látkové výměny, artritida a revmatismus, tito lidé jsou citliví, dokážou se vžít do situace ostatních.

Barevná duhovka - obsahuje více barev, které se prolínají, můžeme ji najít u modrých i hnědých očí sklon k vážnějším nemocem.

Pigmentové skvrny (žluté, červené, oranžové nebo černé tečky) - vznikají často jako reakce na jedy, těžké kovy, léky nebo drogy v našem organismu.

Bílé flíčky - mohou naznačovat probíhající zánět, zvýšené podráždění nebo stres.

Pokud ve své duhovce objevíte tmavě zbarvené skvrnky, znamená to, že některá část těla nefunguje tak, jak by měla.

Černé skvrnky zase upozorňují terapeuty na prodělaný úraz nebo operaci, jsou neklamným znamením trvalé změny a poškození organismu.

Žlutě zbarvené flíčky znamenají prodělanou léčbu antibiotiky.

Tmavé obruby okolo duhovky prozrazují, že se organismus nedokáže vypořádat s nahromaděnými jedy.

Máme tu další kapitolu!!!

Taky máte tu smůlu že ve škole dostanete hodně úkolů a vy by jste zrovna chtěli psát na wattpad?

extra ZAJÍMAVOSTIKde žijí příběhy. Začni objevovat