6.Help me

732 56 2
                                    

Luke

Přišel jsem do práce a uviděl Ashe ve velkém skleněném akváriu a vedle něj byl Thomas s penězi v ruce.

Viděl jsem jak si na něj všichni lidé sahají a dívají se na něj jakoby to byla stvůra.Ten šmejd vybíral peníze za to že mého Ashe trápí.

Oči mého Ashe zamířily na mě a pak z nich začaly téct slzy velikosti hrášku„Tady je ta stvůra."Lidé se tlačili za ním dopředu abyho viděli.Lidé mě víc a víc posouvali od něj „Ashi"Ztekla mi slza po tváři.

Věděl jsem ,že mu musím pomoct,ale vím, že už se mnou nikdy nepromluví.

Počkal jsem si až byla noc a vloupal se do baru.Slyšel jsem pláč Ashe„Ashi?"Prolezl jsem oknem až k němu„Ne ne ty ne za všechno můžeš ty!"Škrábl mě do ramene„Ashi ja ti chci pomoct."

Klekl jsem si k němu„Všichni jste stejní!"Flusl mi na tvář a otočil se ke mně zády„Kdo ti udělal ty šrámy na zádech?"Přitáhl si k sobě ocas„Thomas."Začal vzlykat„Pomůžu ti."

Pohladil jsem ho po rameni„Chci domů Luku chci svoji rodinu."Objal jsem ho kolem pasu ze zadu„Já jsem tvoje rodina a teď půjdeme domů."Dal jsem mu pusu na čelo.

Vylomil jsem zámek,vzal ho jak princeznu a nesl ho ke břehu.

Po chvíli jsem si všiml že mu krvácí ploutev„Ashi ty ty.."Byl bledý„Potřebuji vodu"Položil jsem ho na hladinu moře.Pevně mě chytil kolem krku a ponořil hlavu do vody.

Když ji vynořil měl normální barvu a byl zdraví jako rybička„Máš tři přání pomohl jsi mi."

„Chci aby jsi měl nohy Ashi"Políbil jsem ho na čelo a ztekla mi slza po tváři,
Jeho poloutev se proměnila na nohy.Byl nahý a slabý.

Donesl jsem ho domů,dal mu oblečení a nechal ho klidně spát.

Ahoj chtěla jsem vám poděkovat za votes a komenty,vůbec jsem nečekala že tenhle příběh někoho zaujme XD

My Little Mermaid(Lashton)Kde žijí příběhy. Začni objevovat