Sziasztoook!
Ez az első +18as sztorim, úgyhogy nézzétek el, ha valamit nem jól írtam.Az arcán már nem az a 100 wattaos mosoly volt. Sokkal inkább a megdöbbentség volt kiolvasható. -Na mi van? Megijedtél?-a huncut mosoly ott bujkált a szám sarkán. -Nem szokásom Szívem-kacsintott. Megint túl közel álltunk egymáshoz.
-És lent a parton?-a mosoly lefagyott a képéről.
-Az nem úgy volt, ahogy te azt képzeled-távolabb lépett. Már nem éreztem közelségét.
-Akkor mégis hogy? Látom hogy bejövök neked. És amikor meglátlak folyton azt érzem, hogy ismerjük egymást. De nem emlékszem rád-hangom halk lett. Nem kiabáltam, csak gyönyörű barna szemeibe néztem. Közelebb jött. Nem nagyon, csak pár centit.
-Nem akarok semmit elrontani köztünk.
-Miért? Most itt vagyunk, élvezzük ki, utána meg mindenki megy a maga útjára. Elfelejtük egymást, és boldogan élünk-miért beszél az agyam a szívem helyett? Nem akarom elfelejteni. Azt akarom hogy velem legyen.
-És ha én nem tudlak elfelejteni? Sophie, hidd el mióta csak megláttalak, tudom, hogy különleges vagy. Nekem biztos. Pár nap alatt teljesen belédestem, de semmit nem akarok elrontani-hangja csak úgy mint az enyém, halk volt.
-Nem rontasz el semmit.
-És ha bevallom, hogy szeretlek?-szemem kikerekedett. Kellett néhány másodperc, mire felfogtam, mit mondott.
-Mondtam, hogy elrontom-a konyhapultnak dölt, és helyes kis pofiját kezébe rejtette el előlem. Közelebb sétáltam hozzá. Nem tudtam mit csináljak, így az agyam helyett a szívemre hallgattam, ami azt súgta, hogy csókoljam meg, így tettem amit mond. Levettem arcáról a kezét. Váratlanul érte, ami megjelent az arcán is. Megmosolyogtatott.
-Még soha senki nem mondta nekem, hogy szerelmes belém-mosolyogtam.
-És azt, hogy gyönyörű vagy?-féloldalas mosoly jelent meg profilján.
-Még azt se.
-Pedig, az vagy.
-Amúgy..-épp mondtam volna valamit, amikor csókkal hallgatatott el.
De nem úgy, ahogy este a parton. Sokkal vadabb, és szenvedélyesebb volt. Éreztem, ahogy férfiassága nem bírja már sokáig. Kezemet lassan levezettem nadrágjához, végig a domborodó területen. Belenyögött csókunkba, amin elmosolyodtam. Fenekemnél fogva emelt fel, és tett a pultra. Tovább folytattuk a csókcsatánkat.
-Mi lenne ha ezt a szobámba folytatnánk?-nem tudtam megszólalni, így csak bólintottam. Az ölébe vett, úgy mentünk be a szobába, majd lefektetett az ágyra. Még mind a ketten ruhába voltunk. Shawn felém mászott, úgy csókolt tovább.
-Szűz vagy még?-teljesen váratlanul ért a kérdés.
-Ugy nézek ki?-nyögtem ki két csók között.
-Hát eléggé szűzies vagy-felnéztem arcára, ahol láttam azt a pimasz mosolyát.
-Igazad van. Nem is veled kéne kezdenem-kacsintottam rá, mire ő teljesen lefagyott. Megpróbáltam kimászni alóla, ami sikerül is.
-Most így itthagysz?-kiskutya szemekkel nézett rám. Mosolyogva néztem rá. Hátra döntötte fejét, kezeit a nyakánál kulcsolta össze, szemeit bezárta. Ekkor óvatosan az ágy másik végéhez mentem, és megcsókoltam. Belemosolygott a csókba.
-Szeretem ha egy lány kezdeményez-húzott magára. Tovább folytattuk nyálcserénket. Hirtelen lerántotta rólam a pólót, ami alatt semmi sem takarta már el melleimet. Automatikusan magam elé kaptam a kezeimet.
-Azt mondtad már nem vagy szűz? Akkor miért takargatod magad? Előlem semmit nem kell takargatni-fejtette le kezemet a mellemről, majd a pólója aljához vezette, és felemelte a kezét. Lassan, de biztos mozdulatokkal kaptam le róla pólóját, majd a szoba egyik sarkába dobtam. Övéhez nyúltam, hogy megszabadítsam látszólag elég szűk nadrágjától.
-Ne baszakodjunk már-kapta el a kezem és egy megszokott mozdulattal maga végezte el a feladatot. Az ágyra fektetett, ő felém mászott. Vadul téptük egymás száját, levegőt alig kaptam. Kezeim felfedező útra indultak izmos hátán egészem a hihetetlenül jó seggéhez, amibe belemarkoltam. Ismét belenyögött a csókba, ami engem most is mosolygásra késztetett. Az ő keze is elindult, egészen a fehérneműm széléhez, majd két ujját beleakasztva húzta le rólam. Én se tétlenkedtem, boxeréhez nyúlva lerántottam róla az anyagot. Az eddigiekhez képest igen is nagy mérete volt.
-Várj egy picit-csókolt szájon, majd lemászva rólam a bőröndjéhez sétált, ahonnan egy nagy dobozból kivett egy gumit, majd visszajött az ágyra. Berögzött mozdulat sorral bontotta ki, és húzta magára.
-Nem is akarom tudni, hogy vagy ilyen precíz.
-Na. Teljesen lelombozol. De ha gondolod utána megbeszélhetjük. Ha fogsz még tudni beszélni-önelégült mosoly bújt el az arcán.
-Majd meglátjuk, és nem úgy látom, mintha lelomboználak-kacsintottam.
-Kacérkodsz?-mászott közelebb, majd ismét megcsókolt. Nem tudtam vele betelni. Imádtam minden érintését, csókját, mosolyát.
-Kész vagy?-mélyen nézett a szemembe. Bólintottam, majd bepozicionálta magát, és belém hatolt. Egy jóleső nyögés hagyta el a szám. Shawn közbe nyakamat csókolgatta, ami még egy lapáttal rátett. A hátát karmolásztam, vagy éppen a hajába túrtam, vagy csak simogattam kockáit. Shawnnal felváltva nyögtünk.
-Ha elmész, nyög a nevem-suttogta a fülembe amitől teljesen kirázott a hideg. Egyszer csak azt éreztem hogy drága partnerem a mellemet szívja, jó erősen. Még egy lépéssel közelebb voltam a csúcshoz. Shawn ki-be mozgott, szívta a mellem , és meleg levegőt fújt oda. Valami fantasztikus volt. Éreztem, hogy közel van, és már én is.
-Aahh Shaaawn.-lökött még párat, majd kihúzódott belőlem lehúzta az óvszert, csomót kötött rá, és kidobta. Visszajött, és mögém feküdt. Kis kifli-nagy kiflibe vártuk, hogy rendeződjön a légzésünk. Mikor ez bekövetett felálltam, majd magamra kaptam az első pólót amit találtam, elindultam a fürdőbe.
-Komolyan kiszívtad a mellem?-lépteket hallottam, majd átölelt hátulról.
-Jobb mint egy tetkó. Tudják kihez tartozol.
-Hát így még nem.-toltam vissza a szobába, majd lefeküdt az ágyra, és a csípőjére ültem.
-Lássul csak. Hol is legyen. Itt-húztam végig egy ponton az ujjam-vagy itt?-megint végig húztam, amire kirázta a hideg-megvan-mosolyogtam ördögien. Sikerült megtalálni a legérzékenyebb pontot ahol el is kezdtem szívni. Hátrahajtott fejjel élvezte a cselekedetem.
-Így már tudják kihez tartozol-mosolyogtam, mikor befejeztem.
-Megvan a gyenge pontom Szivi-húzott magára, majd betakart, és úgy aludtunk el egy kis kaland után.
YOU ARE READING
Váratlan találkozás (Shawn Mendes)
FanfictionEgy lány és egy fiú különös találkozása. Vajon egymásba szeretnek? Megybocsájtja Sophie h Shawn hazudott neki. Ha kíváncsi vagy rá tarts velem!