Amikor vettünk, még nem volt senki otthon. Shawn-nal úgy döntöttünk, hogy megcsináljuk a házit. Felmentünk a szobámba, majd neki álltunk a tanulásnak.
Már a negyedik tantárgynál jártunk, amikor egy nagyot korgott a hasam. Láttam Shawn arcán megjelenni egy mosolyt.
-Éhes vagy?-kérdezte.
-Egy kicsit.-mondtam-megyek megnézem, hogy van-e valami ehető.
-Oké, megyek veled.
Ezután kimentünk a szobámból. Mikor a lépcsőhöz értünk, hirtelen ötletből Shawn hátára ugrottam. Kicsit meglepődött, de levitt a lépcsőn, egészen a konyháig, majd ott letett a bár pultra.
-Mit eszünk?-kérdeztem.
-Nem tudom, mit szeretnél?-válaszolta.
-Süthetnénk palacsintát.-vetettem fel az ötletet.
-Imádom a palacsintát-mondta.
-Én is-kacsintottam(?)rá.
-Akkor süssünk palacsintát!
Erre csak bólintottam. Előszedtük a hozzávalókat,majd egy nagyobb tányérba tettük és összekevertük. Bekapcsoltam a tűzhelyet, majd kerestünk egy serpenyőt, amibe majd ki tudjuk sütni. Tettünk bele egy kicsi olajat, majd belekanalaztuk a tésztát. Már majdnem kész voltam, amikor Shawn a hátam mögé ment, és összekent tésztával. Kikapcsoltam a tűzhelyet, majd én is összekentem. Erre kicsit megszeppent.
-Na mi van?-kérdezten tőle.
-Most szaladj-mondta. Először azt hittem viccel, aztán rám nézett és láttam, hogy komolyan gondolja. Elkezdtem szaladni. A nappaliban mentem, majd hallottam, hogy jön utánam. Aztán vissza a konyhába. És így ment addig, amíg meg nem botlottam. Majd Shawn átesett rajtam. Nagy nevetés közbe odamentem hozzá.
-Jól vagy?
-Ahhoz képest, hogy átestem egy örült nőszemélyen, igen.
-Hát, nem kellett volna kergetned.-mondtam
-Nem kellett volna összekenned.
-Neked nem kellet volna engem, mert te kezded.
-Igaz-adta be a derekát.
-Na gyere-mondtam, miközben felálltam, és a kezemet nyújtottam felé. Megfogta a kezem, majd felállt.
-Arra van a mosdó-mindtam, miközben a fürdő ajtaja felé mutattam. Erre értetlenül nézett rám.
-Mosz mi van? Csak gondoltam meg akarsz szabadulni a tésztától.
-Jaa,igen köszi.-mondtam. Közben én is felmentem a szobámba, hogy átöltözzek.
Mivel elég meleg volt ezért e szürke rövidnadrágot vettem fel, egy fekete újjatlannal. Mikor kimentem a folyosóra Shawn-nal találtam szembe magam. Félmeztelenül. Az a test. A kockás hasa, az egész kigyúrt felsőteste.
Tökéletes.
-Hahó!-Shawn édes hangja hozott vissza a valóságba.
-Igen?-ráztam meg a fejem.
-Már vagy 5 perce itt szólongatlak. Tudom, hogy tetszik amit látsz, de fel kellene öltöznöm. Vagy ha szeretnéd akkor így maradok.-mondta egy nagyon cuki mosoly kíséretében.
-Ahogy akarod. Tőlem még meztelenül is lehetsz.-mondtam.
-Kipróbáljuk?-kérdezte. Éreztem, ahogy elpirulok, és lehajtottam a fejem.
-Na, csak nem elpirultál?-jött közelebb hozzám. Majd egyik kezével felemelte a fejem, hogy a szemembe tudjon nézni. Minél közelebb hajolt az arcomhoz, annál jobban vert a szívem.
-Tudom hogy akarod-suttogta. Nem tudom mi ütött belém. Azt akartam hogy megcsókoljon. Mindennél jobban akartam. Lehunytam a szemem. Egyszer csak éreztem, hogy távolodik. Gyorsan kinyitottam a szemem és megcsókoltam. Éreztem, hogy belemosolyog a csókunkba, majd eltávolodott.
-Tudtam-vigyorgott. Mikor ezt kimondta mellkason csaptam játékosan.
-Akkor mi most járunk?-kérdeztem, mikor vettünk a szobába, és leültünk az ágyra.
-Nem-mondta határozottan, mire lefagyott a mosoly az arcomról. Azt hittem minden jóra fordul az életemben, de úgy látszik, nem érdemlem meg. Lementem a konyhába magam elé vettem a palacsintát és a nutellát. Elkezdtem enni. Ekkor Shawn jött le az emeletről.
-Jobb lenne ha elmennél.-mondtam két falat közt. Megértem bólintott, majd csak az ajtócsapódást hallottam. Ezzel egy időben elkezdett folyni a könnyem. Lenyeltem az utolsó falatot, majd mindent visszapakoltam a helyére. Úgy döntöttem, hogy nem fogom kisírni a szemem egy ilyen barom miatt, inkább kimentem a pályára. Már majdnem mindenki ott volt. Odamentem Sam-hez, és Emilie-hez. Elmondtam nekik mi történt. Erre megöleltek, nem szóltak semmit, csak megöleltek. Megérkezett Pete is. Még látta, hogy valami nincs rendben, így addig faggatott mindenkit míg el nem mondtuk. Erre Ő is megölelt és egy puszit nyomott a fejemre. Ekkor megjelent Ő. Camillával az oldalán. Ez azért fáj. Mikor közelebb értek, Shawn átkarolta, az a ribit. Észrevette Pete, hogy nagyon szarul esik, ezért úgy tett, mintha nem vette volna észre, hogy megérkeztek odajött hozzám és megcsókolt.Ez után elindult.
-Jössz?-kérdezte.
-Ahha-mondtam. Kézen fogva mentünk a BMX pályáig. Amikor odaértünk hallottuk, hogy valaki szalad utánunk.Hello!
Csak annyit szeretnék mondani, hogy sok sikert mindenkinek a kompetenciához!! 😘😘😘😘😘Zsani
YOU ARE READING
Váratlan találkozás (Shawn Mendes)
FanfictionEgy lány és egy fiú különös találkozása. Vajon egymásba szeretnek? Megybocsájtja Sophie h Shawn hazudott neki. Ha kíváncsi vagy rá tarts velem!