30. rész

1.3K 68 8
                                    

Sziasztook! Sajnálom, hogy nagyon régen volt már rész 😣😯..
De most itt van, és ígérem, mostmár megpróbálok rendszeresen írni nektek.
#csóközön 😘




A lehető legfeltűnőtlenebbül elindultam. Lassan mentem. Néztem fel, néztem le, néztem középre, mindenhova. De egy rohadt ajtót nem találtam. Már vagy a felét átnéztem, amikor a következő sarkon befordulva egy hatalmas ajtót véltem felfedezni. Művészbejátónak tűnt első ránézésre. Szóval persze hogy bementem.
-Gyere már! Rég itt kellett volna lenned! Hol voltál? Nem is fontos. Öltözz gyorsan. Lili! Gyere kérlek segíts neki.-majd egy magas, rövid fekete hajú lány sétált felénk. Fekete-arany szerelésben, hozzá illő sminkben, és balett cipőbe. Tuti táncos.
-Vidd és öltöztesd fel.-mondta kissé idegesen az elegáns nő. A lány, mint megtudtam Lili, karom ragadott, majd behúzott egy apró szobába. Ott két lány rögtön az arcomnak és a hajamnak esett. Rengeteg vakolatot tettek az arcomra.
-Ne nyúlj az arcodhoz. Így is késésben vagyunk!-riapkodott rám egy szőke hajú csaj.

-De nem kap levegőt az arcom!!

-Még két ecset vonás ééééés már is kész. Nézd meg magad milyen szép lettél!-majd az ideges szájrágásból szelíd mosolyra húzta ajkait.-Lili! Viheted öltözni!-és már megint ráncigáltak.
-Ránézésre s-s a méreted! Próbáld fel de gyorsan!-nem értettem semmit.
-Gyerunk lányok, 20 perc a kezdésig!-szólt ekkor be az ajtón egy szemüveges, alacsony, fekete hajú srác. És ekkor kapcsoltam. Smink, sietség, balett cipő, ruha... Shawn táncosa leszek......

Váratlan találkozás (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now